News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

Motto Aktor: graba strica treaba!
Adevarat ca anul asta lot-ul lor mai arata a santier in lucru (ca santeir abandonat a aratat mult timp).

mike_us

@pbh Ar fi păcat sa nu reușească chinezi 2 kilometri anul asta. Deschidea parțiala ar trebui sa fie simpla.

Spadan

Am mers aseara pentru prima data pe bucata de A0 intre DN6 si A2 si mi se pare ca sunt cam multe denivelari la rosturile de la pasaje, dar si pe asfalt pentru un drum nou.
In rest, de bine, in special cum arata foisoarele din parcari.

Claudiu T.

Eu am ramas cu marea intrebare: a fost facuta testarea pe pasajele astea de A0 x A2 cu camioanele incarcate? Nu am vazut nimic in sensul asta. Mi-a scapat mie?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

MCI

#11389
Quote from: MCI on August 03, 2024, 05:22:06 PM- Podul peste CF - al doilea punct critic:
*pe data de 07.08.2024 se inchide linia CF pentru a pune restul de predale pe partea mediana(metalica) ambele cai;
*luni se toarna placa pentru primele 3 deschideri de pe sensul Dn6-A1(Calea 2)
*săptămâna viitoare vin aparatele de reazem si pentru cele 5 deschideri care nu au grinzi pe Calea 1, iar pana pe 15.08.2024 avem toate grinzile sus.
Se pare ca din ultima filmare a lui ADonde de ieri 11.08.2024, nu au finalizat predalele pe partea metalica a Podului CF100 asa cum s-au angajat si tare greu imi e sa cred ca pun grinzile pana pe 15.08 avand in vedere ca nici aparatele de reazem nu sunt montate pe cele 5 deschideri din ce se vede pe filmare..bifat doar suprabetonarea pe 6 deschideri, fata de 3  :|

JohannDB

 Dacă nu a văzut camioanele de probă, poate or fi folosit "instalații pentru produs vibrații".......................

https://www.academia.edu/23986127/O_analiza_asupra_incercarii_dinamice_a_podurilor_A_review_on_the_dynamic_testing_of_the_bridges_



2. ÎNCERCAREA DINAMICĂ CONFORM STAS 12504-86
Prin compara܊ie cu normele similare implementate pe plan interna܊ional , ca de exemplu standardul
interna܊ional ISO 18649 (ISO 18649, 2009) ܈i altele, standardul românesc reprezintă o normă
învechită ce necesită o înnoire rapidă ܈i o aliniere cu cerin܊ele unei pie܊e de profil moderne.
Conform standardului românesc, încercările în regim dinamic cu ac܊iuni de probă sunt recomandate
pentru podurile ce prezintă noutate din punct de vedere al materialelor utilizate, a metodelor de
calcul folosite, al deschiderilor sau al tehnologiilor de construc܊ie utilizate sau dacă acestea au
deschideri mai mari de 33 m. Încercarea experimentală trebuie prevăzută în cadrul proiectelor ܈i
indiferent de tipul podului sau de caracteristicile acestuia, dacă la etapa de proiectare a fost prevăzut
un astfel de program experimental, este interzisă darea în folosin܊ă fără efectuarea încercărilor ܈i
ob܊inerea avizului comisiei de recep܊ie (STAS 12504, 1986).
Din punct de vedere al încercării dinamice, posibilită܊ile de realizare a ac܊iunii dinamice asupra
podului sunt vag indicate. Astfel, încărcarea dinamică poate fi generată cu ajutorul unor convoaie de
vehicule (locomotive sau locomotive cu vagoane încărcate cu balast, pentru podurile de cale ferată,
܈i convoaie ce camioane încărcate cu balast, în cazul podurilor rutiere) ܈i prin intermediul unor
instala܊ii de produs vibra܊ii. În cazul podurilor rutiere, pentru mărirea impactului se recomandă
utilizarea unor praguri artificiale (în standard indicându-se o scândură standard cu sec܊iunea de
4×30 cm ܈i o lungime de 300 de cm). În principiu, rolul acestor praguri este de produce o ac܊iune de
tip ܈oc asupra podului, astfel încât acesta să oscileze liber după aceea, dar ܈i de a simula o serie de
defecte în carosabil ܈i de a determina răspunsul structurii podului la încărcări posibile din trafic.
În cazul convoaielor de probă, pentru podurile de cale ferată ܈i pentru podurile rutiere, încărcarea
maximă trebuie să fie aleasă astfel încât să prezinte o eficien܊ă statică de maxim 70ș.

adix


Ionut

@adix
Dacă nu cer Luna de pe cer, data viitoare mergi pe partea cealaltă a lacului și vezi dacă e ceva mișcare acolo.

Sunt curios din ce parte vor ataca podul peste Cernica și dacă mișcă acolo în Cernica acum. Sau doar natură moartă.

Aici:



Mulțumesc mult!

pikciu005

A pus ieri video din Cernica, e pe pagina anterioara.

Ionut

Mi-a scăpat, văzut acum, mulțumesc!

adix


mirceaeliade

La Aktori, am impresia ca anul asta s-ar putea da drumul STRICT la nodul A1-A0 pentru cei de pe A1 care vor sa intoarca 180 de grade.

danutzu_1069

La pasajul peste CF100, am senzatia ca va fi gata doar un sens. Ala care are toate grinzile si predalele.

shift2rail

Va exista o giratie la intersectia cu (deja faimosul) dj 401a?

adix