Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 26 Guests are viewing this topic.

AdrianRO

poate intrebarea e stupida si s-a mai raspuns (dar nu am gasit nimic la search), dar hai sa o intreb..nu era mai eficient sa se faca un pasaj pentru calea ferata si autostrada sa ramana la sol?

mirceaeliade

Eu zic ca daca vii de la A1 spre A2 e cu mult mai bine sa te urci pe A0 decat sa o iei pe DNCB. In sens invers s-ar putea sa fie mai rau. Dar de cand s-a deschis A0 eu zic ca intrarea in Jilava pe DNCB dinspre Magurele e cam intotdeauna ok. Inainte se formau dopuri consistente, constant

danutzu_1069

@AdrianRO , chiar ca este stupida...
Doar vezi ce insemna podul CF de la Gradistea..
Si apoi, ce avantaje obtii?

Mascarpone

Eu nu cred ca e stupida, insa in contextul actual nu pare sa aiba o utilitate propunerea. Uite, in zonele urbane ar fi mult mai pretabil sa se ridice cota caii ferate ca sa permita pietonilor si biciclistilor(besides masini) traversarea in siguranta. Daca e sa ma uit la CF Bucuresti-Constanta, sunt doar 9 treceri(dintre care 2 sunt cu bariera) care permit tranzitul. Practic ai un sfert de capitala separata fizic care depinde de 9 sosele. Acelasi lucru se aplica si complexului feroviar bucuresti, care e strabatut de doar 2 pasaje.

TibiV

Quote from: Mascarpone on August 10, 2024, 01:08:26 PM...in zonele urbane ar fi mult mai pretabil sa se ridice cota caii ferate ...

Si ar costa probabil dublu dacat toata A0...

Tu stii care sunt pantele maxime admise pe CF?...
Se discuta de tunele feroviar la Predeal tocmai ca sa reduca declivitatile, si voi va ganditi la cocosarea (in plan vertical) a uneia dintre cele mai importante magistrale...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mascarpone

^ Fara cocoseala. Ma refer la ridicarea cotei pe tot traseul in oras, exact cum s-a facut in multe alte orase

danutzu_1069

Nu se justifica financia, si nici nebunia modificarilor.
Gandeste-te ca ai doua gari apropiate, remiza de locomotive si depou de vagoane.
Cu astea cum faci?

Deja suntem off topic

mirceaeliade

am dat si eu o tura completa pe A0S si am observat:

-Pozitive: asfalt bun + dalele la pasaje chiar fine
-Negative:
  • EXTREM de apropriati parapetii de pe stanga.  Nu cred ca se simt acei teoretic 25 cm.  Parapetii s-au pus in ultimele 6 luni, asa ca daca erau oameni voitori la CNAIR se putea negocia o redesenare a parapetilor cu 25 dm mai retrasi, presupun chiar la acelasi pret.  O sa tragem mult pe seama asta, si am vazut cel putin 2 zone unde era marcat ca indoit parapetul de pe stanga
  • De ce INCA se pun limbile alea verzi anti-orbire pe interiorul virajului la stanga?  Aia chiar nu are cum sa coste in plus la pret, dar SIGUR afecteaza vizibilitatea celor care vin de pe A1 spre A2 si stau pe a 2-a banda cand autostrada intoarce spre nord. E o tampenie incredibila ca INCA se dau in functie segmente cu limbile alea PRO-orbire, in loc sa fie anti-orbire
  • Am realizat cu tristete ca nu pare sa existe nici un proiect de benzinarie pe A0S.  Si la cat de incet avanseaza licitatiile pe alte zone, probabil nu vom pupa benzinarii aici vreo 5 ani, desi estimez eu ca in vreo 12 luni aici va fi cel mai aglomerat sector de drum din intreaga Romanie
Si aviz amatorilor, politistii deja stau cu speed trap/radar pe la nodul cu DN4.  Nu e neaparat o chetie rea, ca sigur vor fi tineri teribilisti din raza Bucurestiului care vor fi tentati sa dea o liniuta pe cel mai avansat segment de drum cu acces inchis din zona.

dumbravaandrei

Quote from: Mascarpone on August 10, 2024, 01:08:26 PMEu nu cred ca e stupida, insa in contextul actual nu pare sa aiba o utilitate propunerea. Uite, in zonele urbane ar fi mult mai pretabil sa se ridice cota caii ferate ca sa permita pietonilor si ...
Daca chiar vrei sa redai zona oamenilor, cobori cota cu 8-9m si o casetezi, cum au facut multe urbi. Deasupra au lasat parcuri sau chiar cartoere de case.

Mascarpone

Quote from: dumbravaandrei on August 10, 2024, 03:42:20 PMDaca chiar vrei sa redai zona oamenilor, cobori cota cu 8-9m si o casetezi, cum au facut multe urbi. Deasupra au lasat parcuri sau chiar cartoere de case.
N-am mentionat debleul/casetarea intentionat din cauza lacurilor si raurilor. Dar daca e sa ma gandesc, am observat ca in majoritatea oraselor europene se implementeaza in zona garilor si triajelor un mix de debleu partial/caseta si pasaj rutier care este ori foarte putin suspendat, ori e destul de aproape de cota 0. Cred ca s-ar preta ceva asemanator si la complexul feroviar.


adix


pbh

Sunt singurul care are impresia ca se misca foarte incet chinezii pe acest ciot de 2 km? Adica au sanse spre 0 sa deschida anul asta.
In ritmul asta, tinand cont de timpii tehnologici minim necesari la betoane, nu au nici o sansa.
In mod normal un UMB, in stilul caracteristic si cu grinzi deja produse in santier, ar termina in minim 2,5 luni. Dar chinezii inca sunt in etapa de dezgropat si/sau forat piloti (dupa organzarea de santier).

26ld

^S-a spus ca deschiderea partiala se va face la sol, cu un giratoriu. Deci nu e nevoie de pasaj pentru deschidere, dar ar ajuta intr-adevar sa termine pasajul ca sa nu incurce circulatia pe viitor.

dargauda

Autostrada A0 Sud, Lotul 3, Tronson DJ401A Dârvari - DC125 Țegheș | Aktor - Intrakat | 11.08.2024


THX ADonde Next

TibiV

ADonde Next are cont pe forum, este @alexd4u2 ...

Dar este adevarat ca nu a mai postat de mult...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)