Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 17 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi da, dar finalizarea nodului înseamnă timp suplimentar, poate nu anul ăsta, aproape sigur nu de alegeri.
De asta zic că o să facă probabil cât pot din pasaj după care vor face giratoriul. Dacă au pilele ridicate nu mai au așa încurcătură, eventual mai opresc traficul de câteva ori noaptea când pun grinzile sau îl mai dirijează pe unde pot. De fapt în esență zicem cam același lucru, vor face giratoriul dar între timp încearcă să pregătească și pasajul. E ok ce fac până acum aș zice eu.

Ionut

@GIV

Păi chinezii au AC pentru 2 km în zona nodului. Ai vrea să lucreze fix pentru breteaua spre lotul 2 și girație? Sau la ce te referi?

mike_us

Apropo de lotul chinezilor. Ar avea sens un nod si la DN3?

TibiV

Vezi pe topicul "Noduri noi pe autostrazile din Romania"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Puffyk 1

Asa cum spuneau cam toti colegii de pe aici, exista o diferenta destul de vizibila de trafic odata cu deschiderea pana la A2. Ieri am avut treaba pe DN4 si, de la Bragadiru un numar semnificativ de masini se urcau pe A0. Ionut spunea ca ruta va fi preferata de TIR-uri; ei bine, asa este.... Abia astept deschiderea catre A1 acum, in septembrie.... de fapt...in decembrie....sau martie 2025...sau vara lui 2025.... Ma rog, cand o fi!!!

adix


pasa_andrei

Putem lauda amenajarea de anul trecut sau acum 2 ani a acestor bretele si a giratoriului ca fiind un lucru proactiv? Cel de la Bragadiru cu DNCB

Claudiu T.

Ieri am fost din nou pana dupa Fetesti plecand din Drumul Taberei sector 6 folsind A0 din Bragadiru. Pot spune ca m-am obisnuit cu intrarea de pe A0 pe A2 dar  trebuie sa fiu cu ochii in 4 si atent la sincronizarea cu traficul deja existent pe A2 cand intru. Oricum tre  sa fiu atent mereu dar ati inteles voi ideea.

La intoarcere m-au derutat panourile si atatea benzi (romanul nu e obisnuit inca cu atatea benzi) cand am vrut sa intru pe A0 de pe A2. Trebuia sa tin dreapta de tot ptr a urca pe A0 dar am vazut deasupra panou cu PITESTI si obosit fiind am zis nu e bun. Asa ca am tinut-o drept si...am continuat pe A2 normal.

Si acu vine partea interesanta,Waze spunea ca folosind A0 ajung la 20.15 acasa. Am ratat intrarea pe A0 cum ziceam asa ca am intrat imediat pe DNCB. Am ajuns acasa la cat credeti? la 20:16 !  :lol:

Intr-adevar e mai anevoioasa centura si denivelata si si... Dar nu am pierdut mare timp folosind DNCB.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

BIGRED1984

Diferenta e ca nu poti sa intri repede de pe A0 in Bucuresti, pe la Bragadiru, aici se egalizeaza timpii

Claudiu T.

Asa e big red dar depinde si de destinatia in Bucuresti pe care o urmaresti. Eu am urmat firul rosu din poza si pot spune (conteaza mult ora) ca ajung repede de pe A0 in Bucuresti dar in zona Drumul Taberei.





Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

satanistu

Jale ce e pe G Maps pe tot ce e langa Bragadiru, rosu inchis ca niciodata.

In schimb Glina/A2 verde complet.

ncb

De la Construim Romania: Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 3 | Nod rutier cu DN2/E85 Afumați | #CCECC | 2024.08.07


GIV

Quote from: Ionut on August 07, 2024, 08:36:19 PMPăi chinezii au AC pentru 2 km în zona nodului. Ai vrea să lucreze fix pentru breteaua spre lotul 2 și girație? 

da, de ce ar fi greu sa fi lucrat strict pt bretea si giratie?

Quote from: naivu on August 07, 2024, 07:54:01 PM1- le e mai usor chinezilor sa lucreze la pasaj daca nu inaugureaza breteaua, au mai mult spatiu de manevra si nu-i incurca traficul care va apare pe bretea.

au acces pe langa terasamanetul ridicat si pe unde sunt copacii. au zona acolo pentru a pozitiona macaraua sa ridice grinzile. macaraua nu poate fi pusa si pe terasament sa urce grinzile? sau doar incerc eu sa optimizez ceea ce e optimizat la maxim?

Eu am convingerea ca se putea realiza conexiunea zonei de muzeu cu DN2 mult mai repede. dar na, alegeri


Deutschländer

@Claudiu T. Nu are treaba cu romanul nu e obisnuit inca cu atatea benzi.
Are treaba cu faptul ca a fost prost proiectat. Pe langa ca nu a fost necesar de cele doua benzi care leg A0 Sud cu A2 Bucuresti, nu a fost spatiu suficient ci a fost efectiv prost facut ca trebuie sa schimb doua benzi in care trebuie trebuie sa acordezi prioritate (si schimbat din banda stanga spre banda din mijloc trebuie sa ai grija in plus sa nu schimba cineva din banda dreapta in mijloc).
In special pentru TIR-uri este foarte greu de facut.
Si cand sa spune "dupa cativa saptamani oamenii sa obisnuiesc": este vorba de autostrada! Nu vorbim de arcul de triumf unde 99% de participanti in trafic sunt navetisti, care fac acel drum in fiecare zi.
Pe nod A0/A2 o sa avem ani de zile oameni care nu mai au trecut acolo. Si da, alternativa este sa trec mai departe pana la CB. Dar:
1. Stim cu totii ca nu toti o sa fac asta. Am vazut in viata mea suficient de multi care au ratat un nod simplu, care sa bag cu spate. Multi nici nu sunt constienti ca vine CB ca alternativa.
2. De ce sa face ceva atat de complex/complicat cand nu a fost nevoie? Bretele de doua benzi costa si mai multi bani si in cazul asta utilitatea as zis este spre zero.

Si din pacate stiu ca asa a fost facuta, acum nu mai avem ce sa schimbam. Dar singura vina care vad eu la soferi aici este faptul ca au votat decenii un sistem politic care a permis astfel de prostii, nu pentru ratat iesirea.

RazesIesean

#11339
@GIV in opinia mea cel mai bine pentru A0 cu DN ar fi urmatoarea configuare.
Breteaua aceea oricum e in proiectul final, daca se face si pasajul peste A0 se asigura separarea fluxurilor intr-un mod elegant ca in varianta finala.
Pe rosu directia A0 - DN2 si Galben DN2-A0 plus acel rond pe DN2.




Powered by API/PUM imgur uploader
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~