Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

voicul

Quote from: Ionut on August 05, 2024, 11:58:28 PMDeci ăștia vor să deschidă între A1 și Bâcu și să spună că s-au ținut de cuvânt. :lol: Ce să zic, mai bine decât nimic! :lol:

Pe-ni-bi-lul ar fi maxim, dar
Am dat in folosinta A0 (fara sa zica pe 200 de m) si nu ai ce sa le zici! (decat ca sunt 200 de m).
Daca e primul camion de asfalt, de ce nu ar fi si 200 de m de A0 (sau cati sunt)?

@carutasul @all se face nod la 401?

GIV

Quote from: Ionut on August 06, 2024, 06:52:58 PMVai câte trebuie să termine anul viitor UMB...
- se rezolva, vin echipele de la Timisoara  :troll:

andy

#11312
De curiozitate, au avut sau au penalitati Aktor? Din cate imi amintesc si la proiectare au avut intarzieri..  ???

Edit: ma refer strict la A0

Breezzer

Quote from: slartibartfast on August 05, 2024, 02:06:30 PM^^
@Breezer, din păcate, conexiunea A0/DN2 va activa doar lotul-muzeu de A0 dinspre A3, care dublează un DNCB deja lărgit. Porțiunea A2-DN2 este restantă și la dublare pe DNCB, și la proiect tehnic pe lotul CCECC.

Asta o să atragă niște trafic DNCB spre DJ100. Să vedem cum o să facă față acel DJ.


Posibil ca nu m-am exprimat eu corect, dar ma refeream la cei care vin de pe DN2 (directia Urziceni, Slobozia etc) si trebuie sa continue drumul pe DNCB nord. Vor putea sa intre pe A0 nord (chiar daca sunt doar 20 km pentru urmatorii (minim) 3 ani. Asa se mai relaxeaza traficul putin in zona.

voicul

Inaugurarea nod-ului de la chinezi va mai dezactiva (sau dezafecta) galagia de bara la bara dintre DN2 si DNCB, care si este.

A se urmari, ca fara intetie sau sa vrea, ce a facut A0 cu A2, la intersectia A2 cu DNCB.

mike_us

Daca înțeleg eu bine bretelele de legătura cu DN2 vor fi la sol, deci nu ar avea nevoie sa fie structurile gata. In cazul asta ar trebui sa poate chinezi sa îl termine anul asta.

Ionut

Repet.
Se face o girație provizorie în DN2 și se leagă de lotul muzeu. Fără structuri.

StefanCelMare

Legat de breteaua A0-A2.
Am fost recent prin Austria, și am ieșit la ceva spațiu de servicii undeva in zona montană, într-o curbă.
Breteaua care revenea in Autostradă revenea fix in curbă și era tot așa, foarte scurtă.
La ei s-a rezolvat cu restricție la 100km/h in acea curbă. Au considerat suficient.
S-ar putea să vedem o soluție similară în timp, dacă sunt incidente acolo. Combinat cu radar, poate calma traficul suficient.

adix



AlinAlecu

Salutare, Vă atașez video-urile cu Drumurile Comunale de la intersectările cu A0 Sud Lot 3.





Vizionare plăcută!

GIV

@Ionut scuza-ma dar totusi nu inteleg, chiar daca e simplu. sa mi fie cu iertare dar nu ar trebui sa se lucreze doar aici pentru bretea si giratoriu? lucrare de 2-3 luni maxim? cand au aparut primele utilaje in zona?

de ce lucreaza si pe partea cealalta de DN unde iar am impresia ca au lucrat mai mult..?


Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

nu știu răspunsul dar presupun că încearcă să facă în așa fel încât circulația prin giratoriu să nu îi încurce pe ei la pasaj, cel puțin eu așa aș face...

GIV

eu as baga mana in foc ca vor sincroniza cu ceva alegeri

naivu

Eu cred ca sunt doua motive:
1- le e mai usor chinezilor sa lucreze la pasaj daca nu inaugureaza breteaua, au mai mult spatiu de manevra si nu-i incurca traficul care va apare pe bretea. Ii avantajeaza mai ales acum in etapa de lucru la fundatiile pasajului, poate dupa ce ridica pilele, eventual finiseaza cuzinetii si monteaza si grinzile, s-ar putea sa reevalueze!
2- arata mai spectaculos daca inaugureaza nodul complet cu tot cu pasaj decat doar o bretea si un giratoriu