Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Poate fac doar o structura casetata
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Da, eu mă gândesc la timpul necesar de execuție. Îmi e clar că nodul de la A0 va fi gata relativ curând și măcar până la DJ401A s-ar putea ajunge ușor, cu un pic de efort chiar ar putea trece de calea ferată. Nu e așa mare lucru dar în zona asta orice bucată ajută. Însă mă tem că și dacă e podeț casetat tot ia măcar patru luni, nu, cu piloți cu tot?

oneLess

După ce se termină forajele, cât trebuie să stea în pământ piloții până pot fi dezgropați (timp tehnologic recomandat) ?

DragosC

La Teghes au inceput intr-un final cu supratraversarea, saptamana trecuta au decopertat bretelele laterale de acces si lucreaza la relocarea magistralei de gaz.

Stalpii de iluminat public si linia LEA sunt inca pe loc, iar forajele nu au inceput.
Nu spera si nu ai teama

BigZ

Stie cineva ce sunt aceste semifabricate care par sa fie pentru un pod in arc/structura casetata in arc? (sursa: filmarea lui BabaDog).




Powered by API/PUM imgur uploader

adix


panzer

Ce imi place sa repet. Daca exact acolo este apeductul nu conteaza nici ce zice Aktor, nici CNAIR, nici cat dureaza. Conteaza ce solutie a dat Apa Nova.

Eu unul inclin sa cred ca va fi pod peste, pe piloni. DNCB langa Dragomiresti ne sta marturie. Pana si Cuc a inteles.

Mizeria lui Aktor este ca de 5 ani stie de problema (de la inceputul proiectarii) si acum intarzie si mai mult din cauza apeductelor?

Telvanni

Mulțumim Adix pentru filmare.

E fain când te uiți așa la fluența mașinilor care trec pe acolo, însă mi-am dat seama că mai au mult de lucru la sol.
Readucerea terenului la starea inițială (obligație legală) ar trebui tratată foarte serios.
Exact cum zicea un coleg, ce bine ar merge niște hectare bune de pădure în acele ochiuri pustii de pământ gol.
Taluzurile nu trebuiau înierbate?

pasadia

Nu stiu ce sa zic despre fluenta - eu observ o masina ce vine dinspre A0 Sud si intra pe A2 spre CT (minutul 4:47) si sare direct din banda de acceleare in banda 2. Ave amasina in fata pe banda de accelerare dar aceasta nu mergea incet, iar trecerea aia nu prea imi pare facuta in conditii de siguranta, prea e brusca.

adix


nedcatalin

Pana la urma A1 va avea benzi colectoare? Ca stiu demult ca cele doua construite sunt provizorii si in final vor fi desfiintate. Cineva zicea mai recent aici ca ar ramane. Cum e solutia finala? Pe A0 clar nu vom avea. Cred ca nici macar banda suplimentara ca la DN4. Trist  >:(

AlinAlecu

Salut, Vă atașez câteva filmări de la nivelul solului cu A0 Sud Lot 3, supratraversari-le A1, DJ602, DJ601 si DJ401A. Urmează ca mâine să postez și intersectarea cu drumurile comunale.








Vizionare plăcută!

adix


al3x

A fost Scriosteanu la A0N4 si a zis ca posibil sa termine UMB la finalul anului viitor. Am ras putin.

Quote𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟰 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, 𝗗𝗡𝟯, 𝗣𝗮𝗻𝘁𝗲𝗹𝗶𝗺𝗼𝗻, 𝗖𝗲𝗿𝗻𝗶𝗰𝗮-Ilfov

Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, pentru a verifica progresul lucrărilor pe acest lot, care, deși este cel mai mic ca lungime (4,47 km), este mai dificil, din cauza supratraversării cu un pod în lungime de 1,3 km a Lacului Cernica, care este arie protejată.

Antreprenorul execută lucrări atât la drum, cât și la structuri, după cum urmează:
✅️ a fost realizată decopertarea vegetală pe traseul autostrăzii între km 50+600 și km 51+050;
✅️ la pasajul peste calea ferată București Sud - Oltenița (km 51+077) se execută lucrări de armare, cofrare și betonare radiere și elevatii culee și pile și lucrări de armare rigle aferente pilelor;
✅️ la podul peste lacul Cernica (km 49+157) se execută lucrări de săpături pentru radiere și egalizare și lucrări de demolare a capetelor piloților forați, pe zona autorizată, in afara ariei protejate. Lucrările pentru realizarea podului în zona protejată, vor începe în luna noiembrie, în conformitate cu prevederile Acordului de Mediu;
✅️ se execută lucrări de săpături și betonare fundație aferentă podețului C2 (km 50+800);
✅️ se execută lucrări de relocare a rețelelor de telecomunicații și conducte gaze în zona Pantelimon;
✅️ se execută lucrări de deviere provizorie a DJ301 pentru a permite realizarea pasajului peste autostradă.

Antreprenorul va construi pe aproape jumătate din lungimea acestui lot 2 structuri cu o complexitate ridicată:
✅️ Pasaj peste calea ferată București Sud - Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m;
✅️ Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare la km 49+157 (o primă parte din pod: Culeea C1, Pilele P1 și P2 in lucru acum), care are o lungime de 1274 m.

Lotul 4 Nord este cel care face joncțiunea A0 nord cu Autostrada București - Constanța #A2 prin nodul rutier de la A0 x A2 dat în trafic zilele trecute. Terrmenul de finalizare contractual este primăvara anului 2026, însă eu cred că ar putea fi gata chiar la sfârșitul anului viitor, având în vedere potențialul și capacitatea de mobilizare a antreprenorului, mai ales pe zona de lucrări de artă.

📍 Lotul 4 Nord al A0 are o lungime de 4,47 km, iar traseul acestuia se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DN3 și nodul rutier A0-A2 (București-Constanța), pe raza localităţilor Pantelimon și Cernica. După ce Autostrada Bucureștiului intersectează DN3 la km 47+550, traseul acesteia continuă ocolind Mănăstirea Cernica, intersectează DJ301și apoi traversează Lacul Cernica.

🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴
_____________________________________
#A0 #AutostradaBucurestiului #A0Nord #Nord
#Pantelimon #Cernica #A2 #DN3
#infrastructura #rutier #infrastructurarutiera
#infrastructuraIlfov #Ilfov #Bucuresti #BucurestiIlfov
#HaiRomaniaHaiCaSePoate

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02eSVxRDJbZSosp4kuq9dJejrBonPhr4mqXxvUXQFTyVAUL8d5Wroanb36HnHmWxzXl&id=100045055956030

Ionut

Vai câte trebuie să termine anul viitor UMB...