Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

#11265
@Claudiu T
Cand am iesit in 2019 din Romania, cu destinatia Paris, am fost absolut socat de multitudinea de intersectii si noduri rutiere... Pana m-am obisnuit...m-am intors inapoi! Ei bine, majoritatea nodurilor sunt mai prost executate decat A0-A2. De multe ori din bretea se fac alte bretele si nu mai stii pe unde naiba esti....
Asa ca da, ai dreptate, va dura putin si ne vom obisnui....

adix


TibiV

Acel stalp LEA din mijlocul terasamentului promite sa fie o noua (veche) sursa de blocaj, si eventual de claimuri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

livaky

Personal cred că LEA va fi relocata până se termină podul peste lac...  :)
Pod la care stadiul este 0%.
Am am incercat sa număr grinzile existente pe lot și nu îmi ies pt cele 2 poduri (CF + lac).
Podul peste CF va consuma aprox 96 de grinzi din cele 210 numărate de mine... deci pt podul peste baltă ar fi grinzi pt o lungime de aprox 560m, poate restul sunt metalice ( vezi pod peste Olt - DX12).

GIV

@TibiV claim? mai degraba extensie la contract.. fara prea mari batai de cap

mirceaeliade

Nu prea am vazut cred ca deloc filmari intre lacul Cernica si DN2, macar pe sectorul UMB.  Parca sunt ceva decopertari dincolo de lac, dar nu se lucreaza in rest chiar deloc acolo?

oneway

A1-A0 s-a deviat inapoi traficul. Sa vedem acum cat de repede suprabetoneaza deschiderile 1-3 :o
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

AdrianB1

@mirceaeliade , sunt filmari si nu se lucreaza aproape deloc.

voicul

^Legat de ce au zis colegii mai sus:



Sunt niste remarci aici:
1. 20 de minute pe 401A ... stai asa ca 20 de minute castig e cam bine
2. Cred ca lumea foloseste Waze mai mult ca alta data - pentru ca am vazut aglomeratie si la DNCB - DN5, deci decat sa te bage prin Bragadiru te duce pe DNCB.
Waze - rulez pana aici.
3. E doar August, deci se pote si mai bine (adica mai rau) prin Bragadiru.
4. Sper ca discutiile saracii din Bragadiru sa le vedem in alte parti. Daca nu era trafic acolo, pentru ca traficul era constant, erau cardul de masini in alte intersectii.
Corect: cam multe noxe in Bragadiru, dar alternativa era sa le respiram prin B (care are si mai multi locuitori ca Bragadiru).
Concluzia aici - asta e, scapa cine poate.

Ionut

Nu-mi dau seama dacă pe DJ-urile alea prin Domnești (etc) pot intra camioane. Dacă sunt restricții, mă refer. Că ele pot intra. :D

DragosC

Saptamana trecuta am fost la primaria din Domnesti si am depus o petitie semnata de vreo 200 de vecini prin care cerem interzicerea traficului greu prin Domnesti si limitarea prin orice mijloace legale a traficului de tranzit dinspre Ciorogarla (A1) catre Bragadiru (A0), prin Clinceni.

Intentionam si am luat deja contactul cu vecinii din Clinceni si din Bragadiru pentru a pune presiune sporita pe autoritati pentru a lua masuri de optimizare a traficului infernal pe care il vedem in ultimii 10 ani in aceste localitati.

Sa faca radiale, sa faca centuri, sa-i oblige sa o ia pe CB, sa faca ce-or vrea, dar noi ne-am cam saturat de toti cei care ne sufoca de ani de zile si nu locuiesc niciunde pe aproape prin aceste localitati.
Nu spera si nu ai teama

DragosC

@Ionut tocmai, ca nu pot, la trecerea de CF din Darvari, adica intrarea in Domnesti, e mare semnul de interzis pentru tiruri.

Ne vom ocupa sa se intample si faptic.
Nu spera si nu ai teama

Ionut

Aha, nu comentez. :)
Doar întrebam. Mulțumesc pentru info!

carutasul

punctele critice sunt fix anapoda. Probabil că în final anul ăsta va fi o mare inaugurare Bâcu-A1 (bună și asta, orice metru ajută). Din ce văd ( e o filmare a lui BabaDog recentă completă, nu mai știu dacă postează aici că n-a mai filmat de ceva vreme) cu asfaltul de bine de rău s-au descurcat cam pe toată suprafața, acolo unde au putut. Ar fi fost interesantă chiar și o deschidere parțială dar ei au două viaducte neîncepute, fiecare în celălalt capăt: unul aproape de A1 și altul aproape de Bragadiru. Deci presupunând că ar finaliza toate structurile începute, ceea ce mi se pare posibil, ar pune bidoane la Ordoreanu, ceea ce e improbabil dar hai să zicem, tot ar rămâne astea două probleme, ceea ce împiedică atât o intrare de dinainte de CF spre A1 cât și invers, o descărcare din A0 pe undeva pe câmp în DJ401A pe la Dârvari, de unde s-ar merge destul de lejer. Așa că răbdare și tutun, ne vedem în primăvară dacă suntem norocoși și am pupat suficiente icoane  :)

nohablaespanol

Inteleg frustrarea, dar adevarul este ca mult a fost, putin a ramas, si aceasta lipsa de solidaritate mi se pare paguboasa. Ma refer aici la acceptarea tranzitului de turisme. De acord cu limitarea si directionarea corecta a traficului peste 7.5t.

Zona Darvari/Domnesti/Clinceni va deveni, in scurt timp, printre zonele suburbane ale Romaniei cele mai bine legate la infrastructura de transport rutier. In 2-3 ani veti avea nod pe A0 la Clinceni, DR catre Blvd. Timisoara cu acces direct din Domnesti, finalizarea Prelungirii Ghencea. Toate cu bani "de la centru", mult peste puterea de investitie a acestor comune. Mai sunt de suportat ~9 luni de trafic de tranzit pe drumurile judetene care strabat localitatile, pana cand A0 Sud este finalizat. Chiar este prea mult de cerut?

Dpmdv problemele reale ale acestor comune sunt complet altele si tin de urban sprawl, lipsa spatiilor publice de calitate, lipsa accesului la transport in comun. In 9 luni traficul de tranzit va fi disparut iar aceste probleme vor ramane. Sper sa existe aceeasi pasiune in comunitate catre rezolvarea lor.