Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut

Trafic serios pe A2-DN6.
Mai ales camioane.

Când termină și grecii pe DNCB se relaxează treaba mult.

danutzu_1069

Este foarte clar ca aktor-ii TREBUIE sa accelereze.. Altel.. sa-si cumpere multe congelatoare... 

GIV

oare pot solicita graficul de lucrari aprobat pe lotul aktorilor? nu ca ar avea mare valoare ce scrie pe o foaie dar as incerca :)

lone_wolf32

^^^

Si coada la iesirea spre Bragadiru de nu aveau aia loc sa iasa spre Cornetu... nu vad nodul asta bine pe viitor... vor fi cozi pana departe pe autostrada

adix


mike_us

Întrebare pentru cei mai vechi de pe forum care au experienta in construcții: care e un termen realist pentru Aktor? Fără sa speram la minuni in ipoteză ca vor continua in ritmul actual cind termina? 12 luni, mai mult, mai puțin?

Ionut

Primăvara. Mai 2025.
Au două pasaje de la zero.
Multe structuri de rezolvat în diverse stadii.
Finisaje.
Iarnă.
Aktor.

Mai 2025.
În opinia mea, exclus și HP în 2024.
E prea târziu, s-a dus și trenul ăsta.

tom_sawyer

#11212
Scrioșteanu a fost azi pe lotul Aktor:


Se face un giratoriu provizoriu pentru descărcare în DJ601A la Bâcu (min. 2:45).


Acum ceva timp spunea ceva cam ciudat despre acea descărcare (1:32:00) - că dacă dau lotul în trafic până la final de an, nu vor folosi descărcarea :o :


mike_us

@Ionut Mulțumesc de răspuns, cam asa credeam si eu din extrapolarea progresului pe procente (știu nu e cel mai bun mod) si comparând filmări de la turci cu filmări de la Aktor am zis încă 12 luni.
La structurile neîncepute mai au nevoie de aprobări sau e doar problema lor ca nu au suficienți contractori?

voicul

Quote from: P3trut on August 02, 2024, 12:57:16 PMAh, si iarasi foarte interesant, recomanda ruta ocolind centura, ceea ce pt mine inseamna ca daca termina Aktor macar pana la Darvari anul acesta (ceea ce mi se pare relativ posibil) ai putea scoate traficul de tranzit de pe centura.




Powered by API/PUM imgur uploader

Cand e groasa inseamna ca nu e subtire!
Atentie ca e o cale ferata acolo, dar si cu stat la bariera tot zic ca e mai rapid (pentru masini mici).
Nu mai pun si poza mea, dar din ce am vazut eu: intre 5 si 11 minute mai scurt pe ruta de mai sus si nu prea e trafic A1 - DNCB.

carutasul




Am mai umblat un pic pe lotul Aktor.
Țevile sunt tot acolo dar aparent în ambele locuri au apărut niște "cămine" și câte o țeavă (nu știu dacă le poate înlocui pe cele șase sau câte sunt dar poate mai adaugă)
În rest asfalt, trei straturi pe toate zonele fără probleme. Am mers până aproape de primul pod peste autostradă, începuse să se întunece și în ultima vreme au reapărut câinii vagabonzi... În zare se vedea o mașină mare cu farurile aprinse, părea "stropitoare", alt utilaj nu am văzut însă pe zona asta nici nu prea ar avea ce face în afară de țevile de care ziceam...










Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

E pe bune aia cu giratoriu la Bâcu???

Daca da, isi spala multe pacate... cnair, desigur..

Dar as pune pariu ca emag a dat un telefon...

carutasul

@voicul Înainte de a se deschide supratraversarea de la Domnești ăsta era traseul nostru obișnuit în zonă (încă era Vanghelie primar la S5 deci nu existau hipermarketuri în aria lui, mergeam la Iuliu Maniu pentru cumpărături - între timp au apărut, mai întâi la Bragadiru). După ce s-a deschis, de cele mai multe ori era mai avantajos pe centură ( cu varianta, la întoarcere, cu intrare pe giratoriu în Domnești). Ultima dată când am trecut, acum două sau trei săptămâni, puseseră uzura pe DJ401A doar de la Bragadiru până la primăria din Clinceni. Dacă or fi terminat uzura (pentru că au mai și lărgit un pic șoseaua) s-ar circula mai comod, făceai slalom printre mașini parcate și capace de canal ridicate. Nu e aglomerație, doar că treci prin localități destul de populate, înainte drumul era deranjant de îngust, acum e destul de ok. Doar că linia ferată e relativ circulată, mi s-a întâmplat să prind și două trenuri unul după altul. De fapt o mare problemă în zona asta e că sunt prea puține drumuri locale între localități, de fapt între Sabar și Argeș pe unde trece A0 nu e nici unul asfaltat, toate sunt "radiale" spre București. Un drum local până spre Dârvari ar fi fost minunat, dar în final va fi A0 :)

lone_wolf32

^

am trecut azi pe acolo... nu e uzura peste tot... se parcheaza mult pe carosabil... chiar si parcat e loc sa treci masina pe langa masina pe langa masina parcata... dar cand sunt tiruri sau dube e mai greu... mai sunt si stradute alternative

danutzu_1069

La A0N lot 4, fata de ultima filmare, se pare ca au continuat decopertarea pana la limita pădurii, venind dinspre CF.