News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

nohablaespanol

Absolut jenanta banda de accelerare pe directia A0 --> A2 CT. Lata cat o banda de urgenta normala. Fara linie continua pe dreapta. Te incadrezi intre linia continua de pe stanga si... parapet. E fix banda de accelerare facuta la standardul Bucuresti-Fundulea din anii 2000. Linia discontinua e in mare parte pe o portiune cu placi de beton fix inainte de banda de decelerare din nodul Cernica. Dar oricum nu ajunge nimeni pana acolo, toti trec peste linia continua mai devreme, jenati probabil de latimea benzii de accelerare.

GIV

Quote from: GIV on July 31, 2024, 05:32:30 PMam facut o captura cu traficul de la ora asta din jurul bucurestiului.  o sa fac si maine una pt comparatie. o sa atasez cand o sa am acces, acum sunt pe pc de la munca

am revenit cu comparatia
desi azi am facut captura cu o ora si ceva mai tarziu... nivelul de trafic era la fel de ridicat pe centura  DNCB intre a1 si dn6

no.. cei din zonele astea si cei care tranziteaza zona stiti pe cine sa injurati si poate mai mergeti si la vot. poate ii gasim pe altii care misca mai repede lucrurile

before


after


Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

#11178
@JohannDB Nu am zis-o sa ii laud pe aktori ci pur si simplu suntem deja la 70%. Si ca anul asta au muncit fără sa strălucească dar au muncit. Si nu cred ca nici ca o sa abandoneze acum nici ca nimeni nu e nebun sa rezilieze la 70%.

danutzu_1069

DNCB arata bine și pe waze...
Colorat, A1 - Bragadiru, restul pana în A2... liber, liber.

@Puffyk 1 , la Bâcu, unde se lucra cu spor? Si mai ales, la ce?

Daca e la Aktor, nu prea e interesant, pentru ca e zona de capăt, doar dacă fac o aroganta și "plantează" o descărcare în DJ

panzer

@GIV pastreaza te rog pozele, poate chiar in format mai mare. Apoi comparam cu situatia de pe 9 Septembrie. Eu zic ca atunci va fi relevant traficul pe DNCB.

Acum e plin de masini de Bucuresti in Halkidiki.  :lol:

Eu am trecut ieri pe la 18:35 pe A1 si toata camioanele albe erau parcate.
Banuiesc totusi ca la terasamente si-au cam terminat treaba acolo unde au front de lucru.

Ionut

#11181
E absolut evident că:
1. Traficul se rearanjează.
2. Bucureștenii (și nu numai) sunt prin concedii.
3. Când se rezolvă cu muzeul A3-DN2 iar va fi o rundă de rearanjare trafic.

Presiunea va CREȘTE pe DNCB missing links, adică DN2-A2 și DN6-A1.

Dar presiunea va SCĂDEA pe zona spre/dinspre A2 la 1 octombrie. Gata cu litoralul 2024...

TOATE TUNURILE PE AKTOR SĂ TERMINE ÎN IUNIE 2025, cel mai târziu...

Puffyk 1

#11182
^^

Ma duc in week sa fac poze din nou si intru si in santier...

carutasul

ca fapt divers, ieri am pus waze către clientul meu din zona Iuliu Maniu și probabil pentru prima dată de când s-a deschis nodul Domnești pe centură m-a rutat din nou pe Valea Oltului (bine, nu prea mai pun waze pe traseul ăsta, dar uneori de curiozitate verificam și pe centură era cel mai bine). Acum fiind vacanță e mai lejer prin oraș dar cred că și traficul pe centură a crescut din nou din cauza deschiderii A0 ( a devenit mai convenabil decât pe nord pe mai multe direcții)

dumbravaandrei

Quote from: Ionut on August 02, 2024, 08:17:48 AMTOATE TUNURILE PE AKTOR SĂ TERMINE ÎN IUNIE 2025, cel mai târziu...
Degeaba te duci cu tunul la surzi... 
Se mai aduc tunuri noi sau raman alea care au fost puse in 2024?  :D

hepea

Dupa alegeri vom vedea care Iunie ramane. Sa nu fie 2026 - 2027

GIV

nu mai fiti pesimisti... pana la prezidentiale o sa fie gata aktor  :spam:  :troll:

Telvanni

#11187
Tare mult mi-ar placea sa vad acum dupa deschidere un video din drona pe deasupra nodului A0-A2.

Sorinus

De fapt, azi e testul suprem, poate cel mai aglomerat weekend de vara, daca nodul se comporta bine azi, o va face tot anul. Si duminica la intoarcere.

bogdan4ice

Aceasta deschidere va avea impact asupra traficului de tranzit de pe Iuliu Maniu. Fiind mai rentabil/alternativa pe directia A2-A1(A2-A0-DBCB-A1) si invers decat traversarea orasului pe bulevarde.