Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Drive_140


TibiV

#1111
Multumesc.
Functioneaza.

LE
Sunt curios cum au de gand sa puna indicatoarele... Caci este A0 este inelara...
Ce indicatoare pui in dubla-trompeta de aici?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Adica acolo chiar trebuia dubla trompeta? Nu se mai gaseau niste metrii de expropiat si facut bretele pentru fiecare iesire?

Drive_140

#1113
^
..sau giratoriu simplu sub pod de autostrada, fiindca DN2 va fi drumul Bucuresti-Urziceni si nimic mai mult :)

dr4qul4

nimic nu cred ca intrece in imbecilitate nodul cu DN1 amenajat IN PADURE!!!
Este chiar atat de greu sa facem un nod pe 3 nivele cu giratoriu la nivelul solului, DN1 la -1 si A0 la +1?
Aceeasi solutie ar putea functiona si pt nodul cu DN2.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Cand o sa vezi tu primu tunel (forat) de la CNAIR atunci poate sa visezi la nod pe 3 nivele. \

Nu m-ar mira sa zica ca CNAIR face infrastructura ... nu blocuri!

dr4qul4

Adevarul e ca putin mai sus de nodul cu DN1, ei nu au fost in stare sa foloseasca pasajul facut de Prisma/Hornbach si au lasat si acum viraj la stanga peste 2 benzi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

Are dreptate dr4qul4,
nodul intre A0 si DN1 e ridicol. Nu trebuie sa ne uitam departe, in lume, doar daca vedem cum se construieste in Polonia si Ungaria si vedem ca astfel de noduri rutiere sunt proiectate intr-adevar de profesionisti si "pentru o mie de ani". Chiar si nodul intre A0 si DN2 e ridicol(DN2 este f.f. circulata!), de demolat ar fi doar trei hale de dimensiuni mijlocii/mici, https://www.google.ro/maps/@44.51212,26.2302889,452m/data=!3m1!1e3!5m2!1e4!1e1?hl=ro

pentru ca proiectezi asa ceva pentru zeci de ani, asa ceva de importanta nationala si sa nu iei in calcul demolarea a doua hale mijlocii construite la o sosea in afara orasului....

medicul de garda

#1118
Intr-adevar nodurile cu DN2 si DN1 sunt complicate si ocolite, dar apreciez macar efortul de a mentine fluenta traficului pe arterele care se intersecteaza, fiind de calibru mare. Uitati-va in schimb ce nenorocire au proiectat la nodul cu DN7, care este tot 2x2 si cu separator median! Nici macar nu au fost in stare sa puna giratorii in intersectiile respective, ca tot sunt inca 1000 pe DN7. Nu, 2 intersectii in T, separate de un pasaj, ca sa fie vizibilitatea compromisa complet, pe un drum deja aglomerat, principala legature intre Bucuresti si Targoviste + Titu. O sa se moara pe capete acolo, nu e ca la Orastie unde tot traficul va fi preluat de autostrada, cele doua drumuri nu au nicio legatura unul cu altul, si nici nu va fi degrevat DN7 pe bucata aia vreodata  >:(

In capul meu solutia ideala, nu extrem de scumpa erau 2 trompete pe DN7, adica solutia inversa celei aplicate la DN2. Ca sa nu fiu nesimtit sa cer trifoiul complet, cu bretele desprinse din A0 la nivelul pasajului peste calea ferata, fix aceeasi solutie care se construieste acum la Alba Iulia nord, fara problema. Vorbim de ocolitoarea celui mai mare oras din tara, ce naiba, si aici ne zgarcim??


Edit: am mai gasit o problema. Dupa cum mentionase un coleg, nodul cu DN3 nu exista, dar aparent exista intentia de a modifica proiectul tronsonului inca nelicitat, pentru a-l include. Insa, lotul vecin se termina la km 47+600, adica supratraversarea DN3 va fi construita oricum. Deci ce fel de improvizatie vor face, daca o parte din nod (pasajul DN3) e batut in cuie in cadrul proiectului deja licitat? Chiar nu puteau sa separe loturile cu 500m mai la vest, ca sa nu fie in niciun fel constransi la proiectarea noului nod? :o
Trust me, I'm an east-european doctor!

NGC

L1

Quote from: NGC on December 09, 2018, 12:57:49 PM
Quote from: NGC on October 01, 2018, 10:50:44 PM
Quote from: NGC on September 04, 2018, 10:34:46 PM
Update, dar deocamdata doar "pe surse".

- Contestatie PIZZAROTTI din 12.04.2018 la TB respinsa in 24.07.2018
- Contestatie CONDOTTE din 05.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie DELTA ACM '93 / ICTAS din 16.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie CONSTRUCTII ERBASU din 18.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie TIRRENA din 20.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie CONSTRUCTII ERBASU din 23.05.2018 la CNSC respinsa in 04.09.2018 (ramasa fara obiect din cauza admiterii primei contestatii)
- Contestatie DELTA ACM '93 / ICTAS din 25.05.2018 la CNSC respinsa in 04.09.2018 (ramasa fara obiect din cauza admiterii primei contestatii)

Totul este confirmat.

In plus, CNAIR a contestat decizia la CAB.

Separat de asta, DELTA ACM '93 a contestat si ea decizia la CAB, avand "treaba" cu ofertele CONDOTTE si TIRRENA.

Pentru rezolvarea contestatiilor pentru lotul 1, mai aveti de asteptat pana in 10 Ianuarie 2019.

Si azi avem decizia CAB.

01.07.2019

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile inadmisibilităţii şi a lipsei de interes a plângerii formulată de petenta DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A lider al ASOCIERII DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A -IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET AS ca neîntemeiate. Respinge excepţia tardivităţii formulării plângerii ALSIM ALARKO SANAYI TESISIERI VE TICARET A.S. ca neîntemeiată. Admite excepţia tardivităţii plângerii formulată de petenta COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A -C.N.A.I.R- S.A. Respinge plângerea formulată de petenta COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A -C.N.A.I.R- S.A. ca tardiv formulată. Admite plângerile formulate de petentele DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A lider al ASOCIERII DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A -IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET AS şi ALSIM ALARKO SANAYI TESISIERI VE TICARET A.S. Modifică în parte decizia CNSC. În rejudecarea contestaţiilor înregistrate în dosarele CNSC nr.1171/2018, 1281/2018, 1322/2018 şi nr.1348/2018: În dosarul nr.1171/2018: Admite excepţia tardivităţii contestaţiei formulată de SOCIETATEA ITALIANĂ PER CONDOTTE D ACQUA S.P.A. şi respinge contestaţia formulată de aceasta ca tardiv formulată. Admite cererea de intervenţie în interesul autorităţii formulate la CNSC de ALSIM ALARKO SANAYI TESISIERI VE TICARET A.S. În dosarele nr. 1281/2018, 1322/2018 şi nr.1348/2018: Respinge contestaţiile formulate de DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A lider al ASOCIERII DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A -IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET AS, CONSTRUCŢII ERBAŞU S.A lider al ASOCIERII CONSTRUCŢII ERBAŞU S.A -VAHOTAV SK AS -TRAMECO S.A şi TIRENA SCAVI S.P.A. ca neîntemeiate. Admite cererile de intervenţie în interesul autorităţii formulate la CNSC de ALSIM ALARKO SANAYI TESISIERI VE TICARET A.S. în contestaţiile respinse ca neîntemeiate(DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A lider al ASOCIERII DELTA ANTREPRIZĂ DE CONSTRUCŢII ŞI MONTAJ 93 S.A -IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET AS, CONSTRUCŢII ERBAŞU S.A lider al ASOCIERII CONSTRUCŢII ERBAŞU S.A -VAHOTAV SK AS -TRAMECO S.A şi TIRENA SCAVI S.P.A.). Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată azi 01.07.2019 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

razvan96

Dupa atatea modificari, mi se pare ca suna ironic "Mentine in rest decizia CNSC". :lol:

NGC

#1121
L1

Am uitat sa "traduc" decizia CAB de azi. :lol:

Ramane castigatorul initial, adica ALSIM ALARKO si se poate semna cu ei, daca celelalte conditii sunt indeplinite.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Si sa mai traduc inca ceva din decizie: din toti actorii implicati in contestatie, CNAIR a reusit performanta sa depuna prea tarziu punctul de vedere, fiind declarat inadmisibil  :lol:. Pe langa penibilitatea situatiei, nu trebuie sa uitam ca cineva a muncit pe bani publici pentru ceva inutil.

razvan96

Buna observatia, Horatiu.

Am fi avut decizia asta mai repede cu 4 luni daca nu avea Condotte proasta inspiratie sa depuna contestatie (banuiesc ca oricum nu aveau vreo sansa sa li se atribuie lotul), inteleg ca dupa ei s-a stat.Acum sa speram ca nu ii mai tine CNAIR pe Alsim Alarko 5 luni pana se semneaza contractul.