Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 18 Guests are viewing this topic.

RaduC

Iti dai seama ca trebuie sa reinventam roata, pentru ca banii europeni trebuie cheltuiti. Optimizarile, proiectarea eficace economic si ergonomic, care ar aduce economii la executie si exploatare, nu sunt recomandate. Altfel nu ne-am putea lăuda cu execuții de fonduri europene de 110%, etc...

adix


GIV

@reed  o sa vezi la comentarii la ultima filmare a lui andrei pasa ca ce e domnle asa aiurea la nodul ala si ca nu esti sofer daca nu stii sa mergi prin el. na, romanu s-a nascut expert in toate si pilot de formula 1

alexa_adrian2001

si de ce doar acum observam aceasta? de ce nu s-a iesit cu o pozitie API mai repede? chiar daca s-ar fi iesit atunci macar s-ar mai fi putut face o schimbare o data ce proiectul a fost aprobat?

naivu

Pt că putem observa astfel de detalii doar undeva pe la jumătatea execuției detaliului respectiv, când nu mai schimbă proiectul decât dacă se prăbușește ceva!

MrConnaisseur

@reed Parerea olandezilor este nula. Nu sunt in masura sa dea lectii nimanui, in special Romaniei, careia i-a pus bete in roate constant de la aderarea la UE.

horatiu.cosma

Vara e cald și olimpiada de "cum să iau ban definitiv" e in toi  :lol: .

Mihnea Săilă

Sunt foarte curios cum se va circula în nodul A0-A2, după ce se poate circula pe toate firele din el. Pare că va fi ceva mai complex de navigat prin el, comparativ cu altele, gen cele de pe A10.

Acum ceva offtopic:

@reed Locuiesc in Țările de Jos și dacă e să comparăm, singurele lucruri bune pe care le au autostrăzile lor sunt următoarele:
- Bandă de urgență peste tot, deși în opinia mea, mi se pare că uneori sunt prea multe și ocupă foarte mult spațiu, într-o țară care și așa are mari probleme cu spațiul.
- Intrări și ieșiri daca vin pe același fir sunt separate fizic, fie cu New Jersey din beton, fie cu spațiu median mai mare cu balustrade și vegetație între.
- Indicație clară pe asfalt când schimbi sensul de mers (ieșire în DN sau pe altă autostradă) E mult mai gros trasat marcajul întrerupt pentru schimbări de direcție (Deși foarte mulți șoferi aici aparent nu observă chestia asta).
- Semnalizare ok peste tot, deși uneori în loc să dea localități sau direcții generale mari, dau pe panouri câte un "Cucuieții din Deal" și dacă ești prima dată pe acolo și nu ai pus GPS, posibil să te încurci.

Totuși drumurile lor au și foarte multe hibe, precum următoarele:
- La foarte multe urcări pe autostradă au două benzi, dintre care una care se închide în ~50m. Personal nu am folosit benzile acestea niciodată și le consider destul de periculoase. Ba chiar am văzut de câteva ori accidente sau situații foarte apropiate de accidente din cauză că șoferii de mașini sub 3.5t se bagă direct pe alea fără să se asigure și nu dezoltă destulă viteză să poată depăși în atat de puțin spațiu. Apoi fie ne oprim toți pe urcare fie se pupă puțin.

- Au foarte multe intersecții între autostrăzi foarte prost gândite. Au destule chiar foarte similare, cel puțin cu intrările din A0 în A2.

- De asemenea, foarte rar au bandă de accelerație lungă. Cam peste tot trebuie să te încadrezi în autostradă foarte din scurt. Uneori sunt puse chiar în zonă unde poți schimba direcția de mers în autostradă și trebuie să traversezi vreo 3 benzi imediat ce te-ai încadrat în autostradă.

dargauda

Cateva observati repede,si o propunere,sub pasaj pe benzile de incadrare as propune limitarea vitezei la 80 km/h direct pe panourile (indicatore)de directionare  :) care se afla inainte de pasaj.

DE ce este interzis? spre Pitest


Lipsa indicator de incadrae.
   


Feri

#11034
Giurgiu cu siguranță ar fi trebuit adăugat pe toate indicatoarele spre sud, ca punct de trecere a frontierei.

Avem o explicație de ce breteaua A0 Glina -> A2 Pallady este singura proiectată cu două benzi? Ceva pentru gabarit depășit poate?

Sorinus

Venim totusi dupa nodul DNCB-A0. Daca ala functioneaza, cat de cat, rudimentar cum e, nodul acesta va fi lux.

Si de accelerat pe bretele si intrat cu 80km/h pe banda 1, si oamenii nostri tre sa intelega ca, normal e sa-i lase pe cei de pe bretea, fermoar, nu s-o calce in ciuda sa trebuiasca aia sa franeze la capatul bretelei.

Eu daca pot, ma mut pe banda 2 un pic in astfel de situatii, sa poata intra oamenii relaxati pe banda 1.

Nu poti sa supradimensionezi infra doar pt ca oamenii nu sunt civilizati. Se poate pune si limitare la 100 in zona, cu radar fix. Nu moare nimeni, ba dimpotriva.

adix


GIV

@Sorinus n-am vazut la noi pana acum sa se aplice regula fermoarului.. doar depasire coloana ca sunt unii smecheri si cam atat

hummingbird

Se mai aude ceva de AC pe restul lotului chinezilor? E un lot relativ scurt, ar putea face măcar decopertări pana la final de an.

Ionut

Se pare că deschiderea DN4-A2 este mâine seară la 18.