News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

După cum observi, nici Aktor nu mai licitează pe rutier. Da da, știu ce a declarat șeful lor, România piață importantă bla bla.

Să vedem după ce termină A0 ce fac pe rutier.

Cetatean

Asa a facut si FCC,dupa ce si-au luat-o pe rutier,nici sa nu mai auda.
Se cerne piata.

omirica

Quote from: voicul on July 29, 2024, 11:24:20 PMUn mister cum o fi bine ca sunt pline cand afara sunt 35 de grade fara ploi de 5 zile. Mai ales daca am compara cu niste ploi de toamna de 3 zile cu temperaturi de 5 grade (atunci cum vor fi?), dar ... poate se gaseste un motiv (chiar si prin reducere absurd) ca e bine ca sunt pline.

In rest ... e pe bune - chiar scapam de chinul melcului numit Alsim? (retoric)

Timpul vă va da satisfacție, terasamentele se mai așează, apa se mai evaporă. La limită vor fi golite cu pompe. Ce să facem, în construcții se folosește apă multă.

carutasul

În ciuda aparențelor a fost o perioadă ploioasă în jurul Bucureștiului ( din ce am vorbit cu maică-mea, în alte zone nu a plouat). În plus, din cauza lucrărilor o parte din scurgeri sunt în continuare obturate pentru trecerea utilajelor, se vede și pe filmare. Deocamdată nu mi-aș face griji, vedem...

Xmas


Puffyk 1

A4/A0 si A0/A3 nu sunt noduri.....sunt funde!...

Ionut

Mvai. ZF e jale maximă... ori fake news, ori prostie.

Avem și A10xA1 (Sebeș), A10xA3 (Turda)...
Avem și A0xA3...
Ba chiar puțin forțat A1xA6 (Balinț).
Vai mama lor de jurnaliști.

Uitați-vă băi pe hartă!

Puffyk 1

Stirea era.....din sudul tarii! Dar tot in sud sunt A0/A3 si A4/A2..... Jurnalisti Copy/Paste!

stangabriel

Ok e primul nod în cruce, pe patru direcții pe A2  :D
De mâine presiunea si mai mare pe actori .
Mulțumim tuturor celor care ne-au ținut la curent cu construcția celor două loturi de către turci.

Pentru mine sensibilă va fi încadrarea pe benzile separate prin parapet pe sensul Constanța București Sud.

Ionut

Quote from: Puffyk 1 on July 30, 2024, 09:18:37 AMdin sudul tarii!

WTF, chiar pe A0 este încă un nod. Cu A3! OMG...
Fake news sau prostie pură.

JohannDB

#11020
       DE dragul CÂRCOTELII.......                                             """ În premieră va fi inaugurat primul nod rutier dintre două autostrăzi în sudul ţării - A0 se va intersecta cu A2 la Glina, iar (blaa...blaaa, blaaa...)..."""
Opppssss, cum spunea și colegul, mai sus, (A4 cu A2)....,
      Titlu...titlu.... păi dacă tragi o orizontală le la Glina spre est, A4 cu A2 sunt mai la sud, decât sudul Glinei, fiind chiar prima din sud și A3 cu A0 este "mai la nordul sudului"......
  Chiar de dragul cârcotelii !!  :)  :hm:  :hm:  :hm:  :yes:

Claudiu T.

OK,inaugurare maine pentru A0S lotul 1 al turcilor. Nu sau miscat rau dar nici bine. Cu cat au depasit termenul pe lotul asta turcii?  Si lucrari pe rutier sa inteleg ca nu mai au la momentul asta? Dar alte lucrari mai au?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Ionut

La prima întrebare vine o poziție API în 2 minute. :)
Am mai zis. Alsim Alarko nu mai licitează pe rutier, cel puțin până la noi ordine.

Au la M6 (metrou B) lucrări împreună cu Makyol.

Ionut

API pe Facebook

Gata până la A2, în sfârșit. Mâine, 31 iulie, se deschide traficul pe Autostrada A0 Sud între nodurile cu DN4 (Popești-Leordeni / Oltenița) și Autostrada A2, adică restul de aproximativ 10 kilometri rămași din lotul 1.

Este un tronson mult-așteptat și mult-întârziat. Contractul pentru cei 16,93 kilometri a fost semnat în 26.08.2019 cu turcii de la Alsim Alarko, a primit ordin de începere în 03.10.2019 și prevede 12 luni de proiectare și 30 de execuție.

Termenul contractual inițial de finalizare, 03.04.2023, a fost prelungit până în octombrie 2023 din cauza problemelor cu aprovizionarea de materiale și a blocajelor cu relocările de utilități.

Ulterior, în loc de penalități, oficialii CNAIR au acordat constructorului și mai multe extensii de timp, ultima chiar în iunie 2024, ca toată lumea să fie fericită. În afară de șoferi, desigur, care primesc drumul cu mare întârziere – calculați-o voi după cum doriți, combinând indolența statului român cu impotența privatului turc.

Am ajuns la 33,23 kilometri dați în exploatare pe A0 Sud (DN6-A2), plus 9,5 km pe A0 Nord (DN1-A3), deci 42,73 din cei aproximativ 100 km care vor înconjura Capitala pe A0. Rețeaua națională de autostrăzi și drumuri expres atinge cifra rotundă de 1111 km.

Acum presiunea se mută complet pe grecii de la Aktor de pe lotul 3 (DN6-A1). După ce ministrul Grindeanu ne-a promis iresponsabil la început de 2023 că vom circula în... 2023 între A1 și A2 pe A0 Sud, iată că realitatea ne dă dreptate, așa cum am explicat de nenumărate ori.

Ba mai mult, șansele ca Aktor să inaugureze, chiar și în sistem semi-profil, sectorul DN6-A1 în 2024 sunt pur teoretice. Ar fi foarte dificil și pentru un antreprenor puternic și serios. Aktor? Misiune imposibilă.

Argumentele? O groază: două structuri NEÎNCEPUTE (nu sunt forați piloții fundațiilor!) la Clinceni și Domnești-Țegheș. Încă sunt găuri în autostradă date de blocajele cu relocările de utilități. Podul peste calea ferată e mult în urmă. Plus alte pasaje pe/peste A0 aflate în diverse stadii (grinzi, armare, suprabetonare, rampe). Și, desigur, finisajele: șanțuri, taluzări, parapete, marcaje, panouri fonoabsorbante.

📷 Andrei Pașa / Infrastructure Romania, nodul A0-A2, 29 iulie 2024

reed

O părere de pe forumul Olandezilor  :lol: