Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

minisoferul

Sincer mi se pare slabut discursul lui Ionut din emisiunea de mai sus, mers numai pe negativism. Daca este sa comparam cu ce comunica colegul nostru in perioada cat a fost SS la transporturi, toate pozele si vizitele au fost exclusiv pe loturile UMB si totul era laudat. Daca aveti un link de la o sedinta sau ceva comunicare despre A0 Sud, in aceea perioada a fost data AC iar ordinul de incepere nu a vrut sa fie semnat cu lunile (Asta daca este sa vorbim de intarzieri ).

danutzu_1069

Referitor la panourile care "merg" pana la jonctiunea bretelei...ei bine, nu cred ca ncurca cu ceva pentru ca ai in fata o banda de accelerare destul de lunga si poti vedea in retrovizoare ce vrei sa ne pe B1. La fel, si cei de pe B1, (in mod normal, in apropierea bretelei, eliberezi B1) vad daca urmeaza ca cineva sa se "înscrie " in trafic...

horatiu.cosma

#10922
^^
Atâta cât pot înțelege din mesajul de mai sus, am impresia că vorbești de mine. Am fost pe toate șantierele in lucru în 2021, doar că atunci eram mai concentrat pe rezolvat blocaje decât pe parada modei. Pe A0 Sud am dat atunci ordinul de incepere pe lotul 1, AC pe lotul 3 și imediat după ce am plecat a ieșit ordinul de începere și aici (mai rămăseseră niște discutii de tranșat pe proiectul tehnic fara de care nu se putea da începerea), ne-am bătut cu mafia balastului care șantaja constructorul turc, zeci și zeci de întâlniri si discuții pentru rezolvarea exproprierilor suplimentare, construcții de pe traseu, utilități și câte și mai câte.

Dar recunosc că pentru anumite persoane dă mai bine o vizită săptămânală cu niste poze și filmări in care se zice practic din nou și din nou aceeași poveste, gen "și săptămâna asta mai avem de relocat utilitățile, de mobilizat constructorul, de turnat placa pe nu știu ce pod și de adus niște grinzi".

Feri

Mulțumim Mihai Panait!

Autostrada A0 | Nod cu A2 | LOT 1 | 24 IULIE 2024

Puffyk 1

@minisoferul
Din anumite puncte de vedere asa pare. Dar chiar era nevoie de o mica opozitie directa, puternica, la obiect.... Momentan toate prezentarile CNAIR sunt ca un laitmotiv, pe hartie totul merge impecabil. Domnul Secretar, spre final, chiar o daduse la pertu, nu isi mai putea controla nervii....
Trebuie sa ii mai si stranga cineva de... vorba aia!

Claudiu T.

#10925
Quote from: adix on July 24, 2024, 04:06:40 PMSalutare!


La minutul 6 cred ca e Scriosteanu in vizita pe santier  :lol:

Închidere temporară şi restricţionarea circulaţiei pe A2, în weekend, în zona nodului rutier A2 cu A0. Sursa
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Puffyk 1

La vizita de pe DN7, Domnul Ministru Grindeanu spunea ca ieri sau azi va face o vizita de lucru pe A0 si va anunta impreuna cu factorii responsabili ziua deschiderii A2-A0. Stie cineva daca asa va fi, s-a anuntat vreun interviu azi pe undeva? Vorba lui Cotescu...."ati auzit vreo barca cu motor"?

survola

In buna traditie, cel mai probabil cred ca vineri sau sambata dimineata (saptamana viitoare).

Ionut

Da fraților, e fezabil.
A zis și Scrioșteanu, se vede și din teren.

Se face pre-recepția și se decide ziua. Săptămâna viitoare deschiderea. Se poate.

Părerea mea că nu mai devreme de miercuri.

Feri

QuoteRitm bun de lucru pe Lotul 3 (#Afumați - #Pantelimon) al #A0Nord!!!
Antreprenorul chinez a ajuns în numai 4 luni la un stadiu fizic de 10,6% pe întreg șantierul, iar la nodul rutier cu DN2 se înregistrează un stadiu fizic de 19,8%.
Constructorul este axat pe sectorul de 2,3 km. care va asigura descărcarea traficului rutier în #DN 2, astfel încât la finalul acestui an pe semiinelul nordic al #A0 să se poată circula pe o lungime de 21 de km, între intersecțiile cu #DN1, #A3 și #DN2.
În momentul de față, antreprenorul chinez este mobilizat în teren cu 108 de muncitori și 34 de utilaje, care lucrează la:
- Terasamente și piloți;
- Umpluturi la bretele;
- Lucrări de relocare utilități de gaz și ANIF;
- Piloții pasajului de pe DN2;
- Stabilizare cu lianți hidraulici pe întreg lot.

Sursa: CNAIR FB /MediaConstruct YT

Puffyk 1

@survola
Miercuri sau joi zic si eu, sa se incadreze in finalul lunii iulie.... Cred ca Ionut are dreptate, nu va fi mai devreme de miercuri. Dar si asa cum ai prezis, nu ar fi vreo nenorocire sa se deschida in week....vorba aia, bun si bronzul!!! Am stat atata timp, nu mai avem rabdare cateva zile?!?
In alta ordine de idei, ne plangem pe buna dreptate de Aktor dar sa nu uitam ca Alsim are intarzieri de aproximativ un an. Daca Aktor deschide in primavara-vara lui 2025....ar fi cam aceeasi reteta. Plus sau minus cateva luni...
Deci reteta cam asta este ....

pikciu005

QuoteLucrările pe primii kilometrii ai Lotului 4 (#Pantelimon-# Glina) ai #A0Nord avansează!
În doar 4 luni, constructorul a ajuns la un stadiu fizic de 17,61% în pofida restricționărilor impuse de Acordul de Mediu privind etapele desfășurării lucrărilor.
Astfel, defrișarea pădurii de la Cernica va începe luna viitoare, iar lucrările din zona lacului Cernica vor începe abia în noiembrie 2024 întrucât Acordul de Mediu limitează lucrările în lac pentru perioada noiembrie 2024 – martie 2025.
În momentul de față, constructorul are mobilizați în teren 155 de muncitori și 28 de utilaje, care execută următoarele lucrări:
- Armare, cofrare și betonare radiere pilă și elevații culee la pasajul peste CF de la km. 51+077;
- Relocări/deviere conducte gaze și cabluri telecomunicații.
-----------------------------------------------------------------------------
Lotul 4 Pantelimon – Glina (4,47 km.)
Antreprenor: Asocierea SC SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL;
Durată contract: 30 de luni (12 luni proiectare, 18 de luni execuție);
Valoare contract: 312,63 milioane de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT);

BIGRED1984

155 de muncitori pe L4A0N , unde or fi ascunsi ? Poate vor fi dar in ultimele filmari nu ii vad.

bogdan4ice

Avand in vedere acordul de mediu termenul de finalizare e 2026. Vine toamna si apar si muncitorii.
Posibil structurile ce cresc se datoreaza ultimilor ploi daca nu se vad muncitori.
Daca vrei sa-i numeri pe toti poti merge pe santier sa-i cauti si prin containere.

adix