News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Quote from: Earthchild on July 23, 2024, 04:34:09 PMÎmi place că am început în sfârșit să avem discuții despre cum să circuli în nodurile între autostrăzi.
La mai mare!  :)

Aceste discutii sunt pe forum de cel putin 2 ani , nu stiam nici macar daca va exista o bretea la 2 benzi. Poti sa cauti in urma

mike_us

Deja avem 32% din A0 deschisa traficului (22 km in sud 10 km in nord din aproximativ 100).
Cu ăștia 10 km din august ne ducem la 42% din A0 deschis. Avem șanse pina la sfârșitul anului sa trecem de jumătate (52%) daca termina chinezi cei 10 km pina in DN2.

cosmin137

Vad ca tot spuneți august...nu era vorba sa fie deschis acum sfârșit de iulie?
Sper ca aranjează și ei repede bretele pe care o sa se circule și dau drumul la 31 iulie

danutzu_1069

#10893
@JohnDoe, vezi ca a postat chiar "proprietarul", aka pasa_andrei, pe pagina anterioara...
Io zic ca nu l-a "scapat" nimeni, nevazut...

@cosmin137, crezi restul ce mai este de rezolvat se face bătând din palme?
Mai domol, ca nu fuge nimeni cu lotul sub brat.
Miercuri 31 iulie, n-are farmec... trebuie sa fie in WE, dimineața devreme, cand pleca romanu' pe litoral
 :lol:  :lol:

Feri

Nu cred că s-au postat live-ul ăsta:
Ionel Scrioșteanu - vizită de lucru pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬

Și un răspuns de pe FB:

Valentin Necsuleu
Apreciez omul de acțiune Irinel Ionel Scriosteanu, în schimb am 0 respect pentru Aktor și cine le permite să mai participe la licitații în România. Pe când certificatul complet Negativ, când scăpăm de ei ??
Irinel Ionel Scriosteanu
Valentin Necsuleu in ultimii ani nu au mai câștigat nimic pe domeniul rutier. Este ultimul contract acesta, pe A0. Mulțumesc!

 :dry:

cb

Se referă la trecut, nu la viitor.

ovicor

Cred ca e mai mult de topic "Siguranta circulatiei", dar daca tot se discuta aici despre circulatia in nod, nu considerati necesar ca in zona de incadrare de pe bretele sa se marcheze benzile "inainte" cu linie suplimentara continua pe stanga, astfel incat sa determine masinile sa nu treaca pe o banda inferioara? Deci sa poti trece pe o banda superioara, dar sa nu revii pe banda inferioara si, deci, de-a lasa banda libera celor ce vor sa intre in flux din banda de accelerare.

voicul

[pamflet]Da stie romanii sa schimbe 3 benzi si sa incadreze spre A0?
Raspunsul corect e: nu stie?!
Si atunci de ce l-au mai facut? (cu curu?)

Mai bine era Oprescu presedinte absolut: el a zis ca romanii nu stie sa mearga prin tunerl 1.5 km si concret n-a facut unul pe sub Herastrau ... si uite ca inca traim (intr-un oras plin de fum). Asta da treaba serioasa [/pamflet]

@bekxy ai partial dreptate. In oras la 50 - 60 nu ai camioane ... care pe langa 18 m nu au nici demaraj.
La fel in oras nu vii de la 130 la 50 ci poate ajungi la 50 - 60.
Pare acelasi lucru in matematica, dar in emotii si reactii e total diferit.

Prost organizat. Nu ca nu o sa ne descurcam (cumva), dar prost organizat.

GIV

stiu ca e oarecum off topic dar daca s-a vorbit de aktor, pe CF cate contracte pe cf mai au? doar pe brasov sighisoara?

Claudiu T.

Bine ca nu ma obliga sa ma incadrez pana-n podul de pe A2 cand vin dinspre Buc pe A0 ca eu tot dupa pod ma incadram pana luam avant. E Dacie nu bolid.

Vad ca e linie continua chiar si dupa pod,poate pana la Constanta ma lasa sa intru si pe A2  :lol:
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

razzi

Lungime sectiunii de accelerare la breteaua spre A0-A2 spre Constanta tine pana dupa pod (aproximativ 260m) dupa care urmeaza sectiunea de patrundere in flux -150m si pana de racordare inca 75m. Cred ca e suficient pentru orice vehicul sa ajunga la viteza minima recomandata de patrundere in flux de 80km/h...

Cred ca in Romania , la scoala de soferi, ar trebui invatat si conducerea pe autostrazi...am vazut destui "berbeci" care pe banda de accelerare , incetinesc...sau chiar opresc sa se asigure.... :o

pasa_andrei

A0 Sud - Lot 1 - de la DN4 pana la A2

Cam totul este gata aici, ramane de lucru doar in zona nodului cu A2.

Enjoy!


pasadia

Sa va aduc aminte ca:

- (din cate imi amintesc) este interzis sa mergi pe autostrada cu elev - care nu detine inca permisul de conducere. Deci orice proces de invatare ar trebui facut cu instructorul la volan, nu cu elevul la volan
- nu avem autostrazi peste tot. Sunt inca destule judete in care nu exista autostrada, deci procesul de invatare ar presupune niste costuri mari (timp de deplasare, consum, etc...).

redfury

Nici in Austria nu sunt autostrazi peste tot si cu toate acestea condusul pe autostrada face parte din pregatire. Din pacate acolo problema e alta si grava zic eu, poti face scoala cu o alta persoana decat instructorul. Va dati seama ca ai sanse sa faci orele de condus cu unul care la randul lui a condus cu o ruda? De aceea sunt soferi foarte prosti. N-au ei prea multi morti, dar raniti au cat Romania, cu o populatie la jumatate. Iar la amenzi radar, depasesc clar Romania cu circa 8,5 mil de amenzi anual.
PS pt cei ce nu cunosc procedura, in locul celor 15-20 de ore cu instructorul poti alege sa faci 1000 sau 2000 km  cu o persoana care are permis. Practic ti se da de la prefectura un fel de foaie de parcurs in care notezi zilnic (sau cand conduci) numarul de km, si cand i-ai facut te duci si ceri sa dai examen :)

adix