Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Deutschländer

Si cum este mersul pana la Centura mai favorabil fata de o singura banda A0 Sud -> A2 Bucuresti?
Nu sunt sigur cat de des ai iesit cu masina pe strada, dar am vazut pe masini care au mers cu spate pe autostrada, pentru ca au ratat iesirea.
Evident, nu poti sa construiesti sa acoperi orice prost in lumea asta, dar poti sa reduci riscuri si acele doua benzi imi par complet inutil si cresc numar de conflicte care nu au fost necesare.

bogdan4ice

Oare nemtii cum fac aici?

Problema sunt soferii si lipsa de educatie rutiera.

nedcatalin

Problema este ca atunci cand vii dinpre Cta trebuie sa tai o banda sa ajungi la iesirea spre A0 sud. Si asta va fi un flux major de trafic, incurcat de cele 2 benzi de iesire spre Bucuresti. Exemplul dat din Germania este foarte clar si simplu.

pasa_andrei

Exemplu din Germania face parte din "asa da" , la noi pe sensul Bucuresti-Constanta face parte din "asa nu" . Sper sa puna macar un parapet ingust intre A2 si A0 ( cele 2 benzi de langa A2)

Deutschländer

#10879
^^^ Ce treaba are acest exemplu?
Exemplu pe care ai dat tu, este fix exemplu cum trebuie sa fie. Asa e la 90% din noduri in Europa. Uite-te din nou la video si o sa vezi ca nu ai o banda de schimbat ci doua benzi. Si mai mult, cei care vin de pe A0, tot doua benzi au de schimbat, daca nu se incadreaza din start pe banda din stanga (si in mod normal sa circula pe banda din dreapta, daca nu depasesti).

EDIT: Si daca ai dat deja nodul Hermsdorfer Kreuz ca exemplu:
Asa a fost construit in 1936, acum 88 ani. Similar de prost, dar la valori de trafic probabil de 10% ce ai azi pe A0/A2. Insa, nemtii s-au desteptat intre timp. Au scapat de facism si de comunism si in 1992 s-au rearanjat nodul in forma actuala. Intrebarea mea este: de ce, in anul 2024 AD, mai trebuie facut un nod intr-o forma asa proasta cum sa face pe A0/A2?

danutzu_1069

#10880
Pe breteaua recent asfaltata este stratul final!! Se vad liniile de ghidare pentru marcaje!!
Dar nu uitati ca sunt cel putin doua parate de rost care trebuie montate.

Deci, nu va bucurati inca

LE: îmi pare cam forțat trasajul ala cu 3 benzi.. Îmi par înguste.

lone_wolf32

Quote from: cristian_ch on July 23, 2024, 12:12:20 AMPe sensul Bragadiru-Jilava, pe viaductul de dinainte de parcare, s-a format probabil cea mai nasoala trambulina de pe o autostrada. Am sintit-o ieri, azi era foarte nasoala la viteza de 130-140 km/h!
Am observat mai multe galci urate aproape de nodul cu DN5... sens spre constanta... sa speram ca le vor rezolva curand si nu se vor trage pe cur... dar da arata rau pentru autostrada pe termen lung

bekxy

Cred că e prea mare agitația în jurul celor 3 benzi de pe CT-Buc. Acolo viteza va fi probabil limitată la 50-60, așa că care e problema să schimbi benzi succesiv ca să ajungi unde ai nevoie? Nu și despre asta e condusul? Când mergem pe bulevarde/ drumuri/ autostrăzi cu 3-x benzi nu tot asta facem, schimbăm benzi? Centurile cu locale paralele cum fac accesul spre și dinspre locale?

Mai problematic îmi pare vis-a-vis, unde cele două bretele care se întretaie sub pod au un traseu comun cam (din) scurt.

Puffyk 1

@bekxy
Foarte bine punctat! Daca or sa puna acolo un radar fix...ai timp sa faci si drifturi.... 8) 

Deutschländer

Stiu ca ma enervez prea mult aici si nu-i cazul, dar lipsa de logica ma cam omoare.
Cum e partea cu cele doua bretele care sunt adevarat cam scurte, mai nasol?
Daca ai 500m, dar trebuie sa schimbi 2 benzi, ai 250m pe schimb de banda. Ce este fix la 250m de schimbat o banda. In video vezi ca cele 3 benzi nu sunt mai lungi decat dublu fata de cele doua.

nedcatalin

Nu inteleg de ce n-au facut trefla identic cu DN3 - A2 care mi se pare de bun simt, cu benzi colectoare si pe A si pe DN. Aici sa nu uitam ca pe A0 nu sunt benzile colectoare si e nod la nivel de drum comunal.

JohnDoe

Quote from: mirceaeliade on July 22, 2024, 06:17:25 PMSunt cam sceptic ca turcii pot da in folosinta nodul in mai putin de 2 saptamani cand inca nu au pus nici un strat de asfalt pe una dintre bretele.

De la Infrastructure Romania, cu asfalt pe breteaua A0 -> A2 Constanta
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

bekxy

#10887
Vis-a-vis e mai nasol că ai două sensuri de câte o bandă care se întretaie pe o distanță scurtă. Dar, și asa, sensul spre Constanța va avea cedează și cu asta basta.

Sunt convins că breteaua de două benzi A0-București va fi marcată, de la un punct încolo, cu banda 1 pentru întoarcere pe A0, spre A1, iar banda 2 spre București. Dacă vă uitați la cele 3 benzi, 2 și 3 sunt deja marcate cu înainte, pe 1 încă nu e nimic. Breteaua însăși nu e încă marcată. Va fi de dreapta, încă de dinainte de a se transforma din 2 în 3. Așa că conflictul se va rezuma tot la un 1 la 1, între 2 și 3, dar mai lung.

Earthchild

Îmi place că am început în sfârșit să avem discuții despre cum să circuli în nodurile între autostrăzi.
La mai mare!  :)

Telvanni

Banda de accelerare dupa ce iesi din breteaua A0-A2 spre Constanta este de fapt banda de urgenta. Se vede cat de ingusta e, mai ales cand ajungi pe pasajul peste calea ferata. Nu-mi place!

Am observat ca de fapt pe A2 este regula asta, sunt mai multe locuri unde banda de siguranta a fost transformata in banda de accelerare. De multe ori TIR-ul abia are loc pe acolo.