News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GIV

ce e noiembrie, ce e anul viitor..

Ionut

În ritmul ăsta chinezii au o șansă să îi facă de rușine pe cei de la UMB. Nu îmi imaginez cum ar putea Umbrărescu să sufere rușinea de a termina chinezii înaintea lui, iar lotul 3 să fie muzeu și să primească toate înjurăturile șoferilor care stau bară la bară pe DNCB între DN2 și A2.

Mi se pare un scenariu imposibil.

hefaistos

O SA-L FACA DE RUSINE.
lotul chinezilor e mai simplu, în doi ani e gata. La UMB, chiar dacă trag ca zmeii,  tot au de lucru garla la podul de la Cernica. Și nu dau semne ca sunt zmei.
Deci, chinezii câștigă. Întrebarea e cu cât, câteva luni sau câțiva ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

convenabil, acordul de mediu :)
Și chiar vor fi în termen pentru că în toamnă vor trimite forezele, care nu sunt ale lor deci nu presupun mobilizare din partea UMB. Cumva anul ăsta o scaldă, dar probabil o fac în contul anului viitor când chiar o să aibă nevoie de multă forță de muncă...

GIV

daca dau in circulatie t4 pana la sfarsit de an unde vor merge o parte din efective? la margina, pe a0, pe a8? mai sunt si cele de la timisoara dar nu foarte multi ma gandesc.

naivu

Viteza chinezilor poate fi reglată fără probleme din plata facturilor astfel încât să nu termine înaintea UMB. Deja finalizarea în 2024 a nodului A2-DN2 și a legăturii cu A0N2 începe să fie sub semnul întrebării și nu înțeleg de ce!

carutasul

Dacă am observat bine, lotul UMB e un pod (două poduri, din care unul mai mare) cu un pic de terasamant alături. Deci vor avea nevoie de forța lor binecunoscută la structuri, cu terasamentele se descurcă cumva. O variantă ar fi să aducă oamenii de la Galați, presupun că în toamnă ( de fapt în primăvară când se termină cu forezele și încep pilele) va rămâne doar hobanatul unde nu au nevoie de prea mulți muncitori și în general nu fierari-betoniști. Cum nu văd cum ar termina până atunci podul peste A1, de la drumul expres nu prea ar avea cum aduce. Probabil termină și pe A3 structurile, lasă asfaltatorii și îi aduc și pe cei de acolo, fie pe A7 unde e "gaură fără fund", le trebuie oameni "fără număr" fie aici ca să închidă lucrarea și să plece pe A7.

oneLess

^ Pare că au și un al treilea pasaj în afară de Cernica și CF, DJ301 peste A0 !

adix


Ionut

@hefaistos
Stai puțin, ce comentariu e ăsta? Nu tu ai pus pariul cu cocoașa în iunie? Parcă erai fan UMB.

Chiar vine sfârșitul lumii. Refuz să cred că e posibil ca în acest univers, pe această planetă, UMB să termine după chinezi pe A0N4/3. Se va face orice ca să nu se întâmple asta, nu mai fiți așa naivi.

@naivu Deschiderea pe soluție provizorie la DN2 nu este (nu pare cel puțin în acest moment) sub semnul întrebării. Nu are legătură cu UMB (lotul 4, adică) și nici nu e mare scofală de făcut. Se va trânti o girație în DN2 și se vor face niște bretele. Chiar nu e mare filosofie.

În contextul negru însă, autorizația de construire pentru chinezi ar putea fi tergiversată, oricând poți găsi chichițe în proiectul lor tehnic, oricând o poți freca la nesfârșit cu emiterea AC pe restul lotului chinezilor.

dr4qul4

Hefaistos stia de la inceput ca pierde. Dar a vrut sa gandeasca optimist. Existau cateva sanse, mobilizarea fiind exemplara.
E doar optimist, nu e fanatic UMB.

Pe A0 numai un ignorant ar putea spune altceva. Chinezii au un lot foarte simplu. Il pot face in 2 ani cu o mobilizare de Aktor. In schimb lotul UMB are un mega pod peste Cernica si inca 2 "provocari": pasajul peste CF si zona dintre case din Pantelimon.
Momentan lucreaza doar la pasaj si stadiul este incipient: le va lua minim 1 an (cu o mobilziare mai buna ca acum) sa-l termine.
Podul peste Cernica s-ar putea sa mai vina cu niste limitari de mediu. Chiar si fara, nu-l vad gat ain mai putin de 2 ani de cand se apuca de el.
Zona de case din Pantelimon s-ar putea sa se lase cu proteste si blocaje birocratice.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

hefaistos

Nu sunt fan UMB.
Am pus pariu ca vor termina Buzău Focsani anul asta, dar am zis întotdeauna ca asta va însemna sacrificare celorlalte szntiere, de la A3 la A0.
Revenind la A0N4 podul peste lac presupune ceva mai mult decât niște foreze.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Pe lac sunt multe pile. În lac adică.
Asta înseamnă incinte de palplanșe.
Cum dracu torni beton în lac?
E migălos. Riscant și nu poți fușeri procesul.

Durează. Mult.

rocklee

#10768
cu privire cum vor face podul peste lacul Cernica ....IONEL SCRIOSTEANU ...la un interviu la emisiunea DRUMURI CU PRIORITATE ...facuta de BARBIER ....spunea secretarul ca se va face peninsula in lac si apoi se vor turna pilele ....si aceasta abia in luna NOIEMBRIE .....PENTRU CA abia atunci le va da voie cei de la MEDIU.... :o  O:-)


danpandrea

^e posibil să golească lacul în sezonul rece, pe modelul celui din Parcul Herăstrău?