Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

omirica

Ar putea să declaseze drumul din A în DN cu 3 benzi până la Brănești, în așteptarea lățirii planificate. Oricum, A2 a devenit un soi de Magheru pe primii 25 km.

omirica

Quote from: survola on July 07, 2024, 08:29:01 PMMai e un pic și auzim că trebuie a 3-a bandă.

Păi e în plan.

danutzu_1069

Sa nu exageram, pe Magheru nu vezi TIR-uri si camioane....
 :lol:  :lol:

voicul

Nu prea inteleg ce aveti cu banda aia de accelerare?

De moment nimeni nu a zis ca intraea in A2 se va face inainte de pod (sau nu am citit eu asta inca). Deci de scurta poate sa fie si lunga.

Dupa care daca va fi scurta nu va asteptati ca o sa stea masina de politie fix pe banda de urgenta
sa urmareasca cine se incadreaza perfect, astfel incat daca tu accelerezi de la 80 in sus ei sa te opreasca imediat ce s-a terminat incadrarea, ca nu ai reusit sa o faci, doar pentru a mari sansele de a avea accidente acolo.
Cu alte cuvinte, daca nu iese din prima, mergi pe banda de urgenta pana reusesti sa te incadrezi.

panzer

As zic si eu. Se rezolva din vopsea pe banda de urgenta.

Asta este problema tuturor acum. Ca nu e nod de 130 kmh.

dargauda

Autostrada A0 | Nod cu A2 | LOT 1 | 7 IULIE 2024 | #a0 #autostrada


mersi Mihai Panait

ovicor

@ Survola, eu ma refeream ca daca latimea podului la conexiunea A0S -> A2 C-ta nu permite continuarea benzii de accelerare si pe/dupa pod, se putea opta pentru un pod alaturat pentru acea bretea si inceperea benzii de accelerare dupa pod. Daca se poate pe breteaua Fagaras -> Sibiu, aici de ce nu se putea?!?

Xed

#10702
Iti zic eu de ce. Acum vreo 2-3 ani, cand se discuta despre proiectul A0, cineva a mentionat faptul ca aceasta autostrada a fost proiectata numai pe teritoriul Ilfovului pentru a evita posibile amanari sau blocaje date de colaborari cu alte judete. Podul respectiv se afla fix la granita dintre doua judete. Nu au vrut sa aiba de a face cu judetul Calarasi asa ca breteaua a iesit fix cum o vedem acum.

LE: @horatiu.cosma , sper sa nu gresesc insa cred ca tu ai facut afirmatia legata de SF/PT numai pe teritoriul Ilfovului. Poti confirma sau infirma?

raulbogdan23

bretea A10 Turda - Sebes - Sibiu reloaded

Cetatean

Sa-mi scuzati limbajul,dar daca asta e adevaratul motiv,suntem o natie de imbecili.
In conditiile in care e clar ca breteaua aia o sa fie probabil printre cele mai circulata bretele din Romania pentru foarte multi ani de acuma in colo,un motiv asa pueril e de cartea recordurilor. Fantastic...

omirica

#10705
@Xed

Nu e adevărat. Județul Călărași începe după nodul Brănești, pe la km. 28.

GIV

#10706
granita conform google maps s-ar suprapune cu linia de cale ferata, pe la jumatatea podului peste ea

Xed

@omirica , uite aici. Intre timp incerc sa gasesc si mesajul de acum cativa ani insa pare a fi putina misiune imposibila




slartibartfast

#10708
@omirica, limitele de județ acolo sunt foarte ciudate. Comuna Fundeni are un ieșind până la confluența Colentinei cu Dâmbovița și până la lacul Cernica. A2 intră și iese foarte scurt din județul Călărași acolo. Semnul pus lângă Brănești este doar în locul unde se iese definitiv din Ilfov. Din cauza asta a fost cu ceva cântec și nodul acela de la Cernica, plus outletul și centrul logistic de lângă el, care e în județul Călărași. Pe OpenStreetMap se văd cel mai clar limitele astea.

Dar ar fi într-adevăr, jenant dacă limitele de județ sunt motivul care le-a stat lui CNAIR în cale ca să facă o treabă bună. Un alt motiv ar putea fi însă și faptul că acolo e un pasaj peste calea ferată, și nu știu în ce măsură afectează asta toate lucrurile.

horatiu.cosma

Nu am zis niciodată așa ceva și nu am auzit vreodată despre așa ceva. A0 intră și prin Giurgiu.