Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 20 Guests are viewing this topic.

panzer

QuoteProiectul înregistrează întârzieri nu doar în execuție, ci și în elaborarea și avizarea de către Apa Nova a proiectelor de protejare a acestora.

Am vrut doar sa subliniez ca la apeducte este puctul critic. Restul sunt mai putin importante.

Aici este mizeria CNAIR in realitate. Putini isi mai aduc aminte de DNCB intre A1 si DN7. Aproape gata, Cuc spunea ca ii da drumul, ca o fi si pati, ca solutia lui e buna. Orice numai sa nu munceasca ai lui.
Pana la urma alimentarea cu apa a 3 milioane de oameni a primat. S-au facut exproprieri in plus (desi idiotul investitor cu serele avea pile la ambasada SUA), s-a casetat frumos si un an mai tarziu s-a dat drumul. Solutia propusa de ApaNova de la inceput pe care CNAIR a contestat-o pana in ultima clipa.

Scriosteanul si Grindeanul ar fi trebuit sa stie ca nici o solutie de ieftineala a grecilor n-o sa treaca de Apa Nova. Au avut 5 ani (de la inceputul proiectarii) sa discute cu Apa Nova. Si oricum stiau toti ca o sa faca exact cum spune Apa Nova. Acum se mira ca au fost prosti?

Si restul sunt grave, gen "Antreprenorul nu a achitat taxa aferentă către deținătorul de utilități Transelectrica", dar la Transelectrica se poate rezolva in 2-3 luni.

Ne uitam degeaba la asfaltari, grinzi, suprabetonari, procente. Degeaba facem estimari si pariuri, propuneri half profile. Ne pierdem timpul. Pana nu caseteaza apeductele, nici un tir n-o sa treaca peste ele.

carutasul

#10681
Câteva poze de la capătul A0 dinspre Bragadiru




Cred că cel care știa unde duc țevile astea e deja în lumea drepților :)











Am încercat să iau câteva imagini de la "granița" între loturi:

















Drenajul pare făcut cu simț de răspundere dar e năpădit de buruieni, probabil l-au făcut mai demult




Powered by API/PUM imgur uploader

aby28

Imi place cum nu sa gasit alta solutie pentru continuare catre Pipera??? Ce e aia ma :wtf:




Timp pentru o carioca noua facuta de mine



Powered by API/PUM imgur uploader

GAC

Ideea de face terminalul 2 in celalalt capat al pistelor, la 3Km de terminalul existent este un non-sens total. aceasta abordare se preteaza la aeroporturile hub-regional; Otopeni nu va ajunge niciodata la acest nivel.
O ramificatie din A0 spre aeroport se poate justifica mai degraba spre un terminal cargo (calatorii pot sa vina mai eficient cu trenul sau metroul), dar si asa, ca sa se justifice, traficul cargo trebuie sa mai creasca.

Deutschländer

#10684
Nu-i chiar asa. Volumul de marfa este chiar destul de mic, nu merite un acces dedicat. Daca s-ar trimis camioane care sunt doar pentru formalitatile vamale acolo (pentru ca la targuri si expozitii e varza totala), s-ar taiat inca consistent volumul de camioane in aeroport.
Si un terminal 2 facut ca lumea in partea de est, chiar s-ar meritat. Terminalul 1 este extrem de ineficient din toate puncte de vedere, la capacitate si nu mai este nicio posibilitate de crestere. Asa muti tot ce este "premium" la terminal 2, iar Wizzair ramane la terminal 1, pentru ei este acceptabil si in camp.

Problema principala este daca si cand o sa fie un terminal 2 odata. Sa fac un access la A0 si catre Pipera, in aceasta forma absurda, n-are niciun folos daca terminal 2 o sa apare in 2050.

bekxy

Face Băluță terminalul 2, cu acces din A0S.🤣

alexd4u2

#10686
Salut! Va prezint A0 Sud, Lotul 1, Tronson DJ301A - Nod rutier A2:

Ionut

Minune! Hai că parcă reușesc să inaugureze în iulie. Pfai ce chin.

danutzu_1069

Ete na, breteaua spre Constanța inca este la nivel de decopertare . Mie asa imi pare...
Restul ar fi ok...

Ionut

La dracu da, mai au de făcut dar FMM să se miște $$%/#%&>^%$$%&

Ți se ia tot cheful.

danutzu_1069

Este în perioada de descântec...
Mai dureaza un pic...
Mai sunt si aparatele de rost...

Anyway ...multa fost, putin a ramas.

pasa_andrei

Vorbim despre breteaua A0-A2 - spre Constanta, banda care se opreste in acel pod. Intr un fel este oarecum ok caci nu vom avea trafic foarte mare pe ea si lumea se obisnuieste cu acest minus din acest proiect.

TibiV

90% din traficul ce vine pe A0 dinspre A6/A5/A4 va intra fix pe breteaua aia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Mie mi se pare critica perioada dintre deschiderea intregului semiinel sudic si pana la deschiderea celui nordic. Oricum, ofensatoare solutia aleasa. Mai bine nu incepeau banda de accelerare decat dupa acel pod!

survola

Mai e un pic și auzim că trebuie a 3-a bandă.