News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 5 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Și ce e îmbucurător e că s-au apucat serios de drumuri de șantier pe toată lungimea lotului, ca să poată intra în pâine rapid imediat ce vine autorizația de construire și pe restul lotului. Va fi o competiție interesantă cu UMB pentru cine va termina primul.

Ionut

Vine sfârșitul lumii dacă chinezii îl bat pe Umbrărescu pe A0.

mike_us

Aktor parca a început anul cu un pic sub 60%. Daca au 65,3% înseamna ca in 6 luni au făcut doar 7-8%? Hai generos sa adaugăm încă jumătate ca lucrat si nefacturat maxim 12% sau cam 2% pe luna. Vara lui 2025 ca sa închidem complet sectorul sudic?

hefaistos

@Ionut
1. Și UMB asigura 40 muncitori/km, dacă iei în considerare doar șantierele pe care lucrează
 :lol:
2. Serios chinezii vor termina înaintea UMB și pentru ca lotul lor e mult mai simplu. Dilema e dacă va fi vorba de ceva rezonabil, gem 6 luni sau de 2 ani și 6 luni
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Da, spre vara se va duce. Sa ne amintim ca anul trecut prin noiembriembrie decembrie se discuta ca și Alarko poate deschide mai mult. Evident au ratat data de 31 decembrie, dar nici nu au terminat pe 15 ianuarie sau pe 15 februarie sau pe 15 martie.
Chiar și lucrările cele mai mărunte ramase tot ajungi la un 15 martie măcar. Dacă ai mai mult....vorbim despre vara.
Hai sa privim comparativ loturile și procentele care sunt pe diferite loturi și sa judecam asa șansele de deschidere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pbh

Nu vad nici un motiv pentru care chinezii sa finalizeze in avans lotul lor. Nu au nimic de demonstrat fiind primul si ultimul lor lot in Romania.
Faptul ca au acceptat sa traga tare pe segmentul pana la DN2 este de laudat, dar pentru restul vor lucra incet si sigur, respectand (sper) termenul contractual. In acest context UMB si CCECC vor termina aproape simultan loturile in prima jumatate a anului 2026.
Pentru UMB momentul zero va fi cand o sa inceapa serios executia viaductului peste lac. Atunci putem intoarce clepsidra.

ovicor

Observ ca pe sensul A0 sud -> Constanta e demontat parapetul central. Presupun ca vor sa-l retraga putin si sa retrasese benzile pe A2, astfel incat banda de accelerare sa continue si pe/ dupa pod. Cei care filmeaza sunt rugati sa dea detalii de la altitudine ceva mai mica.

hefaistos

^^
Chinezii vor termina probabil la termen, nu în avans.
Problema e la UMB. De unde credeți ca vor rupe ei resurse suficiente sa poată face un pod peste lac în 2 ani?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bogdan4ice

De pe A3 probabil. Acolo structurile sunt ridicate in mare parte.

mirceaeliade

Schimbarile procenuale ale Aktor sunt probabil putin inselatoare.  Aproape sigur anul trecut au fost umflate procentele ca sa arate ca au trecut din pix de 50% ca sa nu rezilieze, si probabil ca pe anul asta au contabilizat lipsa de progres din cifre cu cea de pe teren. Eu personal cred ca daca continua in ritmul asta SI restul anului, ne putem declara norocosi, ca la cum a lucrat Aktor in trecut..... e o minune ca se mai tine deocamdata de treaba.

adix


IonutP

Oare de ce au lăsat capetele la unii piloți pe care nu i au spart? Sunt vreo 3-4 piloni care nu au capetele sparte.

panzer

Daca pleaca Baxcom la chinezi ne-am impuscat in picior singuri. Lotul Aktor e mai important decat nod-ul chinezilor.

Ii mai stiu eu pe aia 6 baieti din Chitila care au facut supra-betonarea la Mogosoia pentru Strabag.  :lol:

Si absolut nici o vorba despre lotul Pizza!

AdrianB1

Ii sparg pe masura ce ajung la ei. Cei de sub stalpul liniei de inalta tensiune vor ramane asa pana se scoate de sub tensiune, probabil o data cu relocarea. La ceilalti piloni ii sparg zilele astea.

TibiV

Sub linia de inalta tensiune nici macar NU sunt piloti. Nu aveau cum sa bage forezele, caci ar fi facut un arc electric de toata splendoarea.
Deci la o pila mai trebuie forati 3 piloti (acum sunt doar 6 din 9) iar la pila "geamana" toti cei 9 piloti, deci 12 piloti pentru cele 2 pile.

Basca inca vreo 30  de piloti pentru culeea dinspre A2, care probabil va fi in spatelele actalului stalp LEA.

Cu alte cuvinte: asteptati cuminti relocarea stalpilor LEA...
(A10... ring a bell?....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)