News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Quote from: Claudiu T. on July 03, 2024, 12:39:36 PMMi se pare un risc mai mic decat sa intru cu 70-80kmh direct pe A2
Toate TIR-urile vor intra de pe A0 pe A2 fix cu viteza de mai sus și vor veni muuulte TIR-uri de pe A0.
Așa se întâmplă în toate nodurile aglomerate între autostrăzi, se va circula și pe A2 cu atenție mai mare în zona nodului, dacă este liberă banda a doua se va degaja prima bandă pentru intrarea celor care vin pe bretea.

ncb

Declaratii Grindeanu si Pistol pe pagina CNAIR de Facebook:

QuotePe ultimii km ai Lotului 1 (Glina-Vidra) al A0 Sud vom deschide circulația luna aceasta!
În aceste condiții, se va putea circula la profil de autostradă de la intersecția cu DN6 până la A2 și mai departe spre Constanța, pe o lungime totală de peste 236 de km (lungimea Loturilor 1 și 2 ale A0 Sud: 33,23 km la care se adaugă lungimea A2: 202,8 km).
Pe Lotul 3 (Afumați – Pantelimon) al A0 Nord avansul este destul de bun pe primii kilometri.
Constructorul chinez a ajuns la un stadiu fizic de 10% pe întregul șantier, iar la nodul rutier cu DN2 este la un stadiu fizic de peste 18%.
Termenul contractual pentru finalizarea întregului lot (8,6 km) este anul 2025.
Am stabilit să insiste anul acesta pe sectorul de 2,3 km care va asigura descărcarea traficului rutier în DN2.
Dacă se menține ritmul, la sfârșitul acestui an (2024), vom putea da în circulație încă 11 km! Astfel, se va circula la profil de autostradă între intersecțiile cu DN1, A3 și DN2, pe o lungime totală de 21 de km.
Din păcate, constructorul grec de pe Lotul 3 (Bragadiru-Joița) A0 Sud nu a accelerat ritmul așa cum a promis.
Aici, antreprenorul a decalat deja termenul din august în septembrie 2024.
Însă, pentru a recupera întârzierile și pentru a respecta noul termen, constructorul trebuie să înceapă urgent să lucreze în șantier în mai multe schimburi.


Earthchild

Dacă ai același număr de oameni, nu contează în câte schimburi îi împarți.

pasa_andrei

Toata zona o sa fie limitata la max 80 sau 100 km/h inclusiv pe A2.

Claudiu T.

Sunt constient ca multe tiruri vor veni de pe A0 asta inseamna ca pe A2 dinspre Bucuresti vor veni mai mult masini mici care circula cu mai mult de 90kmh si ajungem tot la vorba mea ca ma folosesc de banda de urgenta ca sa ajung la viteza celorlalti.

Cat despre limitare poa` sa o puna si la 60 ca majoritatea tot in +100kmh stau ca na,e autostrada si ne grabim la mare. Ba unii berbeci cresc viteza ca sa scape de zona asta mai repede. Am vazut destui.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Earthchild

Dacă vor face asta pe prima bandă, când vor ajunge remorcă sub TIR se potolesc.

pasa_andrei

Foarte proasta iesirea A0-A2, cred ca e mult mai scurta fata de "cealalta" iesire A10-A1 , nu?

adix


rt25

Sa inteleg ca BaxCom se muta de la Aktori la chinezi conform containerului din organizarea de santier?

voicul

^Bine, bine si deci cum ramane:

1. Facem nod "mic" si se stie ca fix acolo toti bizonii merg cu viteza maxima si oricum nu stie masina sa franeze pana la 80 - 100 limita impusa.
sau
2. Facem noduri faraonice si punem limita minima 250 - gen A4 unde multi se plang ca e prea faraonic, da mergi frate cu viteza!

dr4qul4

alegem 2 si dupa ne plangem ca sunt prea complicate si ratam schimbarea directiei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Konter

Rezumat: aktor mai mult ca sigur ajunge in 2025, chinezii au 30 de utilaje si 80 de oameni in santier. Cu mobilizarea asta o s-o ia pe urmele aktor.

"Am verificat astăzi lucrările pe șantierele celor trei loturi aflate în execuție pe #A0!

- Pe șantierul lotului 1 al A0 Sud, antreprenorul turc a ajuns la un stadiu fizic de 98,4%, iar luna aceasta se vor da în circulație și ultimii 10 km ai acestui lot.
Practic, până la finalul lunii iulie se va putea circula pe A0 Sud, pe 33,23 km între #Glina și #Bragadiru.

- Pe lotul 3 al A0 Nord, antreprenorul chinez a ajuns un stadiu fizic de 10 % pe întregul șantier, iar la nodul rutier cu #DN2 stadiul fizic este de 18%.
În momentul de față, constructorul are mobilizați în teren 80 de muncitori și 33 de utilaje.

Dacă se va menține ritmul de lucru înregistrat în ultimul timp, vom putea da în circulație inclusiv cei 9 km din cei 19 km ai Lotului 2 ( #Corbeanca - #Afumați) finalizați anul trecut, dar pe care s-a putut deschide circulația doar parțial în lipsa unui nod rutier de descărcare.
Astfel, după asigurarea descărcării în DN2, pe semi inelul nordic al #A0 se va putea circula pe o lungime de 21 de km, între intersecțiile cu #DN1, #A3 și #DN2.

- Șantierul lotului 3 de pe A0 Sud se află la un stadiu fizic de doar 65,3%.
Având în vedere progresul din ultima perioadă, termenul de finalizare a lucrărilor asumat de constructor (luna septembrie) este imposibil de respectat.

Sursa

voicul

Ramane mister-ul: pe ce suprafata au chinezii AC si cati oameni ar trebui inghesuiti pe distanta asta, daca tot au AC pe ... cat au?

dumbravaandrei

După ultima filmare pusă aici, am dubii că bucata A0N2-DN2 e sub 25% execuție.  O fi 18% la financiar poate. Totuși, au ieșit cu toți piloții din pământ, până în 15 septembrie cred că e gata de grinzi.

Ionut

Fără să le iau apărarea chinezilor. Cifrele sunt cifre.

80 oameni sunt pe 2 km. Atât au AC, zona nodului DN2. Adică 40 oameni/km.

Să îmi iau un hate.
UMB are 388 km de A și DX.
Adică ar trebui să aibă vreo 15500 oameni să îi ducă pe toți deodată la densitatea de 40 oameni/km.


Are, cu indulgență, 8-9000.