Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ei hai nici chiar așa. Chiar cu lălăiala lor, nu depășesc 7-10 august. Încă mai sper la 28-30 iulie. Oricum, n-ar strica niște cenușă în cap de la cei care m-au m*** când am zis că ne apucă august. Și am zis asta public, în presă, la inaugurarea DN5-DN4... În fine.

adix


Breezzer

Cred ca deschiderea la ultimul ciot A0 cu A2 se vede prea euforic...

Probabil si dupa deschidere, pentru ocolirea Bucurestiului, multi o vor lua tot pe DNCB-Nord. Sunt de parere ca la Bragadiru o sa se sugrume rau traficul într-un mare stil! Ar fi însa ideal daca în viitorul apropiat s-ar largii la 4 benzi DNCB Sud între A1 si Bragadiru. Probabil pâna se va întâmpla lucrul acesta, vor fi si Aktorii gata.

Duminica placuta

voicul

#10578
Intradevar: romanii nu sunt pregatiti pentru a avea A.
Romanii au traditii si (poate) ar renunta la ele, dar ce ar mai vorbi:
- Ba, m-am urcat in masina si am ajuns la destinatie! (atat?! Nu suna ... sec?)
In trafic e frumos, e cu schimbat viteze, e cu: ce consum am facut!, e cu prea multe sa se renunte la toate astea!

DAR sunt si oamenii care vor alternative: daca Waze zice ca e mai repede pe aici ... de ce as alege alta varianta?

Si as mai adauga o idee: nu ajuta sa ziceti ca in Bragadiru va fi groaznic.
O fi, dar daca Waze zice mergi prin Bragadiru unde concret este groaznic, cea mai bara la bara, Waze zice pentru ca prin alta parte era si mai groaznic decat ce pare groaznic.
Sau: orice trafic o sa vi se para ca va fi in Bragadiru, daca Waze zice pe acolo faci 10 minute si pe DNCB 15 ... tu tot 5 minute ai castigat (indiferent de parerea ta despre cum a fost traficul pe unde ai mers).

carutasul

deja la anumite ore a ajuns coada de la autostradă la rond. Cred că în funcție de cum e traficul pe centură la un moment dat waze începe să ruteze pe A0. Ultima dată când am fost pe DJ401A asfaltaseră prima porțiune în zona rondului și cred că asta a mai mărit viteza de circulație. Din păcate în continuare încă erau canalele ridicate la nivel și asfaltul final neașternut deci cumva dacă tot nu s-a mai dat poligon când am luat eu permisul mi-am exersat îndemânarea acum :) Până în septembrie probabil că n-o să fie chiar așa de groaznic, că a venit vacanța, după septembrie o să mai apară probleme. Noroc că termină Aktor în septembrie :)  Cu ocazia asta am observat și eu că între Sabar și Argeș nu prea există drumuri între localități, toate "radiază" spre București și din cauza asta nu ai alternative, fie centura fie DJ401A...

panzer

Stati linistiti. Cu ultimele modificari de la Otopeni, au "rezolvat" de tot DNCB Nord. O sa o luati prin Sud si cu si fara lotul Aktor, cu sau fara Waze, cu aglomerare sau nu prin Bragadiru.

mike_us

@Ionut Daca tot ai făcut pronostic pe august pentru turci, poți sa faci si pentru chinezi doar bucata pina in DN2 si pentru Akor? Decembrie 2024 respectiv iunie 2025?

adix


Ionut

Miroase a semi-profil! Vedeți cum lucrează la pasajul peste CF. Focalizare pe un fir. Bravo Aktor, hai cu minunea! Măcar o bilă albă pentru intenție și văzut lungul nasului.

Acum să vedem și putința...

dr4qul4

1 fir este de ajuns chiar si pt A0. in loc sa ocolim Bucurestiul in 25 de minute, vor fi 30. hai 35 pt un tir.  Dar ce vor spune cei care sustin FP prin toti muntii?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexa_adrian2001

Ce presupune semi-profil? Inteleg, dai drumul doar la banda ce are 2 sensuri plus aia de urgenta. Cum le imparti? cate una pe sens si aia de urgenta nu se foloseste?
Cu ce viteza s-ar circula?
Se pun despartitoare de sens?
O sa fie umpic de bataie de cap cand se da drumul la ambele sensuri.

Ionut

Nu e nicio bătaie de cap. S-a circulat semi-profil pe A2 Cernavodă-Medgidia.

Se face fix un sens de autostradă. Cum îl știți. Marcat cu alb, fix cum știți. Se circulă 1+1, banda de urgență NU este folosită.

Se circulă fix cum se circulă pe un DN 1+1. Limită 90 kmh.

pasa_andrei

Cand am vazut imaginea cu podul peste CF, fix la half profile m-am gandit si eu. Super idee evident, ne ajuta enorm chiar si acest HP, dar la nodul A1-A0 avem nevoie de nodul complet pentru a facilita iesirea si intrarea pe A1. Asteptam propunerea oficiala @Ionut .

carutasul

evident în primul rând e vorba de structuri, acolo sunt în urmă. Cu terasamentele, în funcție de cum termină pot să deschidă pe o bandă sau pe două, sau parțial color.  Dar dacă fac podul peste CF care e cel mai mare - pe o bandă-  eliberează niște muncitori să rezolve supratraversările dintre care unele sunt la stadiu de piloți forați dacă n-or mai fi progresat între timp, și fără ele nu pot să deschidă că pe acolo niște localități nu au decât un drum de acces... La structuri posibil să mai fie condiționați și de producătorul de grinzi, așa că decizia de a termina câte un sens, așa cum pare, e înțeleaptă.

carutasul

@alexa_adrian2001  Nu se pun separatoare de sens, n-ar avea ... sens din mai multe motive, inclusiv bătaia de cap, se circulă în regim de drum național - dar drum național fără intersecții. Dacă n-ar avea intersecții poate chiar și centura ar fi fluentă în cea mai mare parte a timpului :) Nici n-are rost  să încarci constructorul cu lucrări suplimentare, pentru că trebuie să le plătești, se pot organiza în așa fel încât deranjul să fie minim (ba chiar cu avantaje, că și ei au nevoie să circule cu camioanele și stau în trafic)