Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Am simtit fix ca in bancul in care un tip o roaga pe partenera sa ii spuna ceva ce sa il faca in acelasi timp si fericit, si trist. Iar ea ii spune ca este cel mai bun dintre toti prietenii lui! Vezi filmul, te bucuri ca incepe sa capete totul o forma dar ti se da impresia ca se lucreaza cu lingurita.... Era perfect fezabila o deschidere la 15 iulie... Se pare, insa, ca se lucreaza cu oameni putini pentru un profit cat mai mare! Sau or lucra noaptea, ca este mai racoare?!? Bibileala asta intr-un picior te scoate din minti....!

adix


Ionut

Premieră: Autostrada A0 Nord A2 (Cernica)-DN3 (Pantelimon) - 18.06.2024 - UMB


Ionut

API pe Facebook

UMB, față în față cu realitatea și pe A0 Nord. În premieră, am filmat complet lotul 4 al Autostrăzii A0 Nord între A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon). UMB abia se dezmeticește pe acest tronson pe care trebuie să-l livreze în octombrie 2025.

Atenție, contractul pe ciotul de doar 4,47 kilometri a fost semnat în urmă cu aproape 4 ani, pe 31.08.2020, și prevede 12 luni de proiectare și 18 de execuție. Într-o țară normală ar fi fost gata de mult.

Dar revizuirea acordului de mediu a fost tergiversată timp de 3 ani, motivul (real, totuși) fiind impactul semnificativ asupra zonei Lacului Cernica. Lentoarea autorităților a convenit de minune celor de la UMB despre care vă spunem de un an și jumătate că sunt mult peste capacitate.

Într-un final apoteotic, a doua autorizație de construire a fost emisă de MT în 23.04.2024, iar vacanța harnicilor ostași ai UMB pe A0 s-a încheiat, acum fiind nevoiți să se apuce serios de treabă.

Lucrările sunt într-un stadiu cvasi-incipient. Avem un pod neatins, lung cât două zile de post (1,2 km) peste Lacul Cernica, plus un pasaj sănătos peste calea ferată, acesta din urmă fiind autorizat din aprilie 2023 dar care încă este la nivel de fundații.

CNAIR raportează 14% progres fizic, dar este dat în special de grinzile produse (în fabrica pe care UMB a avut-o pe lotul 2 al A0 Nord) și depozitate pe aliniament. Conform contractului, cât și autorizației de construire din urmă cu două luni, termenul de execuție este 18 luni, deci finalizare în octombrie 2025.

Vrând-nevrând, UMB se apropie de vremea adevărului și de scadențele contractuale dure, trebuind să livreze în 2024 și 2025 aproximativ 345 (89%) din totalul celor 388 kilometri de autostradă și drum expres pe care-i are momentan în portofoliu.

adix


Ionut

Premieră: Autostrada A0 Nord DN3 (Pantelimon)-DN2 (Afumați) - 18.06.2024 - CCECC


adix


adix


adix


irirat

Devierea traficului la pasajul din Ciorogarla pentru montarea grinzilor și predalelor pare puțin problematică, benzinăria și rezervorul de GPL aferent le cam stau în cale. Nu pot să ceară oprirea traficului pentru 3-4h în două nopți și rezolvă problema ? Cu puțină organizare ar merge.
@adix : superfilmare, mulțumim!

panzer

WeBuild a pus grinzile sub trafic cu 2 baieti cu paletute. Anul acesta.

Daca ii doare atat de tare "siguranta" traficului pe DJ-ul respectiv, pot sa devieze spre padure.
N-au grinzile facute Aktor, d'aia stau si se uita.

Ce deja-vu de A10 am: lotul lor arata pauza-gaura... Astia nu termina nici in 2025.

danutzu_1069

N-ai cu cine la astia...
Luati-va gandul pentru anul asta. Nici cu mobilizare gen UMB nu poate sa fie gata...
Mai vedem peste un an, daca sunt sanse de terminare la sfarsit de an...

Pai ce ii opreste sa puna grinzi la pasajul ala, nu peste DJ, ci pe firul "gol"? Sunt doua deschideri fara grinzi.

Au pasaje neîncepuți, si unul la care mai trebuie piloți forați pentru culee. Si nici macar nu au intentia sa inceapa...
Nici pana acum, după atâta amar de vreme nu au toți piloții forați gata, ca sa nu mai zic de elevații...

Daca-l mai aud pe Scrioșteanu cu aberații de genul anul asta... îl stâng de gât... :lol:
Iar pe Grindeanu îl impusc cu Pistol...  :lol:

adix


adix


adix

Alte structuri in suferinta de pe lotul 3.