Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

iuli

De ce pe nord bypass intre km 40 si 45 e facut cu alb si nu e la fel cu mov? La fel si in sud intre 80 si 85.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Goldmund

Romania ar trebui sa ceara mai multi bani europeni pentru terminarea Coridorului Paneuropean pana in anul 2020. Asta implica terminarea tronsoanului Sibiu-Pitesti si A0(tronson Sud si Nord)
Daca Romania doreste constructia A0 in PPP in paralel cu gestionarea de catre acelasi consortiu a A1(Bucuresti-Pitesti) si A2, facand o socoteala simpla, ar costa statul roman anual peste 150 milioane euro...timp de 30 de ani, in conditiile in care dobanzile raman cele mai scazute din istoria euro...(dobanzile se recalculeaza odata la 5 ani!)
Pana atunci, modernizarea DNCB este vitala pentru economia nationala si Bucuresti.(cum, de unde bani? Rovinieta, diferite taxe pe carburant, impozite pe masini )

Ionut

BIG like, delacroix!
Pe sud avem date?

nenea_hartia

Quote from: iuli on June 01, 2014, 12:11:37 PM
De ce pe nord bypass intre km 40 si 45 e facut cu alb si nu e la fel cu mov? La fel si in sud intre 80 si 85.
Probabil e o mică eroare a celui care a desenat inițial. Pe planul postat pe SEAP eroarea a fost corectată:


bgd77

@Delacroix sau oricine are kmz-urile puse de el: ati putea va rog sa le mai share-uiti o data? Link-urile de la speedy.sh nu mai sunt valabile.
Multumesc.

bgd77

Salutare,

Are cineva SF-ul complet pentru Autostrada de Centura Bucuresti facut de IPTANA in 2007-2008? M-ar interesa mai ales piesele desenate.

Mersi.

NGC

Ofertele pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada de Centura Bucuresti Nord":

   14.356.924,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1.  7.914.606,87 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - AECOM INGENIERIA SRL - VIA DESIGN SRL
2.  8.797.160,30 RON fara TVA    Asocierea SC LUCA WAY SRL - NET ENGINEERING SPA
3.  8.800.788,98 RON fara TVA    Asocierea TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - VIAPONTE ROM SRL
4.  9.161.326,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
5.  9.518.526,47 RON fara TVA    Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - ACCIONA INGENIERIA SA
6. 10.767.074,84 RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - DONGBU ENGINEERING CO LTD
7. 12.621.108,44 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL

elcraft


TibiV

Quote from: bgd77 on October 01, 2014, 08:57:02 PM
@Delacroix sau oricine are kmz-urile puse de el: ati putea va rog sa le mai share-uiti o data? Link-urile de la speedy.sh nu mai sunt valabile.
Multumesc.

Confirm, link-urile nu functioneaza.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Va rog discutati doar despre A0:

După eșecul Comarnic-Brașov, CNADNR reia proiectele autostrăzilor cu taxă
Am încercat să aflăm dacă se mai poate vorbi de concesiune în cadrul CNADNR, având în vedere că în decembrie 2012 și martie 2013 s-au lansat anunțurile de concesiune pentru noua centură sud a Capitalei, respectiv drum expres sau autostrada între Pitești și Craiova, lucrări evaluate la peste 3,6 miliarde de euro, fără TVA. Ambele proiecte, în lungime totală de aproximativ 170 km, au rămas la stadiul procedurilor din 2013.

Ceva mai avansat este proiectul pentru ,,concesiunea de lucrări publice, proiectare, construcție, finanțare, operare și întreținere a autostrăzii de centură sud a Capitalei și întreținerea autostrăzilor București-Pitești și București-Constanța", lucrare estimată la peste 2 miliarde de euro, fără TVA.

Oficialii CNADNR urmează să finalizeze etapa de dialog și documentația de atribuire a contractului de concesiune pentru autostrada de centură sud a Capitalei și operarea-întreținerea autostrăzilor București-Pitești (A1) și București-Constanța. Potrivit directorului general al companiei, pentru concesiunea Centurii de sud a Capitalei toată documentația a fost verificată de instituțiile financiare internaționale. ,,În prezent, comisia este în faza de pregătire a cererii de ofertă finală", ne-a mai spus Neaga. Conform reprezentanților CNADNR, în etapa de dialog ,,trebuie să avem sursa de proveniență a veniturilor concesionarului." Proiectul de concesiune de lucrări publice, proiectare, construcție, finanțare, operare și întreținere a autostrăzii de centură sud a Capitalei și întreținerea autostrăzilor București-Pitești și București-Constanța este bancabil, susțin aceștia, cu explicația că ,,include mai mult de jumătate din rețeaua de autostrăzi".

,,Proiectul trebuie să fie în afara balanței de plăți. Concesiunea presupune degrevarea presiunii de pe balanța de plăți. Estimăm ca până la sfârșitul anului să finalizăm documentația și să lansăm cererea pentru depunerea ofertelor finale. Sperăm ca în al doilea semestru al anului viitor să avem un câștigător al acestei licitații", ne-au explicat oficialii companiei. Deși au pregătit un calendar al procedurilor, oficialii CNADNR nu doresc să avanseze o dată referitoare la finalizarea lucrărilor de construcție a celor 48 km de autostradă.



Capital

NGC

#115
Ca sa stricam "surpriza" pe care CNADNR o poate face cu vreun comunicat de presa, putem spune ca stim deja ca saptamana aceasta s-a mai anulat o licitatie.

[151209] / 31.05.2014: "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada de Centura Bucuresti Nord" -> Anulata

Quote
"Avand in vedere adresa AM POST nr. 40/DGMFE/SSP/DC/6190/10.02.2015 (92/8567/10.02.2015),in care se precizeaza ca "[...] CNADNR SA trebuie sa pregateasca protofoliul de proiecte conform standardelor si termenelor din Master Planul General de Transport", coroborat cu recomandarea din adresa MT nr. 27669/20.07.2015 in care este mentionat ca "CNADNR trebuie [...] sa isi pregateasca proiectele in corelatie cu documentul strategic, tinand cont de valabilitatea studiilor de fezabilitate. Cu alte cuvinte, sa nu lanseze pregatirea proiectelor aferente perioadei 2020-2030 inaintea pregatirii proiectelor aferente actualei perioade de programare" si avand in vedere ca pentru acest proiect, strategia de implementare prevede inceperea/revizuirea studiului de fezabilitate in anul 2021 si inceperea lucrarilor in anul 2022-2023, Autoritatea contractanta a decis anularea procedurii conform art art. 209 alin (1), lit c) din OUG nr. 34/2006."

adiarc

pai asta nu e intre A1 ai A2 ?Incredibil   >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Ce este incredibil?
Că ei (CNADNR) lansau o licitatie pt. ceva ce nu puteau face decât peste 6 ani ? Când SF-ul NU ar mai fi fost valabil ?

Incredibil mi se pare că a fost nevoie ca cei de la AM POS-T să îi tragă de mânecă...
Să le spună ce scriem şi noi aici...
Nu au folosit expresia "vise umede", dar cam pe acolo...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elcraft

Mi se pare incredibil termenul "2022-2023", deci ne trebuie mai mult de un sfert de secol sa avem o jumatate de centura de capitala demna de secolul asta.

Goldmund

Quote from: elcraft on October 26, 2015, 08:17:49 PM
Mi se pare incredibil termenul "2022-2023", deci ne trebuie mai mult de un sfert de secol sa avem o jumatate de centura de capitala demna de secolul asta.

De fapt textul reluat de NGC20 nu este surprinzator, din moment ce de mai mult timp se vehiculeaza prin presa ca doar Centura de Sud a capitalei va fi finalizata, presupun, pana  spre 2020-2022, acea care va uni doar doua autostrazi intre ele; in timp ce acea centura din nordul capitalei la nivel de autostrada(sau nivel de drum expres...) care uneste trei autostrazi si cel mai circulat DN, respectiv DN1 si care ar descongestiona principala problema a orasului: nordul Bucurestiului se va construi intr-un viitor tot mai indepartat
Presupun ca A0 Nord nu poate fi finalizata inainte de anii 2025-2030 cu acesti specialisti si aceasta vointa de politician