Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Claudiu T.

#10440
Eu acum realizez progresul grecilor de la inceputul anului. Nu e de neglijat 40% in 6 luni dar nici nu am sperante prea mari ca termina pana la sfarsitul anului. Mai vedem

L.E.  M-am imbatat cu apa rece ! Scuzati. E progresul de la sfarsitul lui 2022. Pfoai dar greu se taraie actorul. Scuze inca odata.



Powered by API/PUM imgur uploader


Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

mirceaeliade

^Depinde de cum citesti. Procentul la sfarsitul anului trecut era de 58%, iar acum e cu sub 7% in plus pe 6 luni. Progresul e sigur peste 7% de la inceputul anului, dar si anul trecut au avansat cu aproape 30% pe primele 6 luni (desi mai mult ca sigur ca IRL au fost puse cu carioca sa dea peste 50%) si apoi cu sub 5% pe ultimele 6 luni din 2023.  Teoretic un progres procentual de 40% pe 2024 ar fi suficient pentru o deschidere anul asta, dar realitatea din teren nu prea se pupa cu ce au trecut cu carioca cei de la CNAIR.

cb

Procentul ăla 'actual' nu mai e actualizat de multă vreme. La Coni, pe A7, apare in continuare 61,5%, care e mai mult ca sigur din 1 Aprilie. La fel e și pe A0. Editarea aceea din 3 Iunie se referă probabil la altceva.

VladVulpe

Progresul pe lotul Aktor , dupa estimarile mele, 65% la terasamente si 35% la structuri , daca la tersamente au sanse bune sa avanseze pana spre 90% in 2024 ..la nivel de structuri mai au nevoie de minim 1 an ca sa le finalizeze

voicul

^Dupa seful Aktor Interakt, din birou din Grecia, se termina maxim in Septembrie. Azi am citit un articol pe tema asta, dar nu merita nici link ... de fapt nu stiu de ce am mentionat.
Probabil s-a strica AC-ul la ei si canicula e mai mare decat ai crede.

La A0 - A2, da se puteau face 2 benzi, dar nu prea il vad punct negru si probabil nici foarte aglomerat (cu mici exceptii). Teoretic daca incadrarea e scurta (probabil asa va fi ca ... CNAIR), ramai pe banda de urgenta sa faci incadrarea.
Nu e ideal, dar de aici pana la a fi punct negru ...

DragosC

Weekendul ce tocmai a trecut, mi-am luat si eu nevasta si ne-am dus la mare, ca tot romanul.

Am iesit prin Bragadiru, apoi pana la Popesti Leordeni pe A0, apoi drumul stiut.

La intoarcere, din moment ce era ambuteiaj la iesirea catre centura, am zis sa fac pe smecherul si sa merg inainte pana in Bucuresti, sa fac stanga catre Popesti Leordeni si sa intru de acolo iar pe A0 pana la Bragadiru.

Dupa ce m-am incurcat de am dat in residence-ul ala de la baza dealului din Popesti, am intrat pe niste stradute care m-au scos pe centura undeva inainte de pasajul de la Berceni.

Incercand sa fac a doua oara pe romanache care le stie pe toate, i-am zis jumatatii sa stea fara grija, ca de indata ce ajungem la pasajul de la Berceni, urcam pe el, facem giratoriul catre stanga si sigur ne da o bretea ca sa intram pe A0 catre Pitesti (Bragadiru).

Cioaca, aparent doar la Popesti au facut nod, asa ca a trebuit sa ma intorc la TSV si sa revin la pasaj si ulterior la centura.

Eu stiu ca nu sunt atata de informat si de citit ca veteranii forumului, dar pe bune, cum naiba nu au reusit sa uneasca Berceniul cu A0, sa trebuiasca sa te "folosesti" tot de gunoiul ala de centura ?!
Nu spera si nu ai teama

danutzu_1069

#10446
Un Dj cu A0? De ce si mai ales UNDE nod? (ca loc).
S-a mai discutat asta...Cauta!
BTW , gunoiul de centura este la 2 benzi pe sens in zona aia...

medicul de garda

Breteaua spre Constanta din nodul A0-A2 oricum nu ar fi putut fi facuta la 2 benzi, fiindca sufera de aceeasi problema ca la nodul de la Sebes: se termina din scurt inaintea unui pasaj proiectat pentru 2 benzi + urgenta. Si aici, si la Sebes s-au zgarcit sa proiecteze solutia corecta dpdv al sigurantei traficului. Sa vezi accidentele dracului ce vor avea loc in nodul acela inghesuit.

Asta in timp ce la Boita vor construi un viaduct nou nout langa cel existent si vor demola un debleu abia realizat acum un an, cu toate drenajele aferente, pentru o bretea la dreapta la 80 km/h! Natie de tampiti, am trecut brusc de la proiectare minimala la proiectare deliranta candva in preajma pandemiei, efectiv nu am apucat sa trecem prin etapa de proiectare NORMALA  :|

Poate in anii urmatori societatea civila sa militeze pentru si sa obtina corectarea unor noduri de autostrada construite total impropriu in anii recenti.
Trust me, I'm an east-european doctor!

DragosC

@danutzu_1069 o fi cu doua benzi doar pe zona adiacenta pasajului de la Berceni, dar dupa nici 10 minute catre Bragadiru se ingusteaza la o singura banda, oricum incomparabil cu autostrada...

Cat despre DJ si A0, presupunand ca te referi la DJ401, era loc berechet, camp pe o parte, fara constructii, si cateva cladiri industriale pe cealalta, cu spatiu suficient pentru o amarata de bretea.

Oricum, ideea era ca au lasat Berceniul, care totusi nu e vreun catun, conectat bine dpdv al infrastructurii rutiere prin pasajul nou, prin avansul constant cu metroul "la doi pasi", fara conexiune cu A0.

M-am mirat, atata tot.
Nu spera si nu ai teama

dr4qul4

ar fi fost o prostie imensa un nod la Berceni. DJ-ul ala se blocheaza zilnic din cauza traficului local (pietoni si masini care fac stanga), astfel ca s-ar fi blocat autostrada.
Am trecut acum 4 saptamani pe acolo, sambata pe la ora 18:30 si am stat in coada de pe pasajul peste A0 pana la iesirea de la Mamina (am facut stanga acolo). Era blocat si celalalt sens!
Putin mai la est va veni Drumul Radial care va ocoli Berceniul si va avea nod cu A0, asa ca e perfect asa cum e.
Data viitoare mai bine folosesti waze-ul. De obicei stie mai bine
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

^
Sa spui ca ceva e "perfect" la infrastructura rutiera din Romania, trebuie sa ai putin...curaj.

MrConnaisseur

@DragosC Berceniul va fi conectat cu A0 si DNCB prin Drumul Radial nr. 9

adix


Puffyk 1


mirceaeliade

Avand in vedere ca la Aktor sunt vreo 2-3km la nord de nodul cu A1, cam cat e procentul fezabil la care s-ar putea da in circulatie numai segmentul non-muzeu pana la nod? Ma gandesc ca e peste 90% procentul de expecutie care trebuie atins ca sa se dea nodul in functie la profil FP. E cumva spre 95%?