Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Eu zic ca in ritmul actual s-ar putea si chinezii si Pizzabois sa termine inainte de a fi complet dat in functie lotul UMB.....

AdrianB1

Quote from: mike_us on June 14, 2024, 06:40:06 AM@AdrianB1 E si Aktor afectat de asta sau acolo e doar vina lor ca se mișca așa încet?
Nu stiu 100% sigur, dar cred ca nu e cazul, Aktor are alte probleme. Din ce stiu UMB a lucrat cel mai mult pe banii lor, ai furnizorilor si contractorilor lor; la Aktor am auzit ca CNAIR a incercat sa plateasca imediat ce s-a putut pentru ca altfel nu erau nici la jumatate din progresul actual. Maine am ocazia sa intreb pe cineva care stie, dar e foarte probabil sa nu vrea sa spuna nimic ce ar putea ajunge public.

UMB inca se bucura de incredere in fata subcontractorilor si furnizorilor; chiar cu termene de plata mai lungi au platit tot ce a fost de platit, stiu niste subcontractori care sunt multumiti ca lucreaza pentru ei, chiar si in conditiile astea. Despre Aktor nu stiu nimic in sensul asta, dar banuiesc ca au fost limitati de cash flow cu tot ajutorul CNAIR.

Apropos de grinzile depozitate si incasate: ajuta la cash flow. Sunt executate de ei, la sfarsit de an in functie de cati bani erau disponibili aveau sanse sa incaseze sau nu, dar merita sa incerce. Trebuie inteles ca fondurile pentru autostrazi sunt supra-subscrise pe mai multe proiecte, cine reuseste sa cheltuie si sa isi ia banii e o chestie de politica si ceva noroc, nu e o planificare in avans in care poti sa te bazezi pe existenta banilor. Cand a venit ultima transa din PNRR si cand vine urmatoarea, daca o mai veni vreodata? Cat poti sa te intinzi ca constructor lucrand pe banii tai stiind ca s-ar putea sa nu ii iei prea curand? Iar cand ai lucrari uriase e vorba de multi bani pusi pe masa. Chiar si pentru constructorii mici e un risc, mai ales daca sunt lefteri, precum unii greci. Noroc ca A0 are o vizibilitate uriasa si platile sunt prioritizate ca sa nu creasca intarzierile, cel putin pana se inchide A1-A2 pe sud, dupa aia o sa mai vedem, eu cam am emotii cu banii peste 1 an, pe toate loturile pentru ca e o galeata comuna.

captiva

De pe Facebook la Scriosteanu:

𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝘀̦𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 𝗟𝗼𝘁 𝟯

Am fost pe șantierul autostrăzii #A0 Lotul 3 pentru a verifica stadiul lucrărilor.

𝗜̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘇𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗲𝗮𝘇𝗮̆ 𝗹𝗮:
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗔𝟭 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀̦𝘁𝗶- 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 𝗸𝗺 𝟬+𝟬𝟬𝟬: au fost montate predale pe deschiderile laterale și a început realizarea armăturii pentru placa de suprabetonare pe prima deschidere;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗖𝗙 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀̦𝘁𝗶- 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 𝗸𝗺 𝟵𝟯+𝟯𝟵𝟲.𝟭𝟲: au fost finalizate lucrările de rigidizare a tablierului metalic, se instalează aparatele de reazem și au fost montate grinzile de beton pe 7 deschideri pe calea 1 și o deschidere pe calea 2; în total au fost montate 35 de grinzi de beton și această activitate continuă; a început montarea predalelor pe primele 3 deschideri; a fost adus în șantier fierul beton necesar armării plăcii de suprabetonare;
➡️ 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗿𝗮̂𝘂𝗹 𝗦𝗮𝗯𝗮𝗿 𝗸𝗺 𝟵𝟰+𝟯𝟮𝟮.𝟬𝟴: au fost finalizate toate infrastructurile C1, C2, P1 și P2. - Dârvari; au fost montate toate grinzile și predalele, se lucrează la armarea, cofrarea și betonarea plăcilor de suprabetonare pentru cele două căi;
➡️ 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗿𝗮̂𝘂𝗹 𝗖𝗶𝗼𝗿𝗼𝗴𝗮̂𝗿𝗹𝗮 𝗸𝗺 𝟵𝟵+𝟵𝟯𝟮 (𝗖𝗶𝗼𝗿𝗼𝗴𝗮̂𝗿𝗹𝗮): au fost finalizate infrastructurile, montatarea grinzilor prefabricate, armarea plăcii de suprabetonare și turnarea plăcilor de suprabetonare; acum s-a finalizat armarea grinzii de parapet și urmează cofrarea și turnarea acesteia;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗖 𝟭𝟮𝟲 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗺 𝟴𝟲+𝟳𝟵𝟭- 𝗖𝗹𝗶𝗻𝗰𝗲𝗻𝗶: au fost finalizate toate infrastructurile și urmează montarea grinzilor pentru toate deschiderile;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗘 𝗸𝗺 𝟴𝟵+𝟳𝟰𝟴 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀̦𝘁𝗶: au fost finalizate toate infrastructurile și placa de suprabetonare;
➡️  𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗖𝟭𝟮𝟱 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗺 𝟵𝟭+𝟯𝟱𝟬 – 𝗧𝗲𝗴𝗵𝗲𝘀 : au fost executați 26 de piloți din numărul total de 36 piloți și se lucrează la relocarea utilităților pentru finalizarea piloților;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗖𝟭𝟮𝟴 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗺 𝟵𝟰+𝟮𝟳𝟳: au fost finalizate toate infrastructurile, placa de suprabetonare;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗖𝟭𝟱𝟴 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗺 𝟵𝟱+𝟵𝟭𝟬 – 𝗗𝗮̂𝗿𝘃𝗮𝗿𝗶: au fost finalizate infrastructurile, montate toate grinzile mai puțin deschiderea 1 și se așteaptă finalizarea relocării rețelei de utilități publice de gaz pentru finalizarea acestei structuri;
➡️ 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗗𝗝𝟲𝟬𝟮 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗺 𝟭𝟬𝟬+𝟮𝟰𝟱 𝗖𝗶𝗼𝗿𝗼𝗴𝗮̂𝗿𝗹𝗮: au fost finalizate toate infrastructurile, placa de suprabetonare.

𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶 𝗹𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲:
➡️ Se execută în continuare umpluturi la corpul drumului cu material necoeziv și la fundație cu balast, atât la corpul autostrăzii cât și la rampele pasajelor peste autostradă și este executat șanțul pereat aferent autostrăzii atât pe partea dreaptă cât și partea stângă cât și în zona bretelelor nodului rutier A1 cu A0.
➡️ Continua realizarea protectiei taluzurilor cu pamant vegetal si inierbarea acestora.
➡️ A inceput montarea imprejmuirii cu gard a corpului de Autostrada si bazinelor de retentie.

➡️ Se executa balast stabilizat si mixtura asfaltica – strat de baza AB22,4;

➡️ Continuă lucrările de relocare a rețelelor de utilități publice de gaz, electricitate, canalizare și apă menajeră.

🔹�𝗔𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁̦𝗶𝗻𝗲: 1 nod rutier la intersectia cu A1, 9 pasaje, 4 poduri; 46 de podete pe autostrada si bretele și două parcări de scurtă durată și două spații de servicii.

🔹� Se desfășoară activitatea de testare a grinzilor și voi reveni cu detalii despre aceasta.

𝗖𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮̆𝗺 𝗺𝗼𝗻𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗮𝘁𝗲𝗻𝘁𝗮̆ 𝗮 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶 𝘀̦𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗶̂𝗻 𝗮𝘀̦𝗮 𝗳𝗲𝗹 𝗶̂𝗻𝗰𝗮̂𝘁 𝘀𝗮̆ 𝗺𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗻𝗲𝗺 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗮𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗮 𝘀𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗮 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶 𝗼𝗯𝗶𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃 𝗺𝗮𝘅𝗶𝗺um 𝗹𝗮 𝘀𝗳𝗮̂𝗿𝘀̦𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶 𝗮𝗻. 𝗥𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝗮̆𝘁̦𝗶𝗶 𝗮 𝗰𝗿𝗲𝘀𝗰𝘂𝘁, 𝗱𝗮𝗿 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗼𝗶𝗲 𝗱𝗲 impulsionarea suplimentară a 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶𝗮, 𝗶̂𝗻 𝗮𝗻𝘂𝗺𝗶𝘁𝗲 𝘇𝗼𝗻𝗲, 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗮 𝗶̂𝗻𝗱𝗲𝗽𝗹𝗶𝗻𝗶𝗻𝗶 𝗼𝗯𝗶𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗲 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗹𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝘂𝗹 𝘀𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁.



Pentru cine știe mai bine proiectul, sunt listate toate podurile și pasajele sau lipsește ceva? Cu alte cuvinte, au început în sfârșit lucrul la toate?

cb

Pasajul peste DJ601 cred că lipsește. Pe partea spre A1 are toate grinzile si predalele
Pe partea cealaltă sunt jumătate din grinzi și nimic pe partea centrală.
Sper să nu spun prostii, nu sunt de meserie.

irirat

 :lol:
Au fost listate 2 poduri și 8 pasaje din
Quote🔹�𝗔𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁̦𝗶𝗻𝗲: 1 nod rutier la intersectia cu A1, 9 pasaje, 4 poduri; 46 de podete pe autostrada si bretele și două parcări de scurtă durată și două spații de servicii.

E clar ca lipsesc 2 poduri și un pasaj

survola

S-au pierdut la numărătoare, ca voturile 🤪

shift2rail

Scriosteanu insista cu termenul "maximal"  sf de an, dar nu am incredere decat in inginerii de pe acest forum...e fezabil?

Ionut

Tehnic e fezabil, încă.
Având în vedere că vorbim de Aktor, șansele sunt spre zero.

Ceva mai mari șanse au dacă se vor concentra pe half-profile pentru că înjumătățești practic operațiunile de instalare predale, armare, suprabetonare, aplicare hidroizolație, asfaltare și finisaje (parapete, marcaje). Dar pentru asta trebuie cap, vorbit, coordonat etc. Se vor trezi în noiembrie că vaaaaaaaiiii dar nu e gata, hai să facem half-profile. Dar nu va mai fi timp nici pentru asta.

Fix la fel cum a fost în decembrie 2023 cu DN5-DN4.

carutasul

și ar fi ideal să înceapă supratraversările care nu există deloc :)

alecu26

Sanse sunt doar teoretice. Ne uitam la firme mai serioase cu procente mai avansate si nu le dam sanse, dar speram aici. Sa fim seriosi.
Podurile alea la care s-a schimbat solutia, peste canalele ANIF in ce stadiu sunt?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Care alte firme mai serioase? UMB? Păi acolo e vorba de 80 km A plus 30 DX.

Aici e vorba de un rahat de 18 km. Care într-adevăr, fiind vorba despre Aktor, parcă ar fi 180 km.

Dar chiar și așa, dacă ar fi cap și dorință (nu există nici una nici alta), s-ar concentra pe o deschidere semi-profil.

Așa că, cel mai probabil, nu se va deschide nimic.

Voicu

Aktor nu e cumva firma aceea care a primit OIL pe A10 în decembrie 2014 și nici după mai bine de 9 ani de atunci tot nu a recepționat lucrarea?  :lol:

ijwtsh

Unde e ala, A10L2? Ne auzim la aniversarea de 10 ani, inseamna, cu limita de 100 km/h si parcarile inca inchise.

oneway

Ei au alte griji, precum sa stanțeze in sferturile de con de sub pasajul peste A1 "AKTOR"  :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Costi

Ca sa risipim misterul cu A0L3Sud, se... sau nu se...anul acesta, mai jos redau raspunsul lui Irinel Ionel, la intrebarea unui "fan"


Daxxx Cixxxx
În ritmul , in care se lucrează pe lotul 3 sud ,nici la anul pe timpul ăsta nu vom circula pe el...
2hacum 2 ore
Răspunde

Autor
Irinel Ionel Scriosteanu
Daxxx Cixxxxx încă sunt șanse sa dam in trafic anul acesta, nu foarte mari dar sunt. Mulțumesc!
2hacum 2 ore
Răspunde
Claudiu Alexoaie
Daxxx Cixxxx Ciocul mic și "Hai Romania !"


https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu