Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Da, la pasajul A10 peste DN14B din nodul Teius...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adix


danutzu_1069

Camioanele care circula strict in santier, nici nu e necesar sa fie inmatriculate. Drumurile din santier nu sunt drumuri publice.

NoWords

Aktor..ce poti sa zici mai mult  :lol:

Voicu

Este cineva amabil să explice cum se vor înțepa bretelele în drumul național la joncțiunea A0/DN2? Ce apare pe harta API mi se pare cam din topor.

captiva

#10205
Scriosteanu era adineauri live pe Facebook la nodul A0/A2. Din ce mi-am dat seama, se asfaltau viaductul peste A2 pe sensul A2-A1 și breteaua București-A1

Later edit: cică se freza asfaltul la capătul bretelelor pentru conectarea la A2 și se monta  parapetul median și lateral spre Glina

Xander

@Voicu , din ce stiu eu, asa va fi. Sens giratorul oval:




Powered by API/PUM imgur uploader

stangabriel

Eu stiu ca s-au ales 2 trompete pe A0 simetrice tocmai pentru a se evita un giratoriu pe DN2. Nu cred ca stim varianta finala, asa cum si la Lot 2 A0N  Umb,  s-a schimbat solutia initiala.

reed

^^^ Probabil asta e varianta finalaEO BROWSER

Xander

Eu asta am gasit:
"Facem pași concreți pentru asigurarea conexiunii rutiere pe A0 Nord între A3 și DN2 ! Am avizat astazi proiectul pentru Autorizația de Construire pentru 2,3 km din lotul 3 al A0 Nord, astfel încât să punem deschide circulația și pe cei aproximativ 9 km din lotul 2 finalizați în 2023! Practic, construcția acestor 2,3 km va face posibilă descărcarea de pe autostradă în DN2 pâna la finalizarea construcției celor 8,6 km dintre Afumați și Pantelimon. Descărcarea traficului în DN2 se va realiza printr-un sens giratoriu elipsă, cu asigurarea tuturor relațiilor. Lucrările vor începe în luna martie, iar termenul pentru finalizarea acestora este sfârșitul anului 2024", a transmis Pistol.

https://economedia.ro/pistol-cnair-chinezii-incep-lucrarile-pe-lotul-3-al-autostrazii-bucuresti-nord-in-martie-ciotul-de-2-kilometri-va-permite-deschiderea-restului-din-lotul-umb-construit-inainte-de-termen.html

P3trut

Din ce se vede in postarea lui Scriosteanu, au avansat cu parapetii. In schimb, se misca destul de greu cu hidroizolatia si asfaltarea, ma asteptam sa fi terminat deja cu un sens.

S-a reactualizat termenul de dare in folosinta la sfarsitul lui iulie si nu genericul august ca pana acum. Tot mi se pare mult. Speram la un sfarsit de iunie maxim, la ce mai au de facut.

Ramane de vazut cum o sa o mai lalaie. S-a vazut lalaitul deja la deschiderea cu DN4 unde au stat 2 saptamani peste sfarsitul lui martie sa amenajeze niste bretele.

marius11

La nodul A0/DN2 sunt 2 noduri trompeta, pe fiecare parte a DN2. De ce s-a proiectat asa si nu ca la Bascov pe A1, doar un giratoriu si bretele?

Dragoș295

Am parcurs azi A0 sud, foarte bun asfaltul, n-ar lipsi putina curățenie, în special pe banda de urgenta. Ma așteptam la un trafic mai mare pe autostrada la ora 17:00.

Alexandrei22

Știți de ce spațiul de serviciu dintre dn4 și  dn5 încă e închis? Pare gata, ce mai e de făcut la el?

nohablaespanol

@Xander

Aia e solutia de descarcare temporara, si de fapt descarcarea temporara presupune doar o bretea A0 si giratoriu la DN2.

Varianta finala e cu dubla trompeta din A0 si circulatia DN2 neintrerupta de sens giratoriu.