Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

bogdan4ice

Cu Sibiu-Pitesti nu cred ca il poti compara ca lungime/complexitate etc dar mai aproape de adevar ar fi Pl-Bz lot1 ...
Avand in vedere ca au structuri neincepute ... slabe sanse spre 0.

dumbravaandrei

structurile neincepute nu sunt cine stie ce... un constructor serios le da gata in 4-5 luni fara probleme... problema aici e de constructor, care n-a prea dat dovada de urme de seriozitate.

panzer

@alecu26 nu crede nimeni ca termina Aktor anul acesta ceva. Colegul @mike_us spunea doar sa ne mutam "atentia" spre lotul Aktor.  :lol:

Noi atenti suntem, dar la ce ne foloseste?! In trecut Aktor a terminat ciotul de A3 in Bucuresti cu eforturi foarte mari inainte de alegeri. Dar pe A10 n-a mai repetat istoria.

Si stai ca Pizza nici n-a inceput pe A0. Foileton...

PS: vad ca pariurile voastre au ajuns si in Economica
QuoteCine termină primii lucrările: Chinezii la DN2 sau grecii la A1?

adix


VladVulpe

Sunt niste excavatoristi / soferi de pe lotul Aktor care stau zilnic live pe tiktok, ii muta dintr-un loc in altul pentru ca nu au echipe / utilaje suficiente care sa lucreze in mai multe puncte simultan . La intrebarile legate de finalizarea lotului in cursul anului chiar si ei raspund : "la cat mai e de munca si cat de putini suntem o sa terminam la final de 2025 in cel mai bun caz"

26ld

Pun aici preluarea colegului (multumiri) sa nu ajut prea mult canalul propagandist care a postat original pe youtube vizita "neanuntata" a lui Scrio.


Un sumar:

-legat de foreza verde, zice ca asteapta o carcasa (eu asa am inteles) si apoi se pun pe forat pilotii ramasi
-au inceput cu grinzile de beton la pasajul peste CF, au montat 10 si urmeaza sa monteze si restul, nu spune cand si cat dureaza, aici intervine Scrio si le da indicatii sa aibe macaralele pregatite si imediat sa puna si predalele si sa faca si suprabetonarea
-ii dau inainte cu balatul stabilizat si asfaltul
-munceau si la podul peste Sabar cu cativa oameni
-au terminat cu aproape toate relocarile, mai au doar 2 conducte ale omv-ului, transgaz e aproape gata si mai sunt vreo 2 de curent si telecomunicatii la care se lucreaza deja
-au circa 15 basculante noi, asteapta sa intre in paine

P3trut

Multumim de sumar @26ld . Scriosteanu nu prea mai da in scris nimic la vizitele lui saptamanale.

Pentru mine cel mai important e stadiul relocarilor. Se laudau prin martie cei de la Aktor ca vor sa le termine cel tarziu in mai. Aparent sunt in grafic. Vedem ce se mai intampla dupa.

ovicor

La inceputul filmarii lui @adix, 0:09, indicatoarele de pe panou au sagetile indeptate in jos. De ce, oare?!?!

GIV

@ovicor o fi avand dorel un var prin turcia :lol:

Feri

Mulțumim colegilor de la Construim România:

Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 3 | Nod rutier cu DN2/E85 Afumați | #CCECC | 2024.05.13

Autostrada de Centură București #A0 Sud Lot 1 | A2-DJ301A | Alsim-Alarko | 2024.05.13

DragosC

Buna dimineata, tot pustiu si azi.

Untitled" border="0

Nu spera si nu ai teama

pasa_andrei

#10166
Vad 2 probleme la nodul A2-A0 ,

1) avem aceasi tampenie ca la nodul A1-A10 . Breteaua de iesire A0-A2 (cea spre Constanta) este scurta , iar la intersectia cu A2, la capat avem un podet care nu a fost largit, asa ca o sa se foloseasca de banda de urgenta ca fiind banda normala...

2) Breteaua A0-A2 spre Bucuresti ( cea la 270 de grade) pare sa fie la 2 benzi, fiind singura din acest nod. De ce s-a ales fix aceasta bretea si de ce nu au ales varianta mai logica - bretea A2-A0 ( cea care urca dinspre A2 si merge spre A0 Sud) ?

Ionut

Am uitat să vă zic ieri. Am filmat pentru "România te iubesc" chiar pe lotul Aktor la Dârvari/ DJ401A. Lucrau în zonă, nu era mișcare fantastică dar lucrau. Am stat vreo 90 de minute la filmare și s-au mișcat tot timpul.

Au un depozit de materiale chiar lângă pasaj și tot încărcau din el.

Problema rămâne la nivel de structuri. O să fie clar dacă au vreo șansă chiar și teoretică în 2-3 luni.

adix


Claudiu T.

Salut. Chiar ma intrebam de ce fac ei supratraversarile astea la unghiurile astea fata de actualul drum de categ inferioara. Raspunsul e pe atat de simplu pe cat de evident. Costul. Constructorul cauta sa faca supratraversarea la costuri minime. Si cum poate fi mai ieftin decat perpendicular pe lucrarea lui de baza,adica A0?

D aia iese la final un drum judetean sau ce o fi serpuit ca in schita de mai jos. Aia e.





Powered by API/PUM imgur uploader

Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră