DN - Optimizări, devieri, reparații

Started by gicu, April 04, 2023, 09:30:50 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

uite filmarea de ieri, la dus. Am lăsat și o porțiune din centura Caracal. Din cea de azi lipseau niște secvențe din cauză că am deconectat camera la un moment dat din greșeală. E un pic tremurată pentru că s-a desprins un pic banda adezivă și a fost vânt, asfaltul e foarte bun. Una peste alta, am mai câștigat niște minute, din păcate până la ipoteticul A6 e cam ultimul progres :)

JohannDB

OPTIMIZĂRI......... Bălăușer DN 13, km 146+200 intersecție DN 13E (de la Sovata) și DJ 142 (spre Târnăveni).....
     Insulele acelea colorate frumos în verde vor fi, normal cu niște borduri înalte și trase la compas, că de, autotrenurile sunt râme, sau șireturi de papuci, pentru a le-ndoi cum cred unii; precis nu vor fi niște spații hașurate la nivelul asfaltului !!  >:( .... Direcția principală DN 13 Sighișoara - Tg. Mureș, trebuie să se-ndoaie bine spre stânga, că spre Sovata se face bretea directă și e și traficul naibii spre Sovata.....

Până acum am trecut cu 32 m lungime pe acolo.... După asta ?? Turism...., prin țară  >:(

De pe "Transilvania365"

""" DRDP Brașov a emis joi, 12 septembrie, ordinul de începere pentru reamenajarea intersecției dintre DN13 – DN13A – DJ142, iar lucrările din teren vor începe în câteva zile.
,,Investiția vizează transformarea intersecției într-un sens giratoriu, astfel îmbunătățind semnificativ condițiile de siguranță din zonă.
Contractul în valoare de 4,3 milioane de lei fără TVA vor fi executate de SC GEIGER TRANSILVANIA SRL.
Lucrările vor dura 4 luni timp în care se vor institui numeroase restricții de circulație în zonă și tocmai din acest motiv ne cerem scuze anticipat pentru disconfortul creat.", au explicat drumarii."""








Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

E posibil ca spațiul dintre cele două insulițe să rămână la nivel, cu stâlpișori demontabili, iar dacă va fi nevoie să treacă vreun transport agabaritic vor bloca o oră - două toată intersecția, în loc de 1 - 2 minute cât e nevoie în configurația actuală. O ,,nimica toată".

voicul

DRDP Cluj - Lucrări de stopare a efectelor calamităţilor şi reparare a drumului DN 17D


pasadia

Asta de fapt e acea portiune din DN17D care a primit traficul de pe DN17 odata cu deschiderea centurii Beclean (deci parte din centura Beclean, doar ca construit in trecut si mai ales prost).

TibiV

Iarta-ma, dar nu inteleg...

Portiunea aia exista de zeci de ani (nu eram inca la scoala atunci cand circulam pe acolo, dar fara sa fiu la volan...).

Deci NU are nici o legatura cu "noua centura Beclean"
DN17D este pentru relatia Dej-Sighet. De decenii....
"Noua centura Beclean" ajuta pe Bistrita-Salva, dar este inutila pentru Bistrita-Dej...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni

M-am uitat la filmarea cu DN6 între Alexandria și Craiova. M-am bucurat să văd că proiectul de modernizare a unui drum național a inclus și amenajarea trotuarelor. Dacă înainte nu existau deloc trotuare în acele localități, este clar un plus, însă mai nene, sunt niște probleme acolo care te scot din sărite  :bash: .

Am avut răbdare să fac capturi doar din zonele unde trotuarul se întrerupe brusc, fără a se respecta principiul continuității. Nici nu mai menționez că ar fi fost ideal ca trotuarele să fie mai largi, pentru a permite și mersul cu bicicleta.

Trecerile de pietoni sunt prea putine.

Indiferent de rangul unui drum, în localitate ar trebui să aibă prioritate locuitorii. Infrastructura trebuie gândită în primul rând pentru ei, astfel încât să fie sigură atât pentru pietoni, cât și pentru bicicliști.














Telvanni

#37
DN1 intersecție cu DJ 101B, în Tâncăbești. 
Chiar era nevoie acolo de așa ceva? Nu zic că nu e binevenit, însă mai degrabă băgau banii la Ploiești, unde stăm mereu la coadă la giratoriul de la Petrom. Nu aș fi băgat banii pe un tronson care e dublat deja de autostradă. Voi ce ziceți?




dumbravaandrei

La Tancabesti, in ultimii 3 ani am stat de cateva ori sa termine smurdul si pompierii sa curete strada. La petrom stai doar ambuteiaj.
Cu siguranta priioritate are viata, nu comfortul.

pasadia

Pai stai putin. Unii, aici pe forum ( @cristi5 , lauda sensul giratoriu ca fiind solutia moderna prin care asiguri siguranta rutiera). Tu vrei sa spui ca nu functioneaza?

Si apoi, intrebarea lui @Telvanni era daca chiar e nevoie de o astfel de solutie - in locul giratiei actuale, apare o alta giratie pe sub care bagam un pasaj subteran. Adica bagam multi bani pentru a mari capacitatea intersectiei (lucru putin ilogic din moment ce, in mod firesc, capacitatea DN1 in acea zona ar trebui redusa caci de asta am construit autostrada cu vreo 10 km mai la est). Insa siguranta nu cred ca va creste neaparat, doar confortul (tau si al altora care nu vor mai sta in ambuteiaj).

Prin urmare, da - cfed ca banii ar trebui bagati in alte intersectii cu capacitatea depasita de valorile de trafic actuale. Iar aici, daca chiar vor neaparat sa bage bani, ar putea gandi un pasaj suprateran - mai ieftin, fara probleme de estetica caci esti totusi intr-om margine de localitate).

oc7avian

Dacă te uiți atent, giratoriul ăla nu e implementat corect. E o improvizație care nu calmează traficul. Dinspre Ploiești poți și cu 200km/h să treci prin el fără să ieși de pe banda ta. Deci ai prioritate cu risc imens în el.

Nu orice girație e sigură. Nimeni nu a susținut asta. Dar un giratoriu implementat corect crește siguranța rutieră. Altfel te asiguri când participanții au 30km/h.  Nu e nimic de dezbătut aici.

voicul

DRDP Craiova: Au fost demarate lucrările de consolidare și protecție a versanților pe DN 7A


Pe DN 7A, între Vidra și limita județului Vl, au început primele lucrări din cadrul proiectului de consolidare și protecție a versanților de pe acest sector de drum.
 Primele lucrări desfășurate sunt cele pentru execuția pilotilor forați și de montare a ancorelor ce vor folosi la montarea plaselor de protecție.
 Lucrările desfășurate în cadrul acestui proiect sunt unele foarte complexe și au ca rol principal asigurarea unor condiții de circulație optime pentru participanții la trafic.
_______________________________________
 Lungimea totală pe care se vor executa lucrări este de aproximativ 22 de km, pe care se vor executa 4 poduri noi și 1 se va reabilita.
 Se va ranforsa toată structura rutieră existentă, se va executa pe mai multe zone o structură rutieră nouă, prin execuția unor casete de lărgire.
 Scurgerea și evacuarea apelor de pe platforma drumului este o altă lucrare foarte importantă ce se va realiza în cadrul acestei lucrări și se va face prin execuția a aproximativ 23.000 m de șanțuri și rigole și execuția a 126 de podețe.
Pentru creșterea siguranței rutiere se vor monta parapeți metalici noi iar cei vechi și/sau degradați se vor înlocui.
 Lucrările de consolidare și protecție a versanților vor consta în execuția unor ziduri de sprijin noi sau înlocuirea celor vechi și deteriorate. Se vor mai executa structuri de sprijin din coloane forate și ziduri de sprijin din gabioane.
Pentru a spori siguranța participanților la trafic, pe zonele cu risc de cadere a pietrelor pe carosabil, se vor monta plase de protecție.

Telvanni

Se pare ca vom avea o regandire totala a intersectiei dintre DN1 si DJ101, in Zona Balotesti-Corbeanca, zice dl Scriosteanu pe FB

https://fb.watch/vIfdcY52oj/


𝗜𝗻𝗰𝗮 𝘂𝗻 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗼𝘂𝗮 𝗴𝗲𝗻𝗲𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝗲 𝗽𝗲 𝟯 𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹𝘂𝗿𝗶
𝗗𝗡𝟭, 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗕𝗮𝗹𝗼𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗖𝗼𝗿𝗯𝗲𝗮𝗻𝗰𝗮
În urma finalizării etapei de proiectare, vă prezint cum vă arăta încă un pasaj rutier pe 3 niveluri, care face parte din noua generație de pasaje rutiere ce vor fi construite pe drumurile naționale.
Este vorba despre 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗲𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗮𝗹𝗼𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, care va fi localizat la intersecția DN1(km 20+750) cu DJ101.
Principalele caracteristici ale acestui pasaj sunt:
✅️ realizarea unui pasaj subteran pe DN1
✅️ realizarea unui pasaj suprateran propus benzii dedicate cu virare spre stânga spre București (denumit B9)
✅️ amenajarea unui sens giratoriu poziționat la intersecția dintre strada Institutului, DJ101 și bretele
✅️ trotuare pietonale
✅️ canalizare pluvială
Buna desfășurare a acestui proiect constă și în colaborarea cu Consiliul Județean Ilfov, prin domnul președinte Thuma Hubert.
ℹ️ Obiectivul de investiții face parte dintr-un pachet de 6 pasaje rutiere denivelate situate pe mai multe drumuri naționale, cuprinse în Planul Național de Redresare și Reziliență.