[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sa lucreze pe bucatele, astfel incat sa ramana inca 1 banda pe bulevard.
Sau
Daca tot ft traficul, macar sa inceapa si largirea si consolidarea pasajului pe sub CF
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Citind argumentele, cred ca adevarul e undeva pe la mijloc. Puteau sa se agite mai mult, sa planifice mai exact etapele si sa nu blocheze tot toata perioada.

Cineva zicea ca puteau astepta macar pana intra TBM-ul pe partea ailalta, ceea ce nu s-a intamplat si nu se va intampla prea curand.

sab

#1937
@dr4qul4 
Asta nu este o alternativa decenta. O banda/sens nu cred ca difera mult de ce exista acum ca varianta ocolitoare. Problema este ca, atunci cand faci pe bucati, costa mai mult si dureaza mai mult.
Ce pot sa faca este sa separe bucata de tunel care trebuie demolata si reconstruita de putul pentru TBM. Tunelul care trebuie demolat este insa cel care blocheaza Ion Mihalache si care are implicatii asupra circulatiei pe M4. Este cel mai dificil lucru si de durata mare.
Iar cu pasajul amesteci o lucrare la metrou cu una care nu are nicio treaba cu metroul. Daca le faceau simultan, chiar blocau totul, pentru ca acel pasaj trebuie demolat si reconstruit&largit. Nu consolidat.
@Sorinus
De acord, s-au grabit , dar asta nu inseamna ca nu s-ar fi intamplat mai tarziu acelasi lucru. Probabil au vrut sa fie 100% siguri ca lucrarea va fi gata cand TBM-ul ajunge acolo. Repet, este o lucrare de minim un an, optimist vorbind. Realist, la cum se intampla lucrurile la noi...vreo 2.

Solutia am spus-o, era sa mai faca un peron la statie (asa cum s-a facut la NG), chiar daca erau costuri mai mari si chiar daca s-ar fi circulat pe M4 foarte greu pe durata racordarii, neputand folosi ambele linii ca acum.
Peronul nou nu ar fi blocat Mihalache si nici toata Calea Grivitei, scoteau si TBM-ul pe acolo. Dar probabil au primat costurile.


sab

#1938
Pentru cei care credeau ca inchiderea traficului este temporara la 1 Mai si Pta Presei:

👉🏻JURNALUL DE ȘANTIER pentru Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou, tronsonul 1 Mai – Tokyo, raportează cifre și imagini de progres pentru prima jumătate a lunii noiembrie 2024:

▶️
✅Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 419m de grindă de ghidaj dintr-un total de 650m, 66 panouri de pereți mulați din 114 și 496 de piloți plastici;
✅Au continuat lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executați 137;
✅La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 47 de pereți mulați din 72 și 676 de piloți plastici din 905 și 6 panouri piloți plastici, din 12; pentru Accesul A s-au executat 67 de piloți forați din 150, iar pentru Accesul B, 152 din 177;
✅301m grindă de ghidaj din 320m, 41 de panouri de pereți mulați din 54, 16 barete din 18 s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa;
325m grindă de ghidaj din 370m, 23 de panouri de pereți mulați, din 62, 63 de piloți plastici, din 874 s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Pentru Accesul B sunt executați 26 de piloți forați, din 54;
✅La viitoare stație Expoziției s-au executat 62 de panouri de pereți mulați din 102, și 9 barete din 43; pentru Accesul C sunt executați 9 din 118 piloți forați;
✅26 panouri de perete mulat din 86 s-au executat la viitoarea stație Pajura;
La stația de metrou 1 Mai (existentă) continuă lucrările de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților.
Sursa : FB Metrorex :https://www.facebook.com/photo/?fbid=957391509757374&set=a.458763666286830&locale=ro_RO

Iar poza este fix de la Pta Presei, se vede ca se lucreaza la viitoarea statie




Powered by API/PUM imgur uploader