[IS] Poduri si pasaje in Iasi

Started by valexandru, April 28, 2012, 09:40:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

reed

Apropo de pasajul din Podu Ros,vad ca unele pile vor fi in albia betonata a Bahluiului,lucrare cofinantata cu bani europeni,nu o sa intre in conflict lucrand acolo?

ovideatza

Pana atunci sigur va expira perioada de durabilitate la proiectul cu albia.

Mai greu cred ca e sa obtina avizele necesare pr asta, sa fie de acord cei de la Ape.

rbors3

de pe Facebook Primăria Municipiului Iași:

Lucrările la podul peste Bahlui care va lega zona Cicoarei de cartierul Alexandru cel Bun continuă în ritm susținut și se vor finaliza până la sfârșitul acestui an.

Acestea au început în luna februarie, compania care le execută fiind Geiger Transilvania SRL în cadrul unui contract în valoare de 6,5 milioane de lei, fără TVA.

Podul va face legătura între strada Sarmisegetuza din Alexandru cel Bun şi stradela Sofia Nădejde din Cicoarei, spre Ștrandul Municipal și Spitalul Arcadia.

Proiectul prevede execuţia unui pod din beton armat cu lungimea totală de 60,7 metri. Podul va avea trei deschideri de 14,15 metri + 26,30 metri + 14,15 metri. Partea carosabilă a podului este compusă din patru benzi de 3,70 metri fiecare, mărginită de trotuare stânga - dreapta cu lățimea de 1,50 metri. Suprastructura podului va fi realizată din 14 grinzi prefabricate din beton precomprimat.


https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiIasi/photos/pcb.2590899500969342/2590896680969624/?type=3&theater

ovideatza

Da, Geiger pare sa isi confirme renumele si sa faca treaba.
Pacat ca Primaria nu e in stare anul acesta sa faca licitatie pt urmatorul din cele 3 poduri, sa fie un program multianual si sa nu asteptam inca 10 ani pana la urmatorul.

Astfel si Geiger ar fi putut licita cu gandul de a merge din lucrare in lucrare...

rbors3

mai multe poze de la Primaria Iasi de la Lucrarile la podul peste Bahlui:

incerc sa nu fac publicitate primariei Iasi :) dar ne putem da seama de stadiul  constructiei

https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiIasi/photos/pcb.2610422519017040/2610421775683781/?type=3&theater

rbors3

Lucrările la podul peste Bahlui care va lega zona Cicoarei de cartierul Alexandru cel Bun avansează rapid și se vor finaliza în curând.

Podul este construit din beton armat și va avea o lungimea total de 60,7 metri și trei deschideri de 14,15 metri, 26,30 metri și 14,15 metri. Partea carosabilă a podului va fi compusă din patru benzi de 3,70 metri fiecare, mărginită de trotuare stânga - dreapta cu lățimea de 1,50 metri. Suprastructura podului va fi realizată din 14 grinzi prefabricate din beton precomprimat. Grinzile au ajuns deja la constructor, iar montarea lor a început sâmbătă, 3 august.

Lucrările au început în luna februarie, compania care le execută fiind Geiger Transilvania SRL în cadrul unui contract în valoare de 6,5 milioane de lei, fără TVA.

Podul ar urma să facă legătura între strada Sarmisegetuza din Alexandru cel Bun şi stradela Sofia Nădejde din Cicoarei, spre Ștrandul Municipal și Spitalul Arcadia. De altfel, în cadrului unui alt proiect lansat de municipalitate, stradela Sofia Nădejde va fi supralărgită la patru benzi, întregul program creând astfel o nouă legătură între zona Galata - Miroslava și restul orașului.

Proiectul general al Primăriei Municipiului Iași prevede realizarea a trei poduri din beton armat amplasate pe traseul dintre strada Sarmisegetuza și strada Strămoşilor. Cel de-al doilea pod, tot cu patru benzi, va fi amplasat între prelungirea bulevardului Dacia şi strada Erou Cap. Aurelian Ionescu pentru a asigura accesul autovehiculelor şi pietonilor între Mal Stâng Bahlui şi extravilan. Al treilea pod, cu două benzi carosabile şi trotuare, va fi ridicat între strada Sarmisegetuza şi strada Alexandru Bărbat, facilitând astfel legătura între Mal Stâng Bahlui şi cartierul Apărătorii Patriei.

https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiIasi/photos/pcb.2787182731341017/2787181598007797/?type=3&theater

ovideatza

Da, doar ca stradela de continuare a podului are momentan o bucata cam de pamant, iar restul e 1+1.

De ce nu au dat drumul la modernizarea ei simultan cu podul...numai mintile celor din primarie stiu...

hvm

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivului de investitii: Lot 5: Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 28 km 63+290 cu DN 28D km 0+000 - http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100160920

QuoteIntenția autorităților centrale de a construi un pasaj rutier pe Europeană, lângă Metro, la intersecția cu șoseaua de centură, a adus în atenție celălalt punct ,,fierbinte" de trafic de pe DN28, respectiv sensul giratoriu de la intersecția cu pasajul spre ERA. Unii ieșeni sunt de părere că în această zonă traficul de pe Europeană este ,,sugrumat".

După anunțul licitației privind realizarea unui studiu de fezabilitate la pasajul de la Metro, mulți ieșeni au comentat în mediul online că o astfel de investiție este mai mult decât necesară și în cazul intersecției de la ERA.


Sursa https://apix.ro/plan-pasaj-rutier-pe-europeana-langa-metro-in-locul-sensului-giratoriu-care-face-legatura-cu-soseaua-de-centura/

Trebuie sa recunosc ca si eu consider ca ar trebui un pasaj si la intersectia cu centura si la ERA. Si ar trebui sa fie in ambele cazuri 2+2 denivelat si extins la 2+2 de la Antibiotice pana cel putin dupa pasajul aceasta dupa metro. Ideal ar fi minim pana la Letcani, dar ar fi suficient si pana la Metro odata ce o sa avem drum de legatura pana in sensul giratoriu de la Uricani. Dar daca denivelat se face doar 1+1 tot e suficent.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ovideatza

#68
La ERA trebuia pasaj denivelat de la inceput, ca s-a permis rusinea de rond e o prostie de Bahlui. Pasajul catre Era trebuia conditionat de nod cu DN-ul, nu rond, un singur nod cu bretele in DN.
La Cluj la Polus daca se permitea rond ce iesea acum?
La Iasi trebuia facut la fel ca la Polus, pe vremea aceea puteau cumpara mai mult teren si facut ce trebuie, nu ce au fost lasati.
Dar na...spaga a mers probabil mai bine la DRDP Iasi decat la Cluj.

hvm

Cineva care se pricepe mai bine la modul in care sunt publicate informatiile pe SEAP imi poate spune daca sau depus oferte la licitatia aceasta? Vad ca data limita a fost 31.01.2023, dar nu vad nimic ca ar fi oferte sau daca s-a anulat licitatia sau a ramas blocata intr-un sertar ceva....

http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100160920
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RobertH

Vizualizare Procedura (butonul verde) -> Declaratie de participare (jos in pagina) -> apoi deschizi documentu de acolo.

1. TQM Management

2. Asociere : Mega Mühendislik Müşavirlik A.Ş. (Leader),Total Business Land SRL

Toate loturile is in evaluare financiara cu termen pana in 27.04.2023 .