Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#2370
În cadrul CoBuild 2024 - Festival de utilaje și tehnologii de construcții, demonstrând preocuparea față de inovație și performanță în industria vehiculelor comerciale, 𝐀𝐓𝐏 𝐓𝐑𝐔𝐂𝐊𝐒 𝐀𝐔𝐓𝐎𝐌𝐎𝐁𝐈𝐋𝐄 𝐚𝐧𝐮𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐧𝐨𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐓𝐫𝐮𝐬𝐭𝐨𝐧 𝟓𝟓𝟎 𝐂𝐏 𝟒𝐱𝟐 𝐬̦𝐢 𝟔𝐱𝟒, 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯 𝟒𝟖𝟎 𝐂𝐏 𝟔𝐱𝟒!
www.facebook.com/atptrucksro/

Noile autotractoare Truston!
Câteva specificații:
👉 motorizare de 550 CP, 12.540 cmc
👉 cuplu 2.600 Nm
👉 cabină nouă, înaltă
👉 versiuni 4x2 şi 6x4
👉 transmisie automatizată 16+2
👉 keyless go
👉 asistență parcare 360 de grade
👉 asistent menținere bandă de rulare
www.facebook.com/infocamioane




















Powered by API/PUM imgur uploader

Earthchild

Evoluția autocamionului românesc de la licența MAN la Weichai.

punktnet

Nu vad nimic rau in a colabora cu Weichai.
Intr-un moment in care suntem doar piață de desfacere, cineva a avut curaj sa se bage pe productie.
Si Weichai sunt pe val, tocmai ce bat record dupa record la eficienta motoarelor diesel.
Just kidding.

kitsune

#2373
Împreună cu Bosch

Bosch and the Chinese engine manufacturer Weichai Power have made a huge leap forward in engine technology. The two partners have successfully increased the efficiency of Weichai diesel engine for heavy commercial vehicles up to 50 percent, thus setting a new global benchmark.


https://www.bosch-mobility.com/en/company/current-news/weichai-power/
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tom_sawyer

#2374
Compania Horse, la care sunt acționari Renault și Geely, începe producția unui motor de 1,2 litri pentru Dacia Duster, la uzina de la Mioveni

Uzina HORSE România de la Mioveni va începe producția motorului HR12, de 1,2 litri, care va echipa noul Duster, a anunțat compania. Renault anunța în 2022 o scindare, pentru a deveni mai eficientă, iar HORSE este una dintre companiile ce au rezultat din scindare. O parte dintre activitățile de la Dacia au fost transferate către Horse.

Capacitatea de fabricație instalată la uzina Horse de la Mioveni este de 450.000 de motoare pe an, inclusiv turnarea pieselor din aluminiu și finisarea acestora. Prin acest proiect sunt create noi posturi de lucru şi este modernizată linia de producție.

HR12 este un motor pe benzină cu 3 cilindri, de 1.2 litri, de înaltă eficiență, proiectat pentru a echipa o gamă largă de vehicule. Motorul are o putere maximă de 96 Kw (130 CP) la o turație de 4.500 rpm, cu un cuplu maxim de 230 Nm disponibil încă de la 1.800 rpm.

Uzina HORSE România de la Mioveni va asigura atât asamblarea motorului HR12, cât și turnarea carterelor cilindri în turnătoria de aluminiu, cea mai mare de acest gen din România și din ecosistemul HORSE.

HORSE a fost creată pentru a produce motoare, transmisii și tehnologii cu emisii scăzute de carbon și dispune de opt uzine de producție în șapte țări, de trei centre de cercetare și dezvoltare, având sediul central la Madrid (Spania). Compania produce 3,2 milioane de unități pe an pentru clienții săi din întreaga lume.

HORSE este filială a HORSE Powertrain Limited, o societate mixtă, cu participare egală, între Renault Group și Geely.

hotnews.ro

reed

Apropo de Weichai,
Cand lucram la Delphi la Iasi ,venisera astia ca vor o pompa de injectie cu ceva specificatii pentru E4-E5 dar ieftina. Si cum or facura?Din resturi de la alte modele ,gen PSA si HMC , componente care nu puteau fi refolosite daca picau testele functionale , asa ca decat sa faca scrap , au facut pompa la chinezi .

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV


tom_sawyer

Dacia anunță debutul campaniei de testare publică pentru noul Duster pe 7 iunie 2024

Începând cu 7 iunie 2024, cei care își doresc să testeze a treia generație Dacia Duster o pot face la concesionarii mărcii din România.

Dacia a anunțat că va pune la dispoziția celor interesați nou modelul Duster începând cu 7 iunie 2024. Campania de teste, care a demarat deja prin înscrieri care pot fi făcute între 27 mai și 16 iunie, se va încheia cu o perioadă de testare care se desfășoară între 7 și 30 iunie.

A treia generație are un catalog de prețuri care începe de la 18.800 de euro (ECO-G 100, Essential), urcă la 23.100 de euro (TCe 130, Journey) și poate ajunge până la 26.500 de euro (HYBRID 140, Extreme).

economica.net