[BH] Centura Alesd

Started by tom_sawyer, June 24, 2018, 03:00:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

#210
A3 insumat fara Poarta Salajului - Nusfalau: 9.47 + 16.8 + 13.26 + 13.26 + 13.55 + 26.35 + 28.55 = 121.24 km (130km.ro). De la Poarta Salajului la Nusfalau (fara autostrada) avem 57.2 km (Google Maps). Impreuna ne dau 178.44 km. Mai adaugam 21 km de la Biharia la Oradea, care ne dau un total de 199.44 km. De la Oradea la Cluj avem 159 km.

Salvezi, deci pe ruta clasica 40.44 km si infinit mai mult stres si oboseala. Sa nu mai zic de timpul pierdut in Floresti, care s-ar putea sa scada drastic castigul consumului kilometrilor in minus pe aceasta ruta.

gicu

Dacă mergi spre Ungaria nu mai vii de la Biharia la Oradea, ieși pe A3 din RO.

doodoo

Trebuie sa fii masochist sa alegi DN in detrimentul autostrazii pe traseul Cluj-Oradea. Chiar si autostrada incompleta sa fie...

Earthchild


GIV

cred ca ati deviat de la subiectul centurii

StefanCelMare

#215
Centura asta reprezintă cel mai slab proiect implementat de Bolojan în Bihor.
Dar măcar e ceva, dacă comparăm cu Huedin de exemplu sau Dej din judetul 'mai bogat' Cluj.
Nici Turda sau Câmpia Turzii nu au centuri per se, au avut noroc cu A3.
Singurele centuri in jud Cluj sunt părți de centuri pe la Gherla sau Cluj (VO Vâlcele Apahida).
Consiliul județean Cluj e la ani lumina distanță de CJ Bihor cu Bolojan.
PS la Dej au noroc cu acel DJ de merge la Beclean. Dar și pe ăla, l-au asfaltat și deja l-au reparat o dată.

roberthpop

Centura ALESD, de la Kreative Weels-RO

Facand abstractie de locul pe unde trece mie mise pare un drum bine desenat.
Roberth Pop

pasadia

Stiu ca tine mai degraba de siguranta rutiera, dar va rog sa remarcati curbele de la minutul 5:50 (practic un S, mai intai la stanga si apoi la dreapta) si faptul ca avem marcaj banda discontinua ce permite depasirea. Desi, in viata reala, printre parapetii destul de inalti si desele tiruri prezente pe acel sector, a depasi in zona aia mi se pare aproape criminal.

Dar tind sa cred ca, spre diferente de alte proiecte a caror deschidere e amanata pe motiv de audit de siguranta rutiera, aici totul se rezolva repede, "pe genunchi". Al lui Bolojan, desigur.

ijwtsh

Frumoasa postare politica. Ok, nu-i cea mai buna linie discontinua. Mai mult decat atat, traseul centurii Alesd este nefericit (si totusi chiar ajuta din ce am discutat cu altii care au condus pe ea). Si totusi, l-ai scos frumos pe Bolojan vinovat in toata situatia de parca s-a interesat personal de acele marcaje. Hai sa fim seriosi.

pasadia

#219
Sunt serios - Un om precum Bolojan se asigura ca lucrurile se rezolva. Prin urmare, tocmai pentru ca prestigiul merge inaintea lui, nu prea cred ca sunt prea multi dispusi sa riste sa incurce proiectele pe care el le vrea deschise cat mai repede. Pentru el rezolvarea nu e linia continua sau discontinua, ci cat mai putin timp pierdut in a analiza ce linie trebuie sa fie Asa ca nimeni, nici din CNAIR, nici de la Politie, nici din alte parti nu a mai pierdut timp sa se gandeasca.

Dar stiu si cum merg lucrurile in situatii de genul asta - o sa se intample vreun accident, doua si apoi va veni propunerea de schimbare a marcajului. Daca moare si cineva intre timp... Ghinion! (asta asa, ca sa fac postarea politica, desi nu este vorba despre politica ci despre un stat care nu se tine de proceduri, si cateodata renunta complet la ele iar in alte cazuri exagereaza cu ele).

ps - A, vezi ca eu chiar ma condus pe ea. ultima oara vineri, in total de vreo 7 ori de cand s-a deschis. Altfel nici nu as fi stiut cat de periculoasa e situatia dac anu as fi fost exact in situatia celui care a crezut ca e safe sa depaseasca bazandu-se pe marcaje ca apoi sa realizeze cat de putina vizibilitate e in realitate. Am redus viteza si am stat cuminte, dar nu sunt convins ca asa vor face toti soferii. Deci poate acorzi putin respect si nu iti inchipui automat ca este vorba despre politica in mesajul meu.