Drumul Expres DEx Aeroportul Henri Coandă-Autostrada A0

Started by Ionut, November 11, 2016, 01:40:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DragosC

https://hotnews.ro/un-nou-drum-de-legatura-intre-autostrada-de-centura-a0-si-aeroportul-otopeni-cand-va-fi-gata-investitia-de-peste-560-de-milioane-de-lei-1835647

"Această investiţie de peste 560 de milioane de lei, finanţată din bani europeni, va fi gata în 2 ani şi jumătate.

Drumul va avea o lungime de 2,55 km și profil de drum expres"

45 de milioane de euro/km, la campie.

Baga astia in buzunare cu zece maini, alaturi de proiectanti si de constructori.

Nu spera si nu ai teama

tom_sawyer

32 milioane euro/km (80 milioane valoarea C+M fără TVA).

S-au aprobat indicatorii în ședința de guvern de ieri.

FMFM

De ce solutii atat de ciudate ?

Ca propunere, cred ca mergea si asa  :D



Powered by API/PUM imgur uploader

shift2rail


Xander

^ Mai bine facem ca la Iasi, construim terminalul si dupa asteptam sa se faca drumurile de legatura?

nohablaespanol

Da, un nonsens complet aceasta trefla. Decat daca vor sa mai faca un soi de seminod la A3 in persepctiva, pentru a scurta drumul PH-Aeroport. Desi nu vad, onest, nevoia pentru asta. Propunerea lui @FMFM este de bun simt.

Xed

Personal, nu cred ca acest proiect va intra in faza de proiectare & executie prea curand. Trebuie sa luam cu multa sare cam tot ce zic politicienii in perioada asta. Apar drumuri pe hartie mai ceva ca florile primavara. Si trebuie avut in cosiderare si faptul ca pana mai la jumatatea anului pentru Grinda, terminalul 2 nici nu era necesar pentru inca vreo 10 ani, dupa care s-a sucit.

Acum pe buna dreptate, sa dai drumul la o legatura intre OTP T2 si A0 fara a avea ceva concret demarat si in privinta T2 nu vad a fi relevant. Ideal ar fi ca DEx-ul si T2 sa fie corelate intre ele cu dezvoltarea.

MarcoPolo

Stati ca zilele astea apare iar ca se construiește aeroportul din Sud  :lol:

Alexander

Sunt singurul caruia i se pare ca terminalul 2 este facut fara sens in capatul opus al aeroportului? Fara legatura la DN1, metrou, tren, terminal existent? Dar e ok, facem un drum catre o idee proasta, ca sa putem avea argumente ca nu e proasta cand o veni vremea sa o punem in practica... :bash:  :wtf:

raulbogdan23

Quote from: raulbogdan23 on August 23, 2024, 10:42:29 AMEu nu inteleg continuarea DR5 spre Pipera.

Tot din birou domnilor?  :headbash:  :lolz:


Carioca de vineri, nu include modificare nod A0.
Am trasat aproximativ spre unde ar converge linia DR5.




Powered by API/PUM imgur uploader

Cam tot acelasi lucru l-am propus si eu in urma cu o pagina.

nitz

^^
Metroul si trenul au fost proiectate fara sens in conditiile in care se stia de amplasarea T2.

Legatura la DN1 si A3 va fi prin A0, e ok. Pentru tren am vazut ca este prevazuta o linie noua, sunt curios care va fi cadenta. Sper ca planul metroului sa includa potentialul de prelungire cu o statie - stie cineva?

E un pic off-topic, ar trebui mai curand pe topicul de aeroport.

raulbogdan23

Problema este un mai larga decat ce discutam aici.

Intrebarea este un T2 ar scoate din uz T1 existent sau il foloseste ca si terminal aditional pentru un segment de zboruri (vezi aeroporturi din Europa cu mai multe terminale)?

O continuare a liniei de tren existente pana la un T2 ar fi foarte benefica in cazul in care e folosit ca terminal aditional (asigurand legatura intre cele 2 terminale, dar ai nevoie de o cadenta buna altfel risti sa pierzi conexiunile), metroul pica din start pentru ca isi continua drumul spre N.

Radu_A

poti sa pui autobuze intre terminale cum e la Lisabona parca...sau daca ai bani continui linia de tren, nu stiu pe unde, poate sa o bagi subteran...chiar am fi micul Paris :)

Skynick

Cred ca cel mai logic ar fi sa faca un terminal nou ca sa poata sa-l refaca pe cel vechi + toate legaturile cu mijloacele de transport, parcare subterana, chestii. Adica, vreo 28 de ani de acum inainte.