Ramificația Buciumeni dintre Mogoșoaia și Chitila

Started by MBG, August 17, 2024, 01:30:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MBG

Bună ziua,


Deschid acest topic deoarece sunt interesat de subiectul Ramificația Buciumeni. În anul 2020, am citit pe acest forum, dar în alt topic despre această ramificație. Topicul acesta: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.840 la postarea #841 spune că ramificația a fost făcută după electrificarea magistralelor 300, 800 și 900 și a liniei între Triaj și Ram. Voluntari (bănuiesc că este vorba despre Centura feroviară de nord a Capitalei). Din ce am citit tot în acea postare, Ramificația Buciumeni a fost făcută pentru ca Ram. Pajura să nu se aglomereze cu prea multe trenuri de marfă și în Ram. Pajura rămâneau astfel numai trenurile care trebuiau să intre în Triaj.
Această Ramificație putea de exemplu să fie folosită și pentru accesul trenurilor dinspre M 800, spre Grupa A a Triajului Nou (cel cu cocoașă de triere) via Chitila-Bucureștii Noi (16 Februarie) și apoi prin buclă să se intre în Triaj ? Putea fi folosită și la accesul dinspre M 800 spre M 900 via Mogoșoaia-Chitila-Ram.Post Rudeni-Chiajna deși exista și Mogoșoaia-Ram.Colentina-Ram.Post Rudeni-Chiajna ?
Ramificația Buciumeni putea fi considerată ca făcând și ea parte din Centura feroviară a Capitalei pe intervalul dintre Chiajna și Mogoșoaia ?