News:

.

Main Menu

Vagoane de marfa

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Discutii despre vagoanele de marfa din Romania.

alinuttt

Vagoane de marfa ale CFR Marfa pentru transportul de lemne, carbune, fier vechi, etc... Totusi... Pozele vor avea o mare doza de tristete... :| :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((


ioandorin

#2
^ vagoane SK-PL !

Ionut

REVA Simeria expune vagonul cisterna de 85 m3 @ INFRATRANS® 2019



Vagonul cisterna pe 4 osii, tip Zacs, cu capacitatea totala 85 m3, fabricat de catre REVA Simeria, este destinat transportului pe calea ferata a produselor petroliere usoare, clasa 3 RID (benzina, motorina, ulei mineral), precum si a altor produse corespunzatoare codului de cisterna L4 BH.

Vagonul este destinat utilizarii, intr-un domeniu de temperaturi exterioare cuprins in intervalul de temperaturi -20°C si +50°C. Incarcarea / umplerea cisternei se poate realiza, in functie de caracteristicile materialului transportat, prin dom (echipat cu capac rabatabil inchis cu 4 suruburi de strangere), sau prin partea inferioara a cisternei, prin teava de golire. Golirea cisternei se realizeaza prin partea inferioara prin teava de golire DN 100, cu actionare bilaterala mecanica situata la partea inferioara centrala a cisternei, cu capacul domei inchis. Vagonul este o constructie cu suprastructura complet noua conform normelor EN, RID, CUU, UIC, STI 321. Vagonul rezultat va fi un vagon destinat traficului   international. Echipamentele vagonului precum: boghiu complet, frana automata, tampoane, tractiune, legare, sunt conform normelor EN si UIC.

Detalii pe ClubFeroviar.ro

tom_sawyer

Uzina de vagoane de marfă de la Arad se pare că a pierdut o oportunitate:

"Mai avem și alte proiecte. De exemplu, acum discutăm cu guvernul Franței ca să reabilităm sectorul Ungheni-Chișinău, ca să îl avem finalizat în 2-3 ani. Următorul plan pe infrastructură este discuția cu organismele financiare internaționale pe trei tronsoane principale de la nordul țării, care va fi un proiect mai scump. Pe partea de material rulant, momentan suntem în discuții avansate cu autoritățile din Polonia și furnizorii de acolo pentru a asambla 1000 de vagoane cerealiere și sper că în 2023 vom avea aceste vagoane, fapt ce va permite rezolvarea unor probleme din sectorul agricol."
(director CFM)

dw.com

tom_sawyer

#5
[CN1045174] VAGOANE PENTRU ÎNCĂRCAT-DESCĂRCAT ȘI TRANSPORTAT MATERIALUL REZULTAT ÎN URMA CIURUIRII MECANIZATE A BALASTULUI

Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA

• În prezent, utilajele utilizate și aflate în administrarea CNCF "CFR"- S.A. sunt uzate fizic și moral, depăşite tehnic și insuficiente ca număr. Se impune utilarea corespunzătoare cu un minim necesar de utilaje specifice, care să deservească procesul tehnologic de înnoire şi reparaţie linii.
• Vagoanele pentru încărcat-descărcat și transportat materiale servesc la executarea lucrărilor de transport și depozitare a materialelor în vrac, precum și la transportul materialelor excavate din cale. Pot fi remorcate în sensul de lucru pentru descarcarea pietrei sparte, a sterilului sau a oricăror materiale transportabile în vrac.

Valoarea totala estimata: 63.000.000 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 14.09.2022

https://clubferoviar.ro/cfr-sa-vagoane-de-transport-marfa/

tom_sawyer

^ Ofertanți:

1. Ofertant unic : SRT S.r.l.

2. Ofertant unic : Plasser & Theurer Export von Bahnbaumaschinen G.m.b.H

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100178011

tom_sawyer

Compania americană de transport Greenbrier, care operează în România prin intermediul producătorului de vagoane Astra Rail Industries, vrea să instaleze în Caracal o nouă linie de montare a roților, de ultimă generație, complet automatizată, care va fi printre cele mai performante din Europa, a declarat Lorie Tekorius, CEO Greenbrier Companies, într-un interviu acordat Economedia. Numărul de angajați în România ar urma să crească la peste 2000, o dată cu extinderea producției.

Compania americană de transport Greenbrier, care operează în România prin intermediul producătorului de vagoane Astra Rail Industries, are trei facilități în țara noastră:

- AstraRail – Arad – sediul central al AstraRail Industries. Pe o suprafață acoperită de 150.000 de metri pătrați se produc boghiuri și vagoane de marfă.
- Caracal – Producția, întreținerea și recondiționarea vagoanelor de marfă și a boghiurilor pe o suprafață acoperită de 114.000 de metri pătrați. Aceasta este cea mai recentă achiziție.
- Turnu Severin – Producția, întreținerea și repararea vagoanelor de marfă pe o suprafață de 93.000 de metri pătrați, unde producția a început în urmă cu mai bine de 130 de ani.

economedia.ro