[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

VladVulpe

Mr Scriosteanu intru-un raspuns la un comentariu pe pagina sa de fb a spus ca pe DN2-A2 constructorul se afla in faza de finalizare a proiectului tehnic iar lucrarile in teren sunt asteptate sa inceapa pt luna Mai.

oneLess

#6346
^ Mai vedem!

Proiectul ăsta nu era făcut de T1rena și aprobat !?

danutzu_1069

^ De ce ai lucra pe proiectul altuia?

Poate doar sa te ghidezi, dar trebuie sa-ți faci propriul proiect.

naivu

De acord să-și facă fiecare proiectarea de detaliu, dar mi se pare exagerat ca, pe un proiect unde ai avut constructor ajuns până în faza de execuție, noul constructor să aibă nevoie tot de 1an+ pt proiectare. Chiar nu rămâne nimic după un contract reziliat!

panzer

De 10 ani se reproiecteaza tronsonul asta dintre DN2 si A2. Vreo 3 firme au avut contract, s-au mai angajat si ingineri la CNADNR (pe vremuri). Tot degeaba. Proiect tot nu avem.

Similar si cu SFurile. De nu s-au facut 5 cel putin. Doar cel al lui EGIS a fost publicat. In baza lui s-au facut giratoriile suspendate.

Prin 2023 inca le mai tineam un jurnal. Vezi aici. Dupa care m-am plictisit si eu si am lasat-o balta.

De 10-12 ani pe topicul asta nu ma mai mira nimic. Divide and Impera a functionat perfect intre Ilfov si Bucuresti. Numai la Domnesti cate probleme au fost (din cauza Bragadiru). Nici la Mogosoaia nu s-au inteles (din cauza S1). CJ Ilfov este cel mai slab din toate. Ma mir sincer ca A0 se face la cata mizerie este intre primarii din zona.

hefaistos

#6350
Se naște bătrân băieți! DNCB-ul.
O sa vedeți în aproximativ 2 luni, când va deschide și Aktor.
Proiectul de modernizare al DNCB a întârziat cel puțin 15 ani.
Mai bine ne concentram cu presiunea pe "radiale", ca acolo s-a mutat punctul critic: ieșiri și intrari in București.
A se retine costurile: jumătate de miliard de euro.

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

slartibartfast

De fiecare dată, proiectul a fost horror. Nu a fost niciodată clar ce utilități există. Doar după ce s-a apucat Tirrena puțin de scurmat cred că s-a aflat cam ce e pe acolo de fapt.

Plus că, în timp ce proiectul ăsta bate pasul pe loc înghețat în timp, construcțiile și rețeaua de drumuri din jur, și planurile pentru ea, au evoluat (vezi fabrica Henkel și centrul ei logistic, cu drumul de acces aferent; A0; și planurile pentru: drumuri radiale, lărgirea pasajului DN3, reabilitare a lui DJ300) și ca urmare probabil și proiectul necesită niște ajustări.