[SV] Centura Suceava

Started by Allex, April 17, 2018, 09:14:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ValiCatargiu

După cum citesc planșa de mai sus îmi dau seama că centura aia e o imensă prostie! Practic "salvezi" de trafic doar zona Orizont și-l împingi spre centrul orașului! Apoi ce facem? Tot înghesuiți printre casele din Șcheia???
Drumul ăsta trebuie să iasă spre Gura Humorului să nu ne pierdem vremea și gazul cu Suceava.
Apropo...când scapă și Suceava de primarul ăsta etern Lungu?

rota

"E oficial: Suceava va avea o nouă centură, cu profil de autostradă

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere Suceava a inițiat, vineri, 24 februarie, demersurile pentru obținerea acordului de mediu pentru autostrada de la Suceava spre Siret. Așa cum am mai precizat și cu alte ocazii la acest gen de proiecte, depunerea solicitării este primul pas și sunt posibile mai multe etape de parcurs. Îmbucurătoare însă ar fi două aspecte: solicitarea acordului de mediu arată că este într-o fază destul de avansată documentația și faptul că se arată în mod cert că municipiul Suceava va avea – dacă acordul de mediu va fi obținut iar lucrarea va decurge conform datelor de acum – o centură la nivel de autostradă. ,,Proiectul autostrăzii Suceava – DN2H şi Drum Expres DN2H – Frontiera Siret va avea o lungime totală de cca. 56 km." sursa

Acuma eu am o propunere, pe modelul Bolojan de la Oradea, cat de greu e de facut o centura(partea de est) parte din autostrada a13 si cine ar putea sa impinga proiectul de la spate (banuiesc CJ SV)?


Powered by API/PUM imgur uploader

ValiCatargiu

Desenul cu A7 e greșit desenată pe openstreetmap. Autostrada merge între Salcea și Dumbrăveni spre aeroport.

rota

Avem finanțare pentru realizarea viaductului al rutei alternative Suceava-Botoșani

contractul de finanțare în valoare de 43.000.000 lei (8.755.510,20 euro) pentru realizarea celui de-al treilea tronson din Ruta Alternativă Suceava -Botoșani, care constă în realizarea unui viaduct peste calea ferată în lungine de 1. 015 m și care va fi compus din 41 de deschideri, fiind dispuse pe fiecare deschidere câte 9 grinzi cu lungimea de 24 m și lățimea de 0,93 m.

Viaductul va avea partea carosabila de 8 m și două trotuare de 1,50 m.

Lungimea totală a tronsonului este de 2 .142 metri, iar valoarea viaductului se ridică la 78.221.969,43  lei, iar diferenta de finanțat va fi suportată de municipalitate.
sursa

dumbravaandrei

of doamne, chiar nu pot inginerii aia proiecta ceva mai acatarii decat deschideri de 23m intre piloni?!?

rota

i-au intrebat direct pe cei de la Autotehnorom ce fel de deschideri stiu sa faca  :lol:  :lol:

rota

poate vede cineva de la DRDP Iasi sau Domnu Latcu, mentenanta la centura?

Alunecări de teren în zona șoselei de centură a Sucevei

TibiV

Este foarte grava situatia...

Hai sa punem si filmarea:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Si la Sf. Ilie chiar dupa viaduct sunt alunecari active, unde au fost turnati pilonii. Probabil la urmatoarele ploi torentiale se va transa situatia :zen:

rota

fix ce intrebam la inceputul anului..

"Singura variantă tehnic valabilă de a scoate tranzitul prin axul central al municipiului Suceava o reprezintă un inel, un ring, o șosea de centură circulară de 360 de grade"

Sensurile giratorii nu rezolvă problema, iar noua șosea ar trebui să pornească de la stația de înaltă tensiune de la intrarea în oraș dinspre Fălticeni, să treacă pe la Podul Unirii de lîngă Termica și să iasă la Salcea. Consilierul a afirmat: ,,Dacă ne putem conecta la Podul Unirii am avea traseul cel mai scurt, de 7,8 kilometri. Ar fi varianta cea mai rapidă și cea mai ieftină. Singura variantă tehnic valabilă de a scoate tranzitul prin axul central al municipiului Suceava o reprezintă un inel, un ring, o șosea de centură circulară de 360 de grade. Nu este invenția lui Nichiforel Dan. Avem un exemplu: municipiul Rădăuți are deja o astfel de șosea de centură circulară, completă, un inel, un ring. Acel ring este foarte important pentru că tranzitul, mai ales traficul greu, este scos în afara localităților. Din punctul ăsta de vedere este mai ușor să vii cu soluții de fluidizare în interiorul localităților în momentul în care nu mai ai mașini în tranzit, în momentul în care nu mai ai trafic greu pe axul principal".

Powered by API/PUM imgur uploader

rota

#265
Două asociații de firme au depus oferte pentru a realiza ultimul tronson al rutei alternative Suceava-Botoșani

"La licitația pentru tronsonul al treilea al rutei alternative Suceava-Botoșani au fost depuse două oferte, respectiv o firmă din Pitești cu nouă asociați și o firmă din București cu 12 asociați.

Hyatt Development 2011 Pitești – lider, plus nouă asociați (inclusiv din Suceava)
Freyrom SA, din București, - lider, cu 12 asociați.

Numărul mare de asociați este determinat de faptul că sunt foarte multe lucrări, trebuie foarte multe specialități, pe partea electrică, partea de CFR, structură, rezistență."sursa