Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 37 Guests are viewing this topic.

alecu26

@Striker nu ai dreptate cu înclinarea podului spre interior.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

Pare că se confirmă informațiile de la sursă, că lotul 2 se va deschide până la dn2, împreună cu porțiunea respectivă de la Nurol, la sfârșit de iunie. (adică fără descărcarea de la Stâlpu).

Altfel, frumos progresul la Nurol, la dn2 mi se pare că sunt cam în urmă cu supratraversarea, dar nimic grav.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

alecu26

Tabelul din normativul de autostrăzi unde la raze foarte mari se lucrează cu profilul de aliniament. E și recomandare sa se proiecteze raze asa mari, pt ca se drenazeaza mai bine apa, sunt mai economice lucrările, e îndeplinit și un criteriu de confort optic...etc
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

M_Z

Quote from: Striker on Today at 02:48:27 PMNu e drept. Si in filmarea lui Stef se poate vedea, desi nu la fel de accentuat. Cu toata iluzia optica, efectul de lentila s.a.m.d., orice pod cu trafic de mare viteza, ca e auto sau feroviar, trebuie sa aiba o usoara inclinatie spre interiorul curbei.

Nu e problema de convertire că e pe interiorul curbei deci se păstrează panta transversală din aliniament.

A fost prea mare contrasageata tablierului metalic și a trebuit sa îngroase mult prea mult placa de suprabetonare pe reazeme.




Daca nu făceau asta iesea calea pe pod in valuri ca pe pasajele lui neacoita de pe Pallady. Din cauza asta le-au rămas lisele scurte și se vede placa de suprabetonare.
Si sunt ceva cm multi in plus. Pe alarko i-au pus sa5 spargă placa pentru 2cm diferență dar na... Nu toți s-au născut sub o stea cu noroc.