[CL] Centura Călărași

Started by NGC, February 24, 2023, 11:52:40 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Ofertantii pentru "Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C) și obținere Autorizație de Construire (A.C.) pentru obiectivul de investiții "Varianta de ocolire Călărași"":


1. Best Consulting & Design SRL
2. SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA
3. ADURO IMPEX
4. TQM Management
5. Total Business Land SRL
6. Asocierea ECO GEODRUM + PROIECTARE INTEGRATA TERRA S.R.L.

RaduG

Face parte din TransRegio Brăila-Chiciu, am scris mai pe larg aici despre ea:

https://gorunescu.ro/vo-calarasi-in-licitatie-pentru-sf-trasee-potentiale/

Eventual se poate comasa topicul cu cel de TR71 de la Drumuri Nationale, ca să fie totul consolidat acolo: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=3004.0

NGC

"Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizare documentație tehnică pentru Autorizația de Construire (P.A.C) și obținere Autorizație de Construire (A.C.) pentru obiectivul de investiții "Varianta de ocolire Călărași""

Informatia este deja veche la ora asta, dar castigatorul initial este ADURO IMPEX si PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA a contestat.

tom_sawyer

Contestația a fost respinsă de CNSC.
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100160574

PS: topicul ar trebui mutat la regiunea Sud-Muntenia.

tom_sawyer

A fost semnat contractul pentru SF:

Ofertant castigator: ADURO IMPEX

Valoare contract: 1.900.000 RON

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100400367

tom_sawyer

#5
A fost avizată varianta finală de traseu în cadrul Consiliului Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, alături de nodul rutier de la începutul proiectului (DN 3 – DN 3D) și intersecția giratorie de la final (DN 21).

Au fost realizate toate studiile de teren și obținute majoritatea avizelor necesare, iar studiul de fezabilitate este în lucru. Acest proiect esențial pentru infrastructura județului este finanțat de CNAIR prin Programul de Transport 2021-2027, în parteneriat cu municipiul Călărași și Consiliul Județean Călăraşi.

facebook.com/ConsiliulJudeteanCalarasi

"Drumul are o distanţă de aproximativ 5,2 kilometri şi va fi construit în regim de drum expres. Nu vor exista construcţii care să fie conectate direct de drum. Fosta variantă de nord a municipiului Călăraşi, aşa cum o ştim noi, a fost de mulţi ani înghiţită de dezvoltarea oraşului Călăraşi, astfel încât astăzi ea are specificaţiile unui drum local, nu mai reprezintă o variantă de ocolire a municipiului Călăraşi", a declarat administratorul public al CJ Călăraşi, Marius Fulga.

Spre Slobozia, viitoarea centură ocolitoare va face joncţiunea cu DN 21 Călăraşi-Slobozia prin intermediul unui sens giratoriu.

"Când vin dinspre Slobozia, cei care vor să ocolească municipiul Călăraşi şi, în general, traficul greu care vine din nordul ţării şi vrea să ajungă în punctul de frontieră, unde sperăm că se va realiza şi construcţia podului România-Bulgaria, vor ocoli municipiul Călăraşi pe această variantă", a precizat Marius Fulga.

economedia.ro











Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer