Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

26ld

@timisoreanul De acord, discutia actuala va deveni irelevanta daca se va tot amana licitatia sau e blocata in contestatii sau cine stie ce altceva. Dar proiectul e la sertar, numai bun de scos la licitatie cand vom avea altele care sunt mai urgente gata sau aproape gata.

Daca insa se vor incapatana sa continue acum, ne vom trezi si ca nu sunt bani si ca oamenii au fost mintiti pe fata de dragul alegerilor.

 :drunk: :cheers:

tom_sawyer

Sârbii au relansat ieri licitația pentru SF Panciova-Vârșeț:

Contracting authority    JAVNO PREDUZEĆE PUTEVI SRBIJE
Location of C.A.    RS - Srbija, BEOGRAD
Procurement name (eng. transl.)    Preliminary project with feasibility study of highway E-70, section: Pančevo - Vršac - border with Romania
Procurement name    Idejni projekat sa Studijom opravdanosti autoputa E-70, deonica: Pančevo - Vršac - granica sa Rumunijom
Reference number    JN 2/2024
Type of contract    Services
Estimated value    600.000.000,00
Type of procedure    Open procedure
Submission deadline    05.11.2024 10:00:00
Procedure status    Published

https://jnportal.ujn.gov.rs/tender-eo/254120

https://www.ekapija.com/en/news/4886598/looking-for-designer-of-highway-through-south-banat-again-price-tripled-65

AdrianRO

^ aceasta fiind continuare pe partea sarba la timisoara - moravita.

roberthpop

Am fost ieri din nou,dupa trei ani, pe ruta Resita-Timisoara.Pot  sa spun ca traficul pe Voiteni-Timisoara a crescut simtitor.De la volan mi s-a parut apropiat de traficul de pe Arad-Oradea.
Roberth Pop

voicul

#859
Nu stiu daca e zis cu aluzie ca de asta trebuie A9, dar realitatea e simpla:
Traficul in toata Romania a crescut simtitor. Cam asa e cand apar 300.000 de masini noi pe drumuri + probabil si tranzit pentru ca deja avem asa un fel de retea cursiva de drumuri.

roberthpop

Aceasi senzatie de trafic crescut am avut si vineri, la alte ore din zi,chiar mult crescut! Nevoie de autostrada este, sa ne gandim si la Resita(ca A6 facut ,,franjuri,, de al nostru ministru din Caras intarzie cu succes).Prioritizarea este insa o alta discutie.Duci cat poti,nu?
Roberth Pop

Feri

SEAP:
 
PROIECTARE SI EXECUTIE "AUTOSTRADA TIMISOARA – MORAVITA, TRONSONUL 2: JEBEL - MORAVITA"

Anunt de participare Nr. CN1073923 / 07.10.2024
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 4.234.992.080,89  si 4.613.467.768,88  Moneda: RON
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala:14.11.2024 15:00

montaniardul

Cu toate ca nu sunt specialist in domeniul proiectarii si constructiei in domeniu, dupa parerea mea cred ca se putea mai simplu la legatura A9 cu DN6. Daca te uiti pe harta API nu intelegi mare lucru la prima vedere. "Ce a vrut sa spuna autorul?"  :dunno:

Vlad94

Nodul e de-a dreptul imbecil si overkill. Nodul cu A9-DN6 putea fi facut cu o trompeta dubla exact ca si nodul A0-DN1. Nodul cu A1 putea ramane la fel sau putea fi extins la 4 benzi. Normal ca sunt costuri de autostrada de munte, daca proiectezi asa o imensitate.

mirceaeliade

Partea trista e ca autostrazi de campie cu costuri de munte se 'aproba' din varii interese politice fara nici o cerinta speciala de reoptimizare a pretului, in timp ce autostrazi de munte la costuri de munte, se tergiverseaza la stadiul de proiect sau licitatie, in parte si pentru ca astea 'de campie' sa aiba loc la bugetare.