[PH] Transportul public in Ploiesti

Started by Dan_s, September 29, 2016, 12:12:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan_s

#30
Guvernul cumpără 40 de tramvaie pentru Ploiești, Brăila și Galați
QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat marți licitația pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate transportului public din trei orașe: Ploiești (20), Brăila (10) și Galați (10). Valoarea achiziției este estimată la 320 de milioane de lei (68 milioane de euro), adică 1,7 milioane de euro/bucata.

Tramvaiele trebuie să fie noi, cu o lungime de 18 metri, cu podea 100% coborâtă pe toată suprafața disponibilă pentru pasageri, cu viteza maximă de circulație de 70 km/oră, reglabilă, limitată electronic la 50 km/oră. Durata de viață a tramvaielor trebuie să fie de cel puțin 30 ani (8 ani fără reparații generale), conform Caietului de Sarcini.

De asemenea, tramvaiele trebuie să fie unidirecționale, cu facilități (rampe/rampă) pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor și a persoanelor cu mobilitate redusă. Nu sunt acceptate modelele de tramvaie bidirecționale.

Tramvaiele trebuie să aibă minim trei uși duble de serviciu comandate electric comandate electronic și acționate electric, cu lățimea minimă de 1000 mm, pentru urcarea și coborârea călătorilor, accesibile pe partea dreaptă a tramvaiului în direcția de mers.

În plus față de cele trei uși duble, tramvaiele pot avea și uși simple (uși cu o singură foaie), respectiv prima ușă din partea din față lângă cabina vatmanului, respectiv ultima ușă, din partea din spate a tramvaiului lângă postul de conducere suplimentar pentru mersul în spate, ambele variante constructive fiind acceptate de către achizitor.

Tramvaiele trebuie să aibă o capacitate de transport totală de minim 100 locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare) din care minim 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minim 6 accesibile din low floor, plus vatmanul. Producătorul poate suplimenta numărul de locuri pentru călători din tramvai prin montarea de scaune rabatabile.

Scaunele pentru călători vor fi singulare și nu de tip banchetă, realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie. Tapițeria trebuie să poată fi schimbată ușor și să fie rezistentă la actele de vandalism.

Tramvaiele trebuie să fie echipate cu instalație de aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezonul rece, instalație de exhaustare a aerului viciat, sistem de numărare a călătorilor, cu instalație audio-video în interior, anunțuri vocale exterioare în stații pentru persoanele cu dizabilități de vedere, instalație electrică a echipamentelor de ticketing, instalație de informare a călătorilor atât la interior cât și la exterior.

Companiile interesate pot depune oferte până pe 27 februarie, potrivit anunțului publicat marți, 15 ianuarie, în sistemul electronic de achiziții publice.

Sursa: economica.net

Ionut

MDRAP vrea să cumpere 51 de autobuze electrice în valoare de peste 140 de milioane lei

Astfel, în Alba Iulia MDRAP ar vrea 13 autobuze electrice cu o lungime de aproximativ 12 metri pentru transportul public urban, patru staţii de încărcare rapidă şi 13 staţii de încărcare lentă. Pentru Buzău, MDRAP vrea nouă autobuze electrice, cu aceeaşi lungime, trei staţii de încărcare rapidă şi nouă staţii de încărcare lentă. În Constanţa ar urma să fie cumpărate 20 de autobuze electrice, cinci staţii de încărcare rapidă şi 20 de încărcare lentă. Nu în ultimul rând, ministerul vrea să achizioţioneze pentru Ploieşti încă un lot de nouă autobuze electrice, trei staţii de încărcare rapidă şi nouă staţii de încărcare lentă.

Conform anunţului publicat pe site-ul SEAP-SICAP, termenul limita pana la care pot fi solicita clarificări la documentaţia de atribuire este de 19 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. Autobuzele electrice vor fi de tip solo, cu planşeu jos şi vor avea facilităţi pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling).

ZF

punmeister

La licitatia asta a fost facuta o contestatie de catre Anadolu Automobil Rom (dealerul autorizat al cehilor de la SOR, pe langa turcii de la Karsan si Isuzu) care a fost admisa de CNSC:
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=148865

Dan_s

QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat licitația privind achiziționarea de 20 troleibuze normale de cca.12m, destinate transportului public urban de călători pentru Municipiul Ploiești.
Acestea vor fi împărțite astfel: 9 troleibuze pentru traseul 202, 11 troleibuze pentru traseul 44.

Pret pe bucată: 420.000 de euro fără TVA.

Conform TransPloiești, troleibuzele trebuie să îndeplinească condiții speciale de fiabilitate, securitate, confort, protecție ambientală la nivelul normelor europene actuale și trebuie să asigure o fiabilitate ridicată, o mentenanță scăzută și accesibilitate ușoară la agregate, conform condițiilor specifice de exploatare din orașe.

Specificațiile operaționale ale troleibuzelor vor fi următoarele:
• Durata de funcționare: minim 15 ani;
• Durata de utilizare fără reparație generală: minim 8 ani;

Numărul ușilor de acces pentru călători trebuie să fie de minim 3, situate pe partea dreaptă a troleibuzelor, cu câte 2 foi de uși fiecare, cu funcționare automată și lățime pentru fiecare ușă de minim 1.200 mm.

Scaunele pentru călători, vor fi singulare și nu de tip banchetă și vor fi realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie, uşor lavabilă.

Podeaua troleibuzelor va fi realizată în varianta coborâtă. Nu se admit trepte pe toată suprafața disponibilă pentru călătorii aflați în picioare.
Troleibuzele vor fi prevăzute la ușa a II-a cu o rampă pentru facilitarea accesului persoanelor care se deplasează cu cărucior rulant sau cărucior pentru copii.

Ansamblul de captare a curentului trebuie să fie dotat cu sistem de retragere automată a captatorilor când aceștia se desprind de rețeaua de contact sau au o poziție de funcționare incorectă. Retragerea captatorilor trebuie să poată fi făcută manual și de către conducătorul de troleibuz prin acționarea mecanică a sistemului de trăgătoare automate.

Troleibuzele vor fi prevăzute cu o instalație de supraveghere video la interior și la exterior. Sistemul va cuprinde un număr de minim şapte camere digitale color, cu înregistrare audio, de înaltă rezoluție, tip dom, cu carcasă antivandalism .

Troleibuzele vor fi echipate de către producător cu un sistem pentru internet gratuit Wi-Fi, pentru călători, fiind echipate cu router Wi-Fi separate pentru furnizare de servicii de internet gratuit călătorilor. Cartelele de date vor fi furnizate de utilizator.
Troleibuzele vor fi echipate de către producător cu o instalație electrică de alimentare cu tensiune continuă și stabilizată de +5 V, cu conectori (prize) de tip port USB pentru încărcarea dispozitivelor electronice ale pasagerilor. 
Sursa:Obsevatorulph.ro

Dan_s

Alstom şi încă patru firme au depus oferte la licitaţia pentru 51 de autobuze electrice în patru oraşe din România
QuoteMDRAP a primit cinci oferte la licitaţia pentru achiziţia a 51 de autobuze electrice destinate transportului public din patru oraşe.

Cele cinci oferte depuse până la termenul limită din 4 aprilie provin de la:

1. Alstom Transport (Franţa)
2. New Kopel Car Import – Shlomo Motors Ltd (importator israelian al mărcii BYD China)
3. Bozankaya Otomotiv – Sileo Gmbh (Turcia – Germania)
4. Solaris Bus & Coach (Polonia)
5. Sor Libchavy spol. s r.o. (Cehia)

Ofertele urmează să fie evaluate până pe 4 octombrie 2019, conform datelor din platforma de achiziţii publice SICAP.

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat pe 18 decembrie 2018 licitaţia pentru achiziţia a 51 de autobuze electrice pentru oraşele Alba Iulia (13), Buzău (9), Ploieşti (9) şi Constanţa (20). Valoarea totală a contractului este estimată la 141,37 milioane de lei (30 milioane de euro).

Licitaţia pentru cele 51 de autobuze electrice de circa 12 metri lungime mai include şi 15 de staţii de încărcare rapidă şi 51 de staţii de încărcare lentă.

Aceasta este împărţită în patru loturi:

Lotul 1: Alba Iulia - 13 autobuze electrice - 4 staţii de încărcare rapidă - 13 staţii de încărcare lentă (13,26 mil. lei)

Lotul 2: Buzău - 9 autobuze electrice - 3 staţii de încărcare rapidă - 9 staţii de încărcare lentă (25,12 mil. lei)

Lotul 3: Constanţa - 20 autobuze electrice - 5 staţii de încărcare rapidă - 20 staţii de încărcare lentă (55 mil. lei)

Lotul 4: Ploieşti - 9 autobuze electrice - 3 staţii de încărcare rapidă 9 staţii de încărcare lentă (25,12 mil. lei).

Termenul iniţial până la care companiile interesate puteau depune oferte era 17 ianuarie 2019, însă a fost prelungit până pe 4 aprilie, în urma contestaţiilor.

Dan_s

Turcii de la Durmazlar şi Electroputere VFU Paşcani se bat pe al treilea cel mai mare contract de tramvaie din România
QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) a primit două oferte la licitaţia pentru achiziţia a 40 de tramvaie de 18 metri lungime destinate oraşelor Ploieşti, Galaţi şi Brăila.

Cele două oferte au fost depuse de Electroputere VFU Paşcani şi de producătorul din Turcia Durmazlar.

Turcii mai participă şi la licitaţia pentru 100 de tramvaie în Bucureşti, cea mai mare din România, cu o valoare estimată de 845 milioane de lei.

Sursa: Economica.net

Dan_s

Punct si de la capat  :bash:

Guvernul anulează licitația pentru 40 de tramvaie destinate municipiilor Brăila, Galați și Ploiești

QuoteUn an pierdut și două oferte depuse, dar niciuna acceptată. Acesta este ,,bilanțul" licitației demarate în ianuarie 2019 de către Ministerul Dezvoltării, pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate municipiilor Brăila, Galați și Ploiești.

Guvernul a anulat procedura de achiziţie a 40 de tramvaie lansată de Ministerul Dezvoltării şi Administraţiei Publice (MDRAP) în Sistemul de Achiziţii Publice – SICAP, împărţită în trei loturi: 10 tramvaie erau destinate Galaţiului, 10 pentru Brăila şi 20 pentru Ploieşti, potrivit atât monitoruldegalati.ro, cât și datelor prezentate în SICAP.

Licitaţia a fost demarată încă din luna ianuarie 2019 şi, după multe amânări, contestaţii, suspendări, tot n-a fost finalizată.

Pe data de 10 ianuarie 2020, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a fost publicat Anunţul de atribuire a contractului – rezultatele procedurii de selecţie, în care s eprecizează că cele trei loturi "nu se atribuie" motivat de faptul că "Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate", în acest caz fiind vorba de a doua parte: "au fost respinse toate".

Potrivit informaţiilor de pe SICAP, la licitaţie au participat doi competitori: compania turcească Durmazlar Makine SAN. VE TIC A.S. şi Electroputere VFU Paşcani, dar se pare că niciuna dintre companii nu a avut o ofertă convenabilă.

Proiectul este cofinanţat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020.

Sursa: clubferoviar.ro

Dan_s

Polonezii de la Solaris vor livra 20 de troleibuze noi la Ploiești
Quote"E oficial! Astăzi a fost semnat contractul pentru 20 de troleibuze noi. Licitația, organizată de MDRAP, a fost câștigată de compania Solaris Bus & Coach S.A., care ne va furniza 20 de troleibuze noi, cu emisii zero și facilități STI – sisteme inteligente de transport", anunță TransPloiești, forum dedicat transportului public din Ploiești. Ministerul Lucrărilor Publice primise patru oferte la licitația pentru troleibuze destinate orașului Ploiești: 1. Solaris Bus & Coach (Polonia) 2. Bozankaya Otomotiv (Turcia) 3. Asocierea Egnatia Rom - Uzina Electronmas (România - Ucraina) 4. Asocierea Golden Dragon Bus – Xiamen Golden Dragon Bus (China) Valoarea estimată a contractului pentru cele 20 de troleibuze este de 40 de milioane de lei.
Economica.net

Dan_s

^
Au inceput sa soseasca:
Primul troleu nou a ajuns la Ploiești.
QuoteLa Ploiești a ajuns, vineri, primul troleu dintr-un lot de 20, pe care Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației le-a achiziționat de la firma Solaris Bus&Coach (Polonia). Noul troleu va circula, în probe, pe traseul 202. Imagini la finalul textului.
UPDATE Primarul Andrei Volosevici a declarat că până la sfârșitul lunii mai vor ajunge la Ploiești cinci troleibuze.

Troleibuzul, model Solaris Trollino 12, vopsit în culorile galben-albastre ale Petrolului, are o capacitate de transport de minimum 70 de pasageri, din care 30 de locuri pe scaun.

,,La Ploiești a ajuns primul troleu, dintr-o serie de 20 care ar urma să ajungă la sfârșitul lunii iunie, cel târziu în luna iulie. Primul troleu, dintr-un lot de 20 care ar urma să ajungă la Ploiești, va circula pe traseul 202", a precizat Nicolae Alexandri, directorul SC TCE Ploiești.

Troleibuzele sunt dotate cu sistem de climatizare și au sistem de supraveghere video, dar și sistem automat de taxare și computer gestiune management trafic.

Totodată, noile trolee au sistem de informare a pasagerilor și tracking GPS.





Leo-Ph


liviu09

#40
Alexandri Nicolae, susține că se așteaptă ca până la jumătatea anului viitor la Ploiești să sosească și primele tramvaie noi achiziționate tot de Guvernul României. Asta în condițiile în care licitația organizată de Ministerul Dezvoltării a fost câștigată de compania Bozankaya A.Ş. din Turcia.

SURSA: https://republikanews.ro/anunt-important-al-conducerii-tce-ploiesti-cand-vom-circula-cu-primul-tramvai-bozankaya/
(Stirea este din Octombrie)
Producatorul a livrat deja in Timisoara si Iasi.





Powered by API/PUM imgur uploader

razvan96

Intre timp a fost admisa o contestație PESA si se reevalueaza oferta Bozankaya.

Dan_s

Quote⚡️Primul autobuz electric destinat orașului Ploiești este planificat să ajungă în luna Iunie a acestui an!⚡️
🚌 Amintim că Primăria Muncipiului Ploiești a demarat o licitație pentru 9 autobuze electrice destinate traseului 2.🚌
Firma câștigătoare este SOR Libchavy spol s.r.o. Cehia cu modelul NS 12 electric.
🔌Totodată, 3 stații de încărcare rapidă (montate la terminal) și 9 stații de încărcare lentă (montate în garaj) sunt planificate pentru livrare și montaj între lunile Aprilie și Mai.🔌
Sursa: FB TransPloiesti