Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#2820
Revin la ceea ce a publicat colegul "ashbird" în pagina 174, a acestei teme, cu o completare a celor arătate de el.
     Fiind nevoit să ajung cât mai rapid la Tecuci, am hotărât să "încerc" o scurtătură, pe care în ultimul timp am evitat-o în trecerea din Transilvania (Târgu Secuiesc) în Vrancea, motiv pentru care am ales (în urma celor arătate de "ashbird" și-a unor păreri ale câtorva șoferi din zonă) să atac DN 2D, Târgu Secuiesc - Focșani. 
     Drumul este integral asfaltat, iar la data pozelor (09.09.2015) se lucra intens la rigole, pe partea dinspre Ojdula, pe zona serpentinelor de aici. Până la limita de județ, Covasna cu Vrancea, la acea dată nu erau încă marcaje și nici parapeți ; a trecut o lună și un pic, de atunci.






   Primele trei poze sunt din primele serpentine, iar în ultima sunt cam prea pe stânga; abia trecusem de basculantă, care mai avea destul de stat acolo...






   Un zid de sprijin finalizat.


   Alt zid pe dreapta mea...din păcate parbrizul "sablat" de particulele de nisip și pietricele și cu soarele-n față, nu dă prea bine la imagini.










    Pod refăcut complet. Lipsește stratul de uzură.




     Podul ce apare și-n pozele lui "ashbird" - pod relocat și circulabil acum; deși nu-i gata.


    Din mers, o privire, nu prea bună, în urmă spre pod.




   În cele două imagini de sus, sunt trecut de limita dintre județe. Chiar pe limită era, la acea dată, o porțiune de vreo 30 m cu balast, încă, ce trebuia asfaltată; aici cred că fusese o problemă de fundație.




     Cu soarele-n ochi și animale pe drum, în Lepșa.


     Tuneleul de la ieșirea din Lepșa spre Focșani.


    La intrarea în tunel, atunci (nu știu dacă și azi) o porțiune de 30 de metrii de balast; și aici ceva probleme de fundație; poate între timp a fost asfaltată și asta.


     Și ca încheiere, uite așa mai vede omul "luminița de la capătul tunelului"...


    Pentru cine dorește să parcurgă acest traseu, este foarte bun pentru a ajunge la Focșani; pentu mine (care trebuia să ajung la Tecuci), de la Pietroasa, din DN 2D am intrat stânga pe DJ 205B spre Țifești, după care am intrat în DN 2L, la dreapta (în limita localității Panciu) parcurgând încă 7 km până în giratoriul de la Tișița.
     Atât DJ 205B cât și DN 2L sunt de "verde" și ajungi la Tișița foarte repede.

stangabriel


JohannDB

DN 2D - încă o precizare... La data pozelor de mai sus, stratul de uzură al asfaltului, lipsea doar în cîteva locuri (la podurile neterminate). După ce ieși din Ojdula, după 1,5 km încep serpentinele.
Tuturor drum bun și nu ezitați în a utiliza acest drum.

__dir

@JohannDB, fain drumul, merge si o tura cu bicla.

JohannDB

Nimic de zis, merge și cu bicicleta, dar panta dinspre Ojdula este mai abruptă decât cealaltă dinspre Lepșa, motiv pentru care ai nevoie de "vână" nu glumă sau remorcat de-un prieten cu motorul...  :phew:

NGC

Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 07:39:44 AM
CNADNR a lansat licitatia pentru "Revizuire D.A.L.I. si realizare expertiza tehnica pentru DN 7D".
Documentele trebuie predate in maximum 5 luni de la data de incepere, care este cu maxim 10 zile dupa data semnarii contractului.

L.E. Este vorba de DN7D Km 0+000 - km 31+360.

Contractul a fost atribuit in 30.07.2015 catre MAXIDESIGN, iar ordinul de incepere a fost dat in 09.08.2015.
Expertiza tehnica trebuia sa fie predata pana Vineri (09.10.2015), iar raportul final (cu ET si DALI reactualizate) trebuie sa fie gata pana in 09.12.2015.

ultrasbz

Saptamana trecuta am fost sa documentez traseul DN7D pe unde va trece si A1 Pitesti - Sibiu.
Este prima data cand am folosit o camera de bord asa ca va rog sa scuzati calitatea sau eventualele mici erori. Data si ora imprimate pe video nu sunt corecte fiindca nu le-am setat corespunzator inainte sa plec la drum. Totusi, am filmat 720p deci ar trebui sa se poata observa destule detalii.

Filmarea porneste din Curtea de Arges, din aceasta intersectie, unde am facut stanga pe DJ703H (care in mod oficial devine DN7D la limita cu judetul Valcea) si se incheie pe Valea Oltului la intrarea in DN7 la Cainenii Mari. Trece prin Valea Danului, Rudeni, Suici, Salatrucu, Poiana, Pripoare, Perisani, Spinu, Cucoiu, Titesti, Boisoara, Greblesti, Cainenii Mici. Pentru multe dintre localitati se pot vedea placutele de intrare.

Alte puncte interesante pe traseu:
- Granita dintre jud. Arges si Valcea, intrarea in com. Perisani, VL, locul de unde in DJ703H devine in mod oficial DN7D
- Intersectia cu DJ703M care coboara inspre Lacul Cornetu prin Baiasu
- Intersectia cu DJ703P care coboara inspre Lacul Cornetu prin Bratovesti, Copaceni


https://www.youtube.com/v/1lBnp81goBo

NGC

A fost emisa decizia de expropriere pentru "Largire la 4 benzi DN 5 Adunatii-Copaceni-Giurgiu, km 23+200-Km 59+100", conform HG 1014 / 2014.

NGC

#2828
Ofertele pentru "Constructia variantei de ocolire Mihailesti - relicitare":

    44.258.451,49 RON fara TVA    Valoare estimata
01. 28.617.595,08 RON fara TVA    GUIDI COSTRUZIONI SRL
02. 31.347.743,13 RON fara TVA    Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - COPISA CONSTRUCTII SRL
03. 32.489.120,83 RON fara TVA    DIMAR SRL
04. 33.058.916,63 RON fara TVA    EXPRESCONSTRUCT TYS SRL
05. 34.017.334,86 RON fara TVA    TEL DRUM SA
06. 34.561.792,36 RON fara TVA    Asocierea REINVENT CONSTRUCT SRL - EM PRIME CONSTRUCT SRL
07. 35.842.534,44 RON fara TVA    Asocierea STRABAG SRL - VIA STRADE INTERNATIONAL SRL
08. 35.951.372,88 RON fara TVA    Asocierea EUROCOGEN FILIALA ANINOASA SRL - PASQUALE ALO' SRL - ALEANDRI SPA
09. 36.092.549,30 RON fara TVA    Asocierea INTERNAZIONAL INFINITY GROUP SRL - APOGEO COSTRUZIONI SRL
10. 36.727.686,04 RON fara TVA    VIAROM CONSTRUCT SA
11. 37.263.094,18 RON fara TVA    Asocierea OSTMARINE CONSTRUCT SRL - GD INFRASTRUTTURE SRL
12. 37.494.828,34 RON fara TVA    TELOR INVEST SRL
13. 37.550.097,44 RON fara TVA    PST GROUP JSC
14. 37.632.695,15 RON fara TVA    IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI SPA
15. 38.987.871,13 RON fara TVA    CONIZ ROMARG SRL
16. 41.894.427,07 RON fara TVA    EURO CONSTRUCT TRADING '98
17. 42.146.443,75 RON fara TVA    CONSTRUCTII ERBASU SA
18. 44.089.052,33 RON fara TVA    Asocierea STAR TRADING IMPEX SRL - COMESAD DRUMURI SRL
19. 48.086.505,20 RON fara TVA    ASTALROM SA


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oaspetele

#2830
Quote from: NGC20 on October 13, 2015, 10:15:52 AM
DN17

Quote from: oaspetele on October 11, 2015, 07:30:32 AM
Ma ajuta cineva sa deslusesc misterul?
[...]
Deci? Gurile rele (dar nu stiu cat de informate) vorbesc de albirea unor bani europeni. Sa fie intr-adevar lucrare efectuata pe bani europeni?

Probabil ca este vorba de contractul 15/2014 de "Intretinere periodica pe timp de vara 2015-2016 – Straturi rutiere foarte subtiri pentru SDN BISTRITA" atribuit in 09.09.2015 catre VIAROM ([161794] / 16.09.2015), dar NU este cu fonduri europene.

http://www.timponline.ro/de-ce-se-aplica-slam-bituminos-pe-dn-17-parazapezile-remontate-in-pasul-tihuta/

Tratamentele bituminoase pe DN 17 continuă până când întreaga suprafață a drumului va fi acoperită. Dacă vremea nu o va permite, lucrările vor reîncepe în primăvară.

"Am început tratamentele bituminoase pe două sectoare din DN 17, din vârf de la km 112 la 116, la Piatra Fântânele, s-a pus numai primul strat, și de la km 72 la 79, adică de la Livezile. Urmează să punem stratul doi dacă vremea permite, dacă nu, sistem și reluăm la primăvară. Deci slamul bituminos se va pune pe tot drumul, de la Dej și până în Piatra Fântânele. Ce nu se face anul acesta se face de la primăvară, lucrarea este contractată și are rolul de a închide suprafața de rulare. Acolo unde sunt fisuri, crăpături, uniformizează și închide, este rugos, iar aderența e bună", a precizat șeful Secţiei Bistriţa a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj, Alexandru Slavita.

El a menționat că în Pasul Tihuța vor fi puse din nou parazăpezile, sisteme de protecţie pentru a împiedica înzăpezirea DN 17: "Unele s-au mai degradat din cauza vântului foarte puternic. Începând de săptămâna viitoare o să le montăm iar".


Si despre DN17C si DN17D
http://www.timponline.ro/cum-se-va-lucra-pe-dn-17-c-si-d-atacam-pe-mai-multe-fronturi/

"Se scot la licitație tronsoane de circa 20 km ca să se poată ataca pe mai multe fronturi. În această iarnă se vor face licitații și pentru celelalte tronsoane. Sectorul de pe Dealul Dumitrei este unul cu probleme, multe alunecări de teren, teren foarte vălurit, afânat și se va lucra în această iarnă la proiectul tehnic de la 0 la 9, deci tratăm separat. Ne vom strădui să punem și banda a treia, atât la urcare dinspre Bistrița, cât și la urcare dinspre Dumitra. Pe cele două drumuri vor fi lucrări de mare anvergură, cu reciclare in situ, tehnologie modernă. Tot ce este beton de ciment se va uniformiza, se frezează, se colmatează rosturile, se toarnă un strat de mortar asfaltic de 4 cm, se pune un strat antifisură de geosintetic, geogrilă și peste încă două straturi de asfalt. Deci betonul rămâne ca fundație, este foarte bun pentru fundație. Se va elimina acel mers în scară, cum se întâmplă acum", a spus Alexandru Slavita.

adiarc

in Medias , frezarea/reasfaltarea la iesirea spre Sighisoara merge cu viteza melcului( pe o vreme inca buna - soare si 17 grade )....de fapt nu se mai lucra aproape deloc...doar cativa Dorei care curatau niste noroi cu lopata......Doreleeeeeeeeeeee :lol:













sportivi romani de performanta la -statul in lopata , aruncatul privirii sau halbere  :lol:



cam atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radudanutz

Cand te gandesti ca ei au in proportie de aprox 80 % 4 benzi pe drumul ce tranziteaza orasul si isi bat joc de el, e praf drumu, ba parcheaza total aiurea, unii ar da orice sa aiba asa ceva. Cred ca daca si-ar prinde putin si ei mintea nici centura ocolitoare nu le-ar mai trebui....

adiarc

Pt asta ar trebuii un management profesionist.insa asta e practic imposibil , din moment ce mare parte din consilieri locali plus primar si Vice sunt anchetați.........pt ca bani sunt...
de ex , in Iulie , aveau o execuție bugetară ( bani cheltuiți Versus buget propus de cheltuit ) , de ....7%....in timp ce orașe ca Sibiu aveau aproape 50%.....ce sa mai zici....

Ce as face eu , in primul si in primul rând ar fii un viaduct peste CF , la ieșirea spre Sighișoara.....daca prinzi 2 trenuri stai 20 de minute lejer...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ultrasbz

@adrian rosca: am mai ratat niste mici bucati pentru ca mi-am dat seama ulterior ca la fiecare 2GB se oprea filmarea si trebuia sa o repornesc manual, dar nu a fost nicio portiune mai rea decat ce se vede.

Era o zona unde cred ca ar fi fost un pic dificil daca ar fi plouat, dar acum era ok.