News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

bogdannp23

Confirm :)

Filmare de astazi:


voicul

Quote from: nohablaespanol on April 04, 2024, 01:42:25 PMStie cineva daca va fi interzis virajul la stanga pe DNCB spre nord de pe ambele bretele care coboara de pe A1 (atat cea de la Hornbach cat si cea de pe sensul Buc-Pit)?

Si eu sper ca o sa faca asta.
Oricum de cand au deschis bucata de DNCB parca nu se mai aglomereaza A1, adica tot e un progres.

lone_wolf32

Sper ca vor face ceva sub pasaj... canalizarile alea sunt oribile... am o masina mica si cand le-am luat in trecut parca urcam muntii

panzer

Acel viraj la stanga tine traficul pe A1.

Eliminarea virajului la stanga aduce si acel trafic suplimentar in cei 2km dintre giratia Renault si cea noua de la parcare.

Traficul nou trebuie degajat a.i. sa nu se blocheze ambele giratii.
=> spre Dragomiresti este pe 4 benzi si poate asigura degajarea.
=> spre Domnesti insa NU este posibila degajarea. E doar o banda care nu poate prelua 2 benzi care vin pe DNCB si una dinspre A1.

S-ar putea implementa, daca Rizzani ar prioritiza extinderea la 2 benzi pana la Domnesti.

Situatia este similara cu cea de la giratia Mogosoaia: degajarea spre Mogosoaia pe 1 banda nu poate prelua traficul pe 2 benzi venit din Bucuresti.
La fel vedem prin orase unde un "intermitent la dreapta" sau "cedeaza" blocheaza intersectia semaforizata. Lujerului cu Uverturii la iesirea din pasaj se blocheaza din cauza celor care intra pe "cedeaza" pe langa pasaj.

E mai greu de urmarit postul meu dar nu stiu sa exprim mai simplu problema.

nohablaespanol

Din pacate nu prea inteleg.

Toata portiunea dintre giratoriul Renault si giratoriul nou de la parcare este cu 2 benzi pe sens. Daca e vreo problema de fluenta pe DNCB acolo in acest moment, este data tocmai de existenta celor doua viraje la stanga de pe bretelele A1. Viraje care se fac la ghici/negociere, taiand cele doua benzi de pe sensul Dragomiresti > Domnesti de pe DNCB.

Eliminand virajele la stanga vei avea un DNCB pe doua benzi care poate asimila fara probleme traficul de pe cele doua bretele A1. Mai ales ca la intrarea de la Theda Mar ai si banda de accelerare pentru traficul de pe A1. Dupa care la 2km ai un giratoriu nou construit si corect dimensionat pentru a asigura fluenta celor care intorc spre directia Dragomiresti. Giratoriul Renault nu se blocheaza niciodata pe directia Dragomiresti, deci nici acolo nu vad vreun risc.

Singurul punct nevralgic va ramane giratoriul Hornbach. Acolo pe langa o reasfaltare si marcare pentru a spori gradul de confort si fluiditate a traficului, singura solutie reala o vad in denivelare unei directii de trafic. Fie A1>DNCB, fie DNCB > mai departe spre parcurile logistice de pe Comertului. Dar sa vedem cum va arata traficul dupa deschiderea A0 si ce propuneri vor veni la momentul largirii A1 la 3 benzi (cand s-o face si aia...).

bogdannp23

Astazi se circula pe 2 benzi pe sens, in ambele directii, mai putin prin "turbogiratia" fara prioritate.
Mai aveau de bibilit doar in sensul giratoriu.

captiva

^^
Cred ca problema giratoriului de la Hornbach ar putea fi rezolvata prin desființarea lui. Ceva cam ca în imaginea de mai jos, cu eventuale corecții de unghiuri care sa sporească fluiditatea




Powered by API/PUM imgur uploader

Asa s-ar asigura toate direcțiile de pana acum dinspre Pitești (Divertiland, Hornbach, DNCB, întoarcere pe A1 spre București) si Divertiland (Hornbach, DNCB, București). De la Hornbach se poate merge spre DNCB și București (iar spre Divertiland se poate merge pe lângă Lidl), iar dinspre DNCB doar spre București.
Accesul dinspre DNCB spre parcul comercial (și de aici, mai departe, spre Divertiland) s-ar putea face prin asfaltarea (și prelungirea) străzii Mohorului, care ar lega centura de parcul comercial, pe lângă Kaufland și Hornbach.
Avantajul ar fi ca relația A1-DNCB ar avea prioritate, cei care vin de la Divertiland și Hornbach urmând sa cedeze trecerea exact ca până acum, iar cei care vin de pe DNCB și intră pe A1 spre București urmând sa folosească banda dedicata (tot exact ca pana acum)

panzer

@nohablaespanol daca stii DNCB se va repeta situatia dintre cele 2 giratii de la Chiajna - Dragomiresti. Bucata dintre cele 2 giratii se blocheaza din lipsa capacitatii de degajare. Intra masini din toate partile, dar atat spre Chiajna cat si spre Dragomiresti se blocheaza.

Cum suntem in Romania, nimeni nu respecta semnul "nu blocati intersectia" si gata ai ambuteiajul.

Ca remarca la o discutie mai veche: Comuna Berceni: Sambata (ieri) in jurul pranzului, am facut 20 de minute de pe pasajul DNCB pana la iesirea din Berceni. Viteza medie prin comuna 3.9 km/h. Am crezut ca am prins o masina de gunoi sau un autobuz, dar nu: doar traficul normal in care oamenii vor stanga, e blocaj din fata si nu se lasa unii pe altii.

Am ajuns exact unde am prezis: in Bucuresti se circula bine fata de sub-urbii... Mai ales astea intinse in jurul unui DJ, unde s-a construit enorm.

carutasul

nu prea înțeleg de ce dar încă nu sunt gata lucrările la A1, era o mașină de marcaje (nu am văzut ce marca, era pe sensul spre Domnești, cred că la racordul cu restul centurii, am mai văzut niște pavele nepuse dar mi se pare circulabilă, nu știu dacă e anunțată o deschidere oficială, poate în weekend ca să restructureze traficul?

Puffyk 1

De aceea nu am mai postat niciun update.... mi se pare că lucrează cu 3 oameni în două schimburi.... așa o lungesc de mult....

bogdannp23

Din pacate nu se mai intampla aproape nimic pe acest santier, sunt in acelasi stadiu ca saptamana trecuta. 

Filmare de astazi:


carutasul

azi am văzut că au montat panourile de semnalizare, dar traficul e tot ca și până acum.
Din ce am văzut (oarecum normal) se face coadă la intrarea de pe două sensuri pe unul către Bragadiru, să sperăm că nu va bloca banda de întoarcere; cu o separare corespunzătoare poate că nu.

carutasul

azi puneau și "ochii de pisică" și au restricționat traficul la loc pe o bandă spre Otopeni... Credeam că e gata dar văd că mereu mai apare câte un mic amănunt :)

GIV

am zis sa mi incerc si eu norocul dar nu am obtinut mare lucru...



AdrianB1

In ultimele 2 saptamani mergand dinspre A1 spre Domnesti am dat de coada care bloca complet giratoriul; se statea pe loc pe perioade scurte inainte de giratoriu. Nu am pus filmarile pe YT, nu sunt atat de importante. Coada era cauzata doar de ingustarea de la 2 benzi la 1 banda din scurt, in doar ~50 de metri, acolo se mergea cu mai putin de 30 km/h si se fluidiza complet abia pe la curba de la unitatea militara, ~ 700 de metri mai incolo. Fara o largire pe inca 500m dupa giratoriu sunt sanse mari sa fie blocat des, mai ales dupa ce se blocheaza virajul la stanga dinspre A1 si devine obligatorie intoarcerea in giratoriu.