DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Eu stiam ca la constructia de diguri este interzisa bascularea materialului gramada, trebuie asternut. La umpluturi de ramblee ar trebui sa fie la fel.

bUzZ1-


din ce am vazut la stiri nu prea este de reglat doar din asfalt, deja foreaza si introduc piloni metalici la baza rampei pentru a stabiliza...

Ionut

Acum azi la 16:00 sunt iar în direct pe B1 TV. Cred că incepem cu podul de la Brăila.

nitz

Quote from: survola on March 12, 2024, 09:22:56 AMÎntrebare pentru cei care au fost recent pe acolo. Cât adevăr este în această problemă?

Podul de la Brăila se pare că este urmărit de ghinion. Mai nou, au apărut tasări la rampa de urcare pe pod de pe malul brăilean, viaduct care face legătura cu blocurile de ancoraj, tasări care sunt în acest moment mai mari de 10 cm conform declarațiilor reprezentanților CNAIR.
Sursa

Am trecut podul pe 9 si 10 martie in ambele sensuri, dar nu am simtit vreo tasare la urcare / coborare de pe pod.
E adevarat ca am intors in giratoriul de sub pod, poate pe sensul principal spre Dx6/centura se simte ceva.

Whyse1

"Pod Dunare Braila - Traversare pe bicicleta (06.04.2024)" by Dj John

"Călătorie cu peripeții pe podul Brăila - Tulcea. Un șofer merge pe contrasens!" by ZIUA de Constanta

rizelgeorgel

Salut! Știe cineva de ce nu se deschide încă varianta scurtă Brăila - Tulcea?

Ionut

E varianta lungă aia spre Jijila/Tulcea.
Nu se deschide pentru că WeBuild e la cuțite cu CNAIR.
Probabil vor deschide la limita termenului contractual, parcă septembrie.

rezin

Greu de lucrat cu firme,sau oameni, care pretind că tot timpul au adevărul de partea lor, când trăim într-o lume a imperfecțiunilor!

rizelgeorgel

Peste o luna trebuie sa fac un drum Buzau - Tulcea. Observ ca si podul peste calea ferata de la Braila este tot inchis, desi este gata. Ce e cu oamenii astia?

Feri


Cetatean

La Braila cred ca e si multa gargara si o sa se impace culmea inainte de ceva runda de alegeri.
Pe partea ailalta,beneficiarul nu stie sa fie "polite" iar antreprenorii de multe ori sunt cu gura prea mare. Consultanta care ar trebui sa impace cele doua tabere...stim cum e!

Feri

Quote"Golden Gate de România" are din nou probleme. Pe podul de la Brăila se face a treia asfaltare în doar nouă luni de la inaugurare

Pe sensul Tulcea - Brăila se circulă pe singură bandă, deoarece banda 1 este complet închisă, acolo făcându-se reparații.

Este a treia intervenție de acest fel din ultimele nouă luni, de la inaugurare.
La sfîrșitul lunii octombrie 2023, șoferii au reclamat că asfaltul era denivelat și că pe alocuri apăruseră crăpături, asta după ce în urmă cu o lună, prima bandă de circulație pe sensul spre Brăila fusese închisă tot din cauza unor fisuri în asfalt. La kilometrul cinci al podului suspendat peste Dunăre, pe sensul de mers spre Brăila, apăruse o gaură atât de adâncă în asfalt, încât, dacă introduceai mâna, puteai atinge tablierul.

Podul a costat 500 de milioane de euro și este cea mai mare lucrare de infrastructură din România de după Revoluție. Are o garanție de 10 ani, timp în care orice reparație este făcută de constructor.

Grindeanu: Există neconformităţi pe care cei care au realizat această lucrare trebuie să le îndrepte. Altfel, nu vom face recepţia
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu afirmă că cei de la CNAIR au terminat evaluarea lucrărilor de la podul peste Dunăre de la Brăila şi că există neconformităţi pe care cei care au realizat această lucrare trebuie să le îndrepte, iar până când nu sunt înlăturate, nu vor face recepţia.

El a mai spus că în acest moment e un soi de semişantaj, în care li se transmite că nu vor da în circulaţie partea de pe Jijila, de pe malul tulcean al Dunării, până nu se recepţionează podul.

"Colegii mei de la CNAIR, în urmă cu o săptămână au terminat evaluarea lucrărilor de la pod. Există neconformităţi pe care cei care au realizat această lucrare trebuie să le îndrepte (..) după care vom trece recepţia acestei lucrări. Până când aceste neconformităţi nu sunt înlăturate şi lucrările în aceste zile sunt pe înlăturarea acestor neconformităţi, noi nu vom face recepţia. Punct", a declarat Sorin Grindeanu.

Ministrul a arătat că a transmis acest lucru nu doar conducerii locale a acestei multinaţionale, ci şi conducerii centrale de la Roma, arătând că acesta este parcursul normal.

"Nu vreau să intru într-un soi de şantaj. (...) A fost terminată partea de pe Jijila, de pe malul tulcean al Dunării. În acest moment e un soi de semişantaj în care, domnule, nu vă dăm în circulaţie până nu ne recepţionaţi şi podul", a spus Grindeanu, precizând că colegii lui nu pot recepţiona o lucrare atât timp cât există bucăţi neconforme.

"Înţeleg că au început să îndepărteze aceste neconformităţi", a mai arătat ministrul Transporturilor.

Digi24