[B] Pasajul Apărătorii Patriei

Started by danutzu_1069, October 30, 2023, 10:59:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Este doar o randare... sa ia ochii...
Cealalta parcare este.... cu abonamente nominale.... Deci sursa sigura de venit.... nu cred ca o ... fac sa dispara...
Poate micsorata.... Pe partea aia este destul loc pentru pasaj si bretelele laterale....

survola

^^^ Din ce țin minte, este același constructor ca la pasajul Europa Unită, cel care se află acum în faza de recepție finală.

lucian

Două noi pasaje în Sectorul 4: unul suprateran, peste Șoseaua Berceni și unul subteran, sub Șoseaua Olteniței. Cam cum arată planurile de infrastructură ale lui Băluță

Două noi pasaje rutiere ar urma să se construiască în Sectorul 4: unul suprateran, peste Șoseaua Berceni și unul subteran, sub Șoseaua Olteniței.
Între timp, bucureștenii din S4 așteaptă să fie dat în trafic Pasajul Europa Unită. Acesta ar urma să fie deschis la sfârșitul lunii noiembrie, potrivit unui anunț făcut de primarul Daniel Băluță.

Două noi pasaje în Sectorul 4: unul suprateran, peste Șoseaua Berceni și unul subteran, sub Șoseaua Olteniței
La începutul lunii noiembrie, într-un comunicat, PS4 a anunțat că au fost făcute testele de rezistență de la Pasajul Europa Unită, construit la intersecția dintre Bulevardul Alexandru Obregia, Bulevardul Metalurgiei și Șoseaua Turnu Măgurele.



https://b365.ro/doua-noi-pasaje-in-sectorul-4-unul-suprateran-peste-soseaua-berceni-si-unul-subteran-sub-soseaua-oltenitei-cam-cum-arata-planurile-de-infrastructura-ale-lui-baluta-518271/?fbclid=IwAR2Xe4HPAb6fXzFykySiV0smfFko2CUhvLtXoRl5ME2xmzVFe0jNebKOP1k

mihai25

Acest spatiu verde impreuna cu copacii (plantati in 2009 care acum au coroana si schimba peisajul din primavara pana in toamna) din intersectia Aparatorii Patriei vor fi decimati de acest pasaj. Va ramane zero spatiu verde in aceasta intersectie si asa lipsita de verdeata. O sa avem un platou mare si negru.
Din pacate vor ramane doar imaginile din google maps.

danutzu_1069

#19
Eu tot sper sa ii mute undeva, in parcul Arghezii de exemplu, ca s-asa aia care sunt acolo.... sunt bebelusi...

In alta ordine de idei, ca lucrari, deocamdata se ocupa cu relocare de utilitati si pregatire pentru deviere... partial, prin fosta parcare publuca si parcarea privata a facultatii..

Ca relocare de utilitati, au ceva conducte magistrale ale radet, care asteapta.... primavara. Cred ca aici avem un nod de magistrale, intre Berceni, Turnu Magurele si Iriceanu

sarbu

#20
"Așa va arătă noul pasaj rutier de la Apărătorii Patriei, la care lucrăm deja!

Noul obiectiv va veni în completarea pasajului Europa Unită pentru a fluidiza traficul rutier pe inelul median de circulație al Capitalei."

https://www.facebook.com/share/p/UoW76SFUrZUqTKb4/


https://imgur.com/kq90fli
https://imgur.com/Uq8UQIO

nenea_hartia

^ Pod hobanat :lol:. Astfel de construcții ar trebui să fie cât mai discrete în zonele rezidențiale, nu să sufoce intersecțiile și să obtureze vederea.

naivu

Nu pot să nu mă întreb dacă chiar erau necesare pasajele de la bdul Metalurgiei (EuropaUnită) și de la Apărătorii Patriei?! Recunosc, le folosesc ca pieton, nu ca șofer, dar chiar atât de dificile erau intersecțiile și atât de mult s-a fluidizat/se va fluidiza circulația ca să justifice investiția, terenul ocupat și deranjul cu șantierul?! Cât de indicat e să faci culoar de tranzit rapid prin zone rezidențiale?!

Alexander

Este destul de util pentru soferi. Problema e ca acum se va muta dopul la Oltenitei si la Constantin Brancoveanu. Momentan cel mai rau pare sa fie la Brancoveanu, probabil pentru ca e si prima intersectie dupa  noul pasaj (europaunita)

survola

Urmează la Olteniței un pasaj subteran, către Iuliu Hațieganu.

dr4qul4

Daca vrem sa scoatem traficul din centru, avem nevoie sa-l dirijam pe inelele de circulatie: principal si median. Care pentru a fi atractive, trebuie sa fie denivelate (aproape) complet. Adica sa nu permita nicaieri virajul la stanga atat pentru intrare, cat si pentru iesire si nici sa fie traversat de alte strazi.
La Paris avem Perifericul, la Barcelona Ronda Litoral.
Cat de rau ar fi ca de la Luica la Pipera sa nu mergi prin centru, ci prin Salajan/Pantelimon/Colentina. cu 40 km/h, dar fara semafoare?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

BIGRED1984

#26
N-ar fi rau dar ...sunt multe gauri si scumpe de rezolvat : suspendata lui Oprescu, Delfinului, Ferentari-Rahova ... Razoare, Eroii revolutiei, Sudului  ... (intersectiile neprecizate costa si ele dar sa zicem ca sunt mai usor de trecut)
Mai repede o sa ia primaria DNCB-ul si macar acolo sa nu mai existe conflicte de trafic.

dr4qul4

DNCB-ul e departe rau de centru. In unele locuri este departe rau si de oras. Inelul median este mult mai interesant
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

@naivu

pe vremuri stateam chiar si 10 minute ca sa traversez intersectia Obregia-Turnu Magurele dinspre Luica spre Oltenitei.
Acum merg ca vantul... dupa ce trec de intersectia cu Ctin.Brancoveanu  ;)

Inainte faceam 40 de minute de pe Giurgiului pana in Ozana. Acum 20, poate 25 in vinerile aglomerate....

Da, fiecare pasaj "merita". Mii de oameni/masini care castiga 5 minute colo, 5 minute dincolo...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valentin

"Merita" mai putin cand mii de oameni/masini castiga 5 minute ici-colo, da' mii, zeci de mii de calatori pierd 5-10min din cauza proiectarii proaste care obliga viitoare dezvoltari in domeniul transportului public la statii inainte/dupa pasaj pentru ca "unii" au schimbat solutia la sfarsit de Decembrie si, implicit FAULTEAZA inclusiv sutele de masini care castiga AZI 5 minute, da poate in 5 ani vor ajunge la concluzia ca au pierdut si cele 5 minute + alte 5 minute din cauza ca oamenii vor fi obligati sa piarda zilnic 5-10min. pentru transbordarea intre 2 linii de transport public sau din cauza dezvoltariilor din zona...