News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 19 Guests are viewing this topic.

oneLess

#9270
Se aude și că se bagă 17 grade Celsius în zonă prin început de februarie chiar. Poate o abuza și UMB de ele ...

3^ Colegu' cu garanția: Respect pentru vechime, dar zău ...

GIV


archaeus

Se lucreaza timid la structuri, undeva la nord de Aeroportul Craiova.
I-am prins la masa acum cateva minute 😁



(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Xmas

Lucreaza si la intersectie cu centura Craiova, au turnat si decofrat stalpii din centrul giratoriului + sapaturi - posibil largirea giratorului, ca sa faca loc stalpilor. Nu am reusit sa opresc sa fac poze.

amedeog1

Stiti cumva,UMB-ul a revenit la lucru pe T4? :rolleyes:


gruia88

Avand in vedere ca sunt deja supratraversari la ambele drumuri , arzi 2 giratorii pe DN65 si DJ659 cu benzile de intrare iesire aferente si gata s-a rezolvat.

Deci gata studiul sa dea drumu la licitatie  :lol: .



oneLess

^^ Licitația cu cele 2 noduri e SF simplu fără PT, deci nu e grabă !

satanistu

^^

Asa e la moda, fiecare autostrada/DX are cate un lot blestemat.

DX12 are T1.
A1 are Margina-Holdea.
A7 are Lotul 3 intre Ploiesti-Buzau.
A3 are mai multe  :lol:  :lol:

Sorinus

Sa nu ne ... prea mult. Cam nimeni nu face iarna mai mult de 3% pe luna, iar astia s-au apucat efectiv prin Ianuarie cred. Pana au facut organizarea de santier, pana au angajat extra oameni, etc.

Sa fim seriosi, din Aprilie o sa vedem exact ce hram poarta. Pana atunci, daca lucreaza cat de cat la structuri, me happy.

satanistu

Care iarna boss? ca sunt 19 grade

Ce zici tu se aplica atunci cand nu aveam saptamani cu mai mult de -5 grade.

O fi frig da nu-l vad eu...

gruia88

Well... au inceput in 16 Octombrie (see below) marea vizita .


,,Pe șantierul Tronsonului 1 al Drumului Expres 12 Craiova – Pitești, au reînceput de astăzi (luni, 16 octombrie n.r.) lucrările pentru finalizarea construcției acestui ultim sector de drum pe care nu se lucra, la 10 luni după rezilierea contractului cu antreprenorul inițial.
Nu sunt adeptul rezilierilor decât atunci când este foarte clar că este vina antreprenorului, reziliere care să ducă la scoaterea definitivă a acestuia de pe piața românească, astfel încât să nu mai obțină alte contracte și să nu mai blocheze alte șantiere. Au fost executate toate garanțiile aflate la dispoziția CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere n.r.), iar prejudiciul, penalitățile și dobânzile calculate se ridică la 752 milioane lei, aplicate societății cu care am reziliat contractul, iar faptul că am reușit în 10 luni să reluăm lucrările, este un avertisment pentru alți antreprenori care încă au metehne să tragă de timp și să întârzie", a declarat Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

oneLess

#9283
UMB bagă 3 ture pe A7, pe centura Timișoara, aici nimic și nu e de criticat. Oamenii ăștia pe T1 chiar muncesc!

gruia88

Fac incalzirea pentru T4 acolo , cand ajung la noi vin gata incalziti , motoarele calde la masini tot ce vrei :) .

Bine ei se laudau ca termina in Iunie centura Timisoara si probabil mai baga forte la T4 atunci :) .

Dar cine mai stie ... presupunem si noi sa ne dea bine la calcule .