News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

GAC

se vrea deschidere in decembrie, dar e si in functie de vreme. la jitaru e un black gap si intre terasament si ultimul strat de asfalt sunt niste timpi tehnologici precum si niste conditii de temp si umiditate ce trebuie respectate, basca ca terasamentul e umed de la ploile din noiembrie si exista riscul sa se lase, pe masura ce apa din terasament migreaza in panza freatica... deci daca e sa facem by the book, cel mai devreme s-ar putea prin februarie-martie, dar in romania trebuie sa ne bucuram ca nu asfalteaza pe ploaie, ca pizza pe A10.

gruia88

Eu inca sper sa se deschida in decembrie cu riscul unei trambuline mai mari sau mai mici la Jitaru .Se poate remedia la vara daca este cazul pe garantie si devia circulatia pe cate 1 sens .

Sunt 31 de km care depind de aceasta lucrare intarziata , nu cred ca este nici prima nici ultima lucrare care nu respecta acesti timpi .

Da ne-am invatat sa acceptam uneori compromisuri , dar cel putin eu vad ca  "return of investment" pentru graba asta este mai mare decat riscul unei viitoare remedieri .

Foamea de Km de Drum de mare viteza este mare si cred ca de asta acceptam si intelegem aceste compromisuri .

hefaistos

Și parapetii centrali lipsa pe mai mulți km?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ramsil

La parapeti lucrează în orice condiții meteo.

amedeog1

#8854
Decat o deschidere cu probleme,pentru a da bine cu iz electoral rosu,prefer in primavara cu toate elwmentele de siguranta implementate.Nu dati cu pietre,3-4 luni in 2024 nu este un capat de tara.

naivu

^Ma frustreaza, pt ca-mi e clar, din experienta de pana acum, ca daca le lipsesc 1-2 saptamani ca sa termine in Decembrie, inaugurarea din "primavara" va fi in cel mai bun caz in iunie! (adica e vorba de 5-6 luni nu de 3-4 luni)

horatiu.cosma

Să nu exagerăm. In 2021 CraPi2.1 a încheiat anul fără jumătate de tablier pe podul peste Olteț și s-a deschis în aprilie. Daca lipsesc 2 săptămâni în decembrie pe vreme urâtă, sunt aceleași 2 săptămâni și în ianuarie. Dacă lipseste mai mult (adică umpluturi, asfalt și alte chestiuni care necesita vreme buna), atunci da, abia de prin martie reîncepe numărătoarea inversă oprită în decembrie.

pasadia

Dar pe de alta parte, sincer sa fiu, nu imi pare ca impactul unei eventuale deschideri grabite va fi atat de mare - da, cand era vorba de o deschidere ce permite sa scapi de strabaterea Slatinei sau a Balsului - atunci e un impact semnificativ. Dar aici vorbim in mare de cateva sate, usor de strabatut. Pentru marea majoritate a soferilor impactul va fi in cateva minute (putine). Da, e un impact major pentru viata acelor sateni si pentru siguranta pe acel tronson de DN65, dar pentru 90% dintre soferi (cei care nu vor fi implicati in eventuale incidente) impactul e redus.

Radudbr

Orice deschidere de drum cu o banda in plus are un impact major fata de un drum doar cu o banda pe sens. E vorba de confortul la condus, de timpul de parcurgere, de stres redus fata de pietoni pe sosele, biciclete, animale (din satele strabatute de DN-uri). Parerea mea. Dincolo de toate astea, cel mai mult in acest caz are de castigat constructorul ca isi poate muta efectivele pe alt santier.

Ramsil


Exact ce spuneam cu câteva zile în urma ca vor mai fi zile cu temperaturi de peste 10 grade.
Sâmbăta când vor lucra din nou vor fi 14 15 grade perfect pentru a turna asfalt unde mai e cazul.
Dacă aveau parte de vreme buna zilele trecute cred ca aveau toate șansele ca la Jitaru sa asfalteze sâmbăta aceasta.




Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Poate reușesc anul asta ar fi tare frumos după ce au deschis azi bucățica de A0. Din ultimele filmări nu părea ca mai e de asfaltat in prea multe locuri.

TALICA

Domnilor, stie cineva unde trebuie sa ma adresez pt a avea un raspuns si ulterior sa fie respectat un drum de servitute care partial a fost expropiat pentru realizare giratoriului pt breteaua de legatura Albota-Podul Brosteni?

Ma gandesc ca proiectarea nu va tine cont de aceste amanunte si as dori sa trimit o notificare proiectantului. Sau cui sa ma adresez?


AdrianRO

 Da, la un avocat care sa va cunoasca speta cap coada si sa va dea cea mai buna solutie.

Nu mai incercati sa rezolvati probleme legale complicate cu reply uri de 2 randuri pe forumuri..

oneLess

@alexd4u2 are de prezentat niște imagini calde de azi de la nodul DEx12.4 cu A1.

Probabil la anul va fi populară zona, cred că e mai ușor de accesat!

Mulțumiiim @alexd4u2 aka ADonde Next !

Tony7Y

#8864
Doar ce am făcut un drum București - Craiova și am câteva observații, toate negative, la adresa UMB.

Ce au făcut la devierea de la Colonesti, eu nu am văzut niciodată pe un drum public atât de aglomerat.
Deviererea aceea e praf și un pericol incredibil pentru trafic.
Asfaltul, deși parcă era proaspăt turnat, are cratere și denivelări foarte mari.
Balizele și parapeții de plastic sunt puși haotic. N-au fost în stare să pună niște parapeți drepti. După două sticle de whisky, eu puteam să îi pun mai în linie dreaptă ca cine a lucrat acolo. Foarte multe balize erau doborâte probabil de vânt și erau pe carosabilul și așa foarte îngust din cauza craterelor din asfalt.
Am trecut cam pe la 1 în zonă și pentru mine a fost ca la circ. Să fac slalom printre balizele doborâte de vânt, încercând să evit craterele, să merg în zigzag în forma în care erau puși parapeții de plastic și să evit un tir care mergea pe contrasens, tot din cauza craterelor.
O bătaie de joc ce a făcut UMB acolo, după prostia de a deschide pasajul fără parapeți.
Atât la intrarea în deviere, cât și la ieșire, nu existau semne rutiere care să-ți indice pe unde să mergi. Puteam la fel de bine să intru pe contrasens.

Hopul de la podul de peste Olt e considerabil mai mare față de când am trecut ultima oară. Mai departe pe sensul spre Craiova, nu știu să indic zona exactă, dar după podurile de la calea ferată, sunt foarte multe crapaturi acoperite cu smoală. Și nu sunt doar crăpături. Acolo asfaltul s-a denivelat foarte rău iar pe anumite porțiuni mașina o lua numai în stânga și în dreapta la 110 km/h.

Și noi acum ne rugăm ca aceeași firmă să forțeze finalizarea podului de la Jitaru, deși știm că e imposibil să treacă prin toate etapele necesare