News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

paullie

@mariusbalasa cu multe pagini in urma aceeasi intrebare am pus-o si eu. Pe urma am studiat harta, cam ce ai pus si tu mai sus. Sincer nu merge ce zici tu. Asa cum si la Slatina avem o oarecare cocoasa dar cine nu stie relieful de acolo, de la Slatina cade in patima comentariilor "anticocoasa"
Ca Focsani, chiar Gilau si altele sunt inutile da de acord. Dar unde se justifica macar 50-60% nu mai are rost sa reincalzim ciorbe sleite.

pasadia

Imi pare rau sa o spun, dar cocoasa reala si greu justificabila este cea de la Boita, pe traseul A13, Sibiu - Fagaras. Apoi, evident, cea de la Focsani si cea de la Gilau (unde putea fi evitata cu costurile aferente unui tunel).

Aici, la Bradu, parerea mea e ca de fapt e gresit aplicat conceptul. Caci coasa, daca putem sa o numim asa, este generata de faptul ca traseul este dus prea spre nord. Mult mai firesc (drept) ar fi fost un traseu ce ar fi plecat din capatul lotului 3/4 pe la sud de Costesti direct spre est, spre Gaesti. Iar in acest mod nu ai mai fi generat un ocol spre Pitesti pentru traficul majoritar Bucuresti - Craiova.
Dac amai adug faptul ca oricum exista separat planurile pentru:
- drum de legatura DX12 - A1, Pitesti - Vest
- drum expres Slatina - Ramnicu Valcea - Tigveni (A1)

atunci cred ca este evident ca nu era necesar ocolul spre Pitesti nici macar pentru traficul Craiova - Sibiu.

DAR, una peste alta, acum e prea tarziu pentru aceste discutii. Il inteleg pe mai noul nostru coleg de forum ca e plin de convingeri si de propuneri acum, cand abia a descoperit forumul de 2 luni de zile. Astept sa mai treaca cativa ani de experienta peste el, poate intelege apoi sa aprecieze altfel pe colegii sai de forum.


paullie

@pasadia de cele mai multe ori mu facem cel mai scurt traseu intre A si B. Cum ar fi fost ca A1 sa ramâna la mininata idee cu traseu pe Valea Muresului, iar Timisoara sa râmana in mijlocul pustietatii.

Morosanu

Pai cam cum fac ungurii (M25, M30, M35, M60...), sau chiar si prin Italia cu autostrazi de legatura...
Politica distruge tot ce atinge.

oneLess

#8210
Din DN65. La Negreni se circulă azi pe devierea asfaltată și marcată cu galben. Mișunau utilaje care zgâriau și cărau pământ. La Colonești se lucra la placa de racordare dinspre Pitești.Spre Craiova mai au de pus vreo jumătate de metru de terasament, acolo fac rampa mai scurtă și mai abruptă sau o să lungească devierea .

archaeus

^
Am trecut eu duminica si se circula de atunci pe deviere.

miahi

^^ La Colonesti, cred ca e o problema si la proiectul actual, rampa spre Slatina nu cred ca are cum sa ramana asa de scurta, plus daca o lungesc blocheaza drumul comunal ... Chiar sunt curios cum va arata in final in zona. 

jalemare

Deci vom avea descarcare provizorie la Colonesti:

Verificări acum pe șantierele tronsoanelor 4 și 3 ale Drumului Expres #Craiova-#Pitești.
Deși este o sărbătoare ortodoxă importantă (#Sf. Ilie), managementul este prezent în șantier pentru asigurarea permanenței și gestionarea activitătilor curente.
Am discutat cu reprezentanții #UMB despre stadiul lucrărilor și am precizat că luăm toate măsurile care țin de #CNAIR pentru finalizarea defrișărilor pe coridorul tronsonului 4, astfel încât lucrările să nu sufere întarzieri.
Pentru modificările proiectului în timpul execuției am depus deja documentația si suntem foarte aproape de obținerea Deciziei etapei de încadrare.
Aceste modificări au fost necesare pentru asigurarea unui traseu optim.
Una din problemele care îngreunează lucrările în această perioadă sunt ploile frecvente.
De aceea am solicitat constructorului ca în perioadele în care vremea permite, să mențină un ritm accelerat al lucrărilor.
Tronsonul 4 (#Colonești-#Oarja-#Pitești), în lungime de 31,82 km trebuie finalizat și dat în circulație anul viitor. La ora actuală stadiul fizic al lucrărilor se apropie de 25%.
Pe tronsonul 3 (#ValeaMare-#Colonești), în lungime de 31,75 km lucrările avansează într-un ritm bun și au depășit deja 70%.
Constructorul face toate demersurile necesare pentru deschiderea circulației până la sfârșitul anul acesta (înainte de termenul contractual).
Tronsonul va avea asigurată o descărcare provizorie în #DN65 la Colonești, pentru ca  majoritatea acestuia să fie folosită.

Cristian Pistol - Facebook

horatiu.cosma

O mare dovadă de competență și profesionalism să organizezi o vizită a DG CNAIR și secretarul de stat responsabil de rutier pe un șantier fix în ziua în care nu se lucrează  :lol: . Pe vremea lui Cuc și a lui Ștefan Ioniță mai erau astfel de genialități  :D . De fapt e logic, organizatorul principal era și atunci, e și acum (Șerbănescu).

danutzu_1069

Ete na, i-a făcut pe aia din management sa vin ala munca într-o zi de sărbătoare religioasa....
Sadism!

oneLess

Șî Jitaru! Șî Ceaușești! Șî Oarja!

archaeus

@horatiu.cosma pai vizita nu a fost pt umb, a fost sa il vedem noi pe Pistol ca se face ca lucreaza si in zi de sarbatoare, practic se sacrifica pt noi, pulimea.  :headbash:

Skynick

Genial. Au pus o vizita fara sa se prinda ca va lipsi constructorul si au intors-o din pix ca ne pasa asa de mult de voi incat l-am mobilizat pe constructor in zi de sarbatoare, atat de mult ne dorim sa gasim solutii.

p_mrs