News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

oneLess


mariusbalasa





Powered by API/PUM imgur uploader

Mda ... deci se construiesc cocoase in veselie si la greu... pentru ca 400 de metri de couloar disponibili intre pilonii acestor linii nu sint suficienti. A trece de 2 ori pe sub aceste linii (adica 4x4 stilpi) aici este o problema, dar in alta parte nu...
Aceiasi proiectanti de 2 lei si aceiasi functionari.

hvm

@mariusbalasa eu nu cred ca acei proiectanti au vazut cum sunt asezati stalpii. Eu cred ca s-au uitat pe harta si i-au vazut mult mai desi.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

shem

^^ Curentul electric circula cu 300000 km/s  :D  Ce mai conteaza o cocoasa pentru rachetele din trafic  :lol:

pasadia

Nu stiu ce culoar disponibil vedeti voi acolo, dar sunt absolut convins ca el nu exista in mod real. Din doua motive:

- curbele pe care ar fi trebuit sa le aiba DX-ul nu ar fi permis razele necesare vitezei dorite
- oricum firele ar fi trebuit inaltate pentru a asigura gabaritul de trecere necesar sub ele

Deci in orice ecuatie am fi vorbit despre relocarea unor stalpi si inlocuirea lor cu unii mai inalti, deci inchideri de LEA, expropieri suplimentare plus timpul necesar in plus doar pentru partea de proiectare si finalizare a relocarii LEA.

oneLess

M-aș mira să nu fie și gaze prin zona aia! Că tot e hub regional!

IonutP

Avem vreo veste in legătura cu Lotul 1?

a.l.x


mariusbalasa

@pasadia  Deci in orice ecuatie am fi sintem vai de mama noastra.
Si eu sint absolut convins ca anumite persoane vor continua sa justifice incompetenta si lipsa de a fi satisfacut de un lucru bine facut.
Cocoase in veselie si la greu... pentru ca ne satisfacem cu mediocritatea si incompetenta unora.
Chiar ma interpeleaza faptul ca in cazul acesta precis tu sustii ca:,,curbele pe care ar fi trebuit sa le aiba DX-ul nu ar fi permis razele necesare vitezei dorite''.
Dar oricum discutia este lipsita de sens asa ca o las balta. ;)

ovicor

Venind dinspre vest, ar fi trebuit atunci sa se departeze de DN mai devreme, deci un traseu mai spre sud, "indulcind" astfel "cocoasa".

mariusbalasa

ceva de genul ... fara cocoasa?




Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess

^ Păcat că nu ai participat și tu la concursul pentru echipa de management la CNIR ! Ce vrei să demonstrezi ? Că unii e proști sau scuze , imbéciles ? Da așa e. Mulți e proști. Acum ar trebui să reziliem un contract pe idei meteorice și să mai așteptăm încă 10 ani pentru o scurtătură cu 2 km de drum ? Ai idee din ce an s-a discutat de DEx12 ? Din 2013! Fix ce faci tu acum! Discuți tâmpenii și proști e noi că citim ce scrii tu sau mă rog lire tu! Eu vreau să merg pe DEx12 cap coadă și pe toate cocoașele ce se pot inventa! Să merg!

dr4qul4

Nu sunt adeptul cocoaselor inutile.
Dar aici nu poate fi vorba. La fel am crezut si eu initial, doar ca m-am uitat pe StreetView.
Nu este camp ca la Focsani si ocolul este de doar 2km (fata de 5).
Ideal ar fi fost sa se faca mai drept, dar relocarile a 30+ stalpi de LEA (in plus) nu ar fi fost atat de simple. Liniile alea au distante de siguranta si pe langa increngatura de la suprafata, mai avem si una subterana (ex combinat petrochimic, actual depozit de combustibili).
Si cred ca au vrut sa ocoleasca deversorul de ape uzate...cine stie ce avize de mediu erau necesare..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mariusbalasa

@oneLess
De la ,,Nu inteleg ce i-a impiedicat aici sa proiecteze un drum fara cocoasa?'' s-a ajuns la noi vrem cocoase...

Scuze! Te-am jignit cu ceva?
 

oneLess

^ Sigur nu! Dar de ce să re-discutăm chestii care sigur nu vor avea o finalitate. Mută cineva stâlpii ăia? Pe banii cui ? Și poate nu au fost chiar atât de tâmpiți proiectanții dar nu ne dau explicații. Au ales costul mai mic clar. Hai să ne plimbăm pe acolo și nu pe hartă, cu mașinile. Și pe Craiova-Calafat, Craiova-Alexandria, Calafat-Șimian, vise până acum. Uite, Ploiești-Brașov au făcut un pas înainte! Apar pe hartă ...