DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.


danutzu_1069

@mariusbalasa, se pot folosi in alta parte doar daca vor fi piloni de aceiasi sectiune... altfel ... nu merge.

Altfel, sunt parti componente care se recupereaza de catre IHI, in special sistemul cu role pentru "teleferic", si desigur toate troliile, cablurile de sustinere si tractiune. Se pot refolosi, daca in urma unei inspectii nu sunt deteriorate.

Fierul ca fier, dar suruburile si piulitele... care sunt mii... ei bine, astea NU se refolosesc, mai ales daca sunt de grupa speciala 10.9 sau mai sus... Merg direct le fier vechi..

Telvanni

Ma uitam la oamenii aia cocotati pe acolo, astia da barbati mai nene, iti trebuie ceva curaj sa faci asta.

Nelu63

Referitor la nume ar fi frumos si simplu numele "Podul BRAILA",aceasta-i parerea mea.

Whyse1

EDIT: As putea si eu sa aflu de ce mi-a fost stearsa postarea legata de desemnarea unui nume podului? Mai exact care regula a forumului am incalcat-o? E fantastic cand te trezesti cu postari lipsa fara vreo explicatie.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02GdcUEKwWshAMzunjcHpkPSnzWaTw3bp2196hhXnXKBdWUcULwzRJS1QXuHDLrCnNl
Quote𝗦-𝗮𝘂 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮/𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 - 𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮

La Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea, s-au finalizat testele de încercare a suprastructurii, ultimul fiind 𝘁𝗲𝘀𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝗮, care s-a realizat prin intermediul deplasării unor camioane încărcate pe pod, ce au rulat cu o viteză constantă de aproximativ 80 km/h, trecând peste obstacole preamplasate.

În ultimele zile, a continuat efectuarea 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗼𝗿 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗲, necesare pentru verificarea eficienției statice pentru forța tăietoare, momentul încovoietor pentru tablierul metalic și forța de tensiune din tiranți.

Aceste teste statice s-au realizat pe blocurile de ancoraj și turnuri, prin poziționarea a câte 18-19 camioane încărcate cu 40 tone fiecare.

Cum spuneam, acesta este cel mai complex și avansat proiect de testare a unui pod, având în vedere că se folosesc și 2 sisteme de măsurare și observare a evoluției podului în faza de încărcare: un sistem topografic de înaltă precizie și sistemul format din cei 50 senzori montați permanent pe pod, în puncte sensibile.

Cateva din poze:













Powered by API/PUM imgur uploader


danutzu_1069

Cred ca ati vazut "tomberonul" pentru fer vechi....
Merge la reciclare...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Se pare ca avem un dronar nou care iubeste podul asta, NICK NICUSOR...


Pana la urma ce sunt cele doua cladiri/incaperi de langa blocul de ancoraj?...
Si ce este canalul ala (01.00-01.30) la care betoneaza acum?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

@Raducu Popa,
ca de obicei, o filmare de exceptie (si de manual).

Ce tare este faza cu tarodul...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

"Pod peste Dunăre+Centură Brăila, 18.06.2023, #infrastructura" by SPIRI DRONE

mirceaeliade

@Raducu Popa  Trebuie sa ai un adevarat dar in ale filmarii, sa faci o banala strangere de saiba indeajuns de interesanta sa vrea vizionatorul sa vada clipul pana la capat!


silviu74

Incredibil  :)
Cum și cu ce sunt făcute fimările de tip "first-person shot"?

Spune-ne și povesetea din spate. Cine este cel care poară camera și cum ai reușit să-l convingi?