News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 20 Guests are viewing this topic.

mdragos

Daca sunt 2 ofertanti pe DEx12 - T1 si este FDIC Rosu. Cam cat credeti ca ii ia CNAIR sa desemneze castigator?
2 saptamani/ofertant => 1 luna ? Sau "clasicul" 6 luni cat a durat pe la alte licitatii.

oneLess

#7966
^ 31 iulie ora 18.oo este data și ora până la care CNAIR își propune să stablilească câștigătorul inițial dacă există minim o ofertă conformă. De aici de depășit etapele ... contestații, atribuire, semnare contract ... cu termenele lor, adică fix cât îi va trebui lui CNAIR să ia deciziile respective. Nu cred că vor fi suciri cu clarificările aici... Speranța ar fi să intre în toamnă pe teren, dar e puțin probabil ... avem și 4 ani de licitație pe A0N1 ... Mergem înainte!

mirceaeliade

Daca Grinda cere sa se dea castigatorul in 2 saptamani, el se va da.  Daca se evita lotul asta (din lipsa de bani) vor trece 3 luni.

oneLess

#7968
^ C.N.A.I.R.

Quote...

... Drum expres Craiova – Pitesti ...

- Construcția a 121.185 km de drum expres nou 2x2 benzi de circulatie; - 10 noduri rutiere; - 75 de poduri/pasaje; - 26 intersecții la nivel -intersecții rutiere fără acces; - 4 parcări pe termen scurt; - 4 spații de serviciu; - 3 Centre de întreținere și baze de deszăpezire.  Valoarea totala a proiectului : 4.933.925.482,39 lei ; Valoarea cofinanțării asigurate de UE: 4.162.020.930,76 lei ; Valoarea finanțării naționale : 624.303.139,57 lei ; Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 771.904.551,63 lei. 

Perioada de implementare a Proiectului este de 61 luni, respectiv între data de 01.12.2018 și 31.12.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate ale cheltuielilor.

Perioada de implementare a proiectului poate fi prelungită prin acordul părților.

Grosul îl plătește UE.

LE: Interesant că scrie acolo și că
Quote... Strategia de divizare pe loturi a fost concepută astfel încât fiecare secțiune să poată fi utilizată independent după finalizare. ...
Alo, Colonești ? Deschideți porțile că venim din deal. Da, e undă verde ...

Tony7Y

Din contra.
Daca se facea doar T1, nu putea fi folosit la nimic.
Daca era doar T2, ocoleam doar Bals, fara Slatina.
Doar T3, parcurgeai doar jumate din el.
Doar T4, utilizabil mai putin de jumate.

Eu nu percep sa vad T3 terminat fara descarcare temporara la Colonesti.




horatiu.cosma

Mâine începe marea asfaltare.

oneLess

^ Minunată veste!
De pasajul lipsă de la Jitaru se mai zvonește ceva? A rămas singura gâtuire pe Tronsonul 3.

dargauda


oneLess

#7974
Predalele alea care se văd trebuie puse pe un pasaj peste/sub/logitudinal/transversal cu strada Electricienilor din Jitaru. Acest pasaj nu are nici măcar forajele făcute până acum. Nu a fost prins în proiect. Adică s-a dus CNAIR și le-a spus că asta este, ei au un proiect aprobat, trebuie să le astupe strada principală din sat că așa zice proiectul. Dacă au AC și au, ceva semnătură de la primărie există, zic eu, dar au realizat mai târziu oamenii de acolo ce li se va întâmpla sau ... Oricum fără pasajul ăla nu se poate da drumul la circulație pe Valea Mare - Negreni!

carutasul

Și ăia au primar? Mai e în viață? :)

TibiV

Probabil mai estein viata, ca intre timp s-a interzis tragerea in teapa. Decizie eronata, parerea mea...  O:-)

Dar vazand si revazand de 2-3 ori sectiunile "ciudate", cred ca mai sunt vreo 2 (doua) pasaje uitate.
Nu va spun unde (nici macar nu cunosc numele localitatilor respective...) dar cine se uita cu atentie cred ca le va vedea..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Pasajul respectiv e prins în revizuirea acordului de mediu la pachet cu T4, care se naște greu de câteva luni. Acolo și terasamentul va fi de tip pământ armat, deci o să fie ceva bibileala. Să sperăm că nu se mai prelungește mult la anpm, ca să intre în forță și la nodul cu A1 și la drumurile de legătură pe T4.

gicu

Pentru ce sunt grinzile depozitate în parcările de scurtă durată? Sunt pentru următorul tronson? Că aici sunt spre finalizare strcuturile.

SniperGuy

Sunt pentru T4. Cand au avut fabrica de grinzi pe T2 au facut toate grinzile pentru T3 si T4. Pe T3 deja le-au pus in opera (aproape) pe toate.